MB_WIS_09_2004 5.34Gt

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

MB_WIS_09_2004 5.34Gt

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Osaisko joku neuvoa/onko tullu vastaan. Mulla on kyseinen softa DVDimage "varmuuskopiona" Enkä ole sit millään sitä saanu pähkäiltyä että oisin saanu toimimaan. Oisko jollakin kokemusta, ja osais jotenkin neuvoa minua sen kanssa? Juuri asennuks kikkailun kanssa.. Ois kiva softa. Pitäisi kattaa kaikki mahdolliset..
220.128 Black Mirror
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Vai varmuuskopio :)

Asenna daemontools, mounttaa image pesään ja asenna sieltä virtuaaliasemalta. Siellä sun varmuuskopiossa on myös key-geni jolla luot lisenssikoodin verkkokortin MAC-osoitteen perusteella. WIS:ä käytettäessä pitää muistaakseni olla image mountattuna. Verkkoyhteyden taitaa tarvita että toimii. Tokihan tuon voi polttaa myös levylle jos haluaa... Ei siinä mitään hokkuspokkusta ole mitä pitäs tietää.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

ton kanssa mulla ei ole mitään ongelmaa. Käytän juuri daemon tollsia, mutta asennuksessa on ongelma. Tässä pitäisi asentaa levyltä useampi pieni ohjelma
, jotta iso kokonaisuus toimisi. Ilmeisesti tarvis vielä lisäksi jotenkin mukamas päivittää tai jotain. Jos joku kokenut osaisi selvittää.. Ei ole tosiaan niitä helpompia tapauksia..
220.128 Black Mirror
teinitähti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja teinitähti »

mulla ei ainakaan toimi muutakuin wis\d2kinst\setup.........tolla saa asennettua pelkän WIS ohjelman........jos yrittää asentaa jotain muuta niin se ei toimi :wink: ja toinen mikä tossa WIS levyssä on vikana.......jos yrittää kirjoittaa käsin (näppäimistöllä luonnollisesti) ohjelmassa, esim hakua ei voi käyttää-> ohjelma kaatuu :cry:
eli toimii aikas heikosti :(
Rassaaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Rassaaja »

Käyttää englanninkielistä wintoosaa niin ei kaadu... :wink:
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

joo. Stardiagnose esim. ei toimi jos ei ole niitä testerikamoja koneessa kiinni. Turha koittaa asentaa mitään muuta kuin WIS.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

teinitähti kirjoitti:mulla ei ainakaan toimi muutakuin wis\d2kinst\setup.........tolla saa asennettua pelkän WIS ohjelman........jos yrittää asentaa jotain muuta niin se ei toimi :wink: ja toinen mikä tossa WIS levyssä on vikana.......jos yrittää kirjoittaa käsin (näppäimistöllä luonnollisesti) ohjelmassa, esim hakua ei voi käyttää-> ohjelma kaatuu :cry:
mulla tulee tossa wis\d2kinst\setup errori TBADMIN virhe=42
tietopankkiin liittäminen ei onnistu..
220.128 Black Mirror
teinitähti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja teinitähti »

Kryptonite kirjoitti:
teinitähti kirjoitti:mulla ei ainakaan toimi muutakuin wis\d2kinst\setup.........tolla saa asennettua pelkän WIS ohjelman........jos yrittää asentaa jotain muuta niin se ei toimi :wink: ja toinen mikä tossa WIS levyssä on vikana.......jos yrittää kirjoittaa käsin (näppäimistöllä luonnollisesti) ohjelmassa, esim hakua ei voi käyttää-> ohjelma kaatuu :cry:
mulla tulee tossa wis\d2kinst\setup errori TBADMIN virhe=42
tietopankkiin liittäminen ei onnistu..
mulla toimii ihan hienosti toi asennus tosta setupista.......oliskohan sun image korruptoitunu.........mutta kuten sanottu mulla asentuu ihan nätisti juuri tuosta setupista :?
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

Hemmetti voi olla sitten niinkin. Enään tota imagea ei löydy mistään.. Onko jollain toi ohjelma. kokonaisuudessa toimiva? polttaisi sen ja lähettäis mulle. Tietysti maksaisin siitä vaivannäköä.. Mutta eikö mersumiehet ole aina yhtä isoa perhettä ja eikä perhettä ylisakoteta.. :)
220.128 Black Mirror
Kryptonite
Mersumies
Mersumies

Loppujen lopuksi olikin vain omasta koneesta jostain ihme syystä kiinni.. Alustin koneen uudelleen ja asennus onnistui.. Ihan plug and play se ei ollut, mutta toimii kuiteskin.. Hyvä wissi tosiaan, kun löytyy kuiteskin jo suomi ja englanti..
220.128 Black Mirror
Korruptio
Sisäänajossa
Sisäänajossa

WIS 2006

Viesti Kirjoittaja Korruptio »

Saakelin saakeli, koitin vihdoin tuossa tiputella iltapuhteina WIS2006:a koneelle muttei oikein sujunut, asennusohjelma jytkähti pariin otteeseen jumiin. Pitänee huomenna puukottaa tuo kuntoon... Tai ylihuomenna... Tai... Tosin eiköhän nuo W124:n tiedot ole muutenkin jo tiedossa ja tallessa että turhaa hifistelyä tuo WIS mahtaa olla meikäläiselle näillä rajoitetuilla remonttimahdollisuuksilla.
W124 300E -85
Suzuki GSX-R 1000 -04
Vastaa Viestiin