Auto on -87 satakaksnelonen 230E koneella.Eli, viime viikolla kone sammui kesken matkanteon ja tarkemmassa tarkastelussa havaittiin kolmospytyn mäntään tulleen reikä ja venttiilien tuhoutumista samaisessa pytyssä.

Noh, tilalle haettiin 123 koppaisen ruuttakone, 230E sekin siis, mutta imusarja ja muita eroja oli niin, ettei kat:tia olisi sen osilla saatu toimimaan. Noh, rakentelun jälkeen nyt keulapellin alla on siis 123 koppaisen motti, ohjaustehostin,laturi ja virranjakaja. Eli vanhaa on jäljellä, eli 124 tekniikasta pakosarja, imusarja, sytytyksen ohjaus jne. anturi, mikä otti ennen ajoituksen vauhtipyörän kyljestä , on siis nykyisin virranjakassa 123 tekniikan mukaisesti haistelemassa, 123 piuhoilla yms. Nyt ongelmana on se, ettei kone toimi oikein. Eli kierrä edes 5t,meinaa käynnistyä 124 sytytyksen ohjauksella,tai 123:nkaan , paitsi kun sytkälle kääntää jumalattoman ennakon. Ja imuäänet on murhaavan voimakkaat. avuksi? ok, kone toimii, auto liikkuu, mutta tällä hetkellä 123 sytkän ohjauksella(koska 124 sytkän ohjauksella ei liikuttaisi oikeastaan ollenkaan) ja max nopeus on 100 km/h jos ei ylämäkeä. Pitääkö ajoitus siis ottaa pakosti vauhtipyörältä, jolloinka vauhtipyörä pitäisi vaihtaa edelliseen ja koneeseen pieni reikä, mistä se vanhan anturin työntäisi sisään. Vai auttaako se tuohon ongelmaan. Vai mitä tehdä?

Onko ruiskun sähköpuolella tehtävä korjaamolla jokin "nollaus"

Apu olisi tervetullutta.