Hello!
Huolena on takaluukun aukisaaminen väyrysessä. Kertaluontoisesti se kyllä onnistuu täälläkin esitettyjen ohjeiden avulla eli esim. sulakkeet poistamalla jne. Aattelin hieman kysäistä ennen auton merkkiliikkeeseen vientiä, että onko kukaan törmännyt vastaavan ongelmaan mikä mulla on nyt, eli:
esim. sulakkeet poistamalla saan luukun auki ja avaus toimii avaimesta, nappulasta sisällä tai luukussa noin viisi kertaa, jonka jälkeen menee aivan mykäksi eli luukku ei aukea jälleen ilman sulakkeiden irrotusta tms. takapenkin alta kyllä kuuluu jotain surinaa nappuloita painettaessa mutta itse lukosta ei alipaineen ohjaama salpa tällöin liiku enää mihinkään.
Mulla on ollut aikaisemminkin hämäriä CAN-väylä ongelmia, joten tässäkö taasen yksi lisää, vai olisiko jollain vastaavia kokemuksia tai parempaa tietoa. Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
takaluukun lukitushuolia W210:ssä
takaluukun lukitushuolia W210:ssä
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
- tuomkiti81
- Vakiokalustoa
täälä tasan sama vika(samanlainen auto).mulla ei riitä toi sulakkeiden irrotus vaan pitää laittaa aina uudet sulakkeet vaikka vanhat on ehjät ainaki päällepäin.välillä luukku pelaa just n.5 avauskertaa,välillä on pelannu yli puolivuottaki että ei mitää hämminkiä...ihme touhua
no jos saat vian selvilelle/korjattua niin pistä infoa tänne

Jees,
eli juttelin erään noihin sähkö- tms. murheisiin perehtyneen kanssa. 99% todennäköisyydellä vika on kuulemma tuossa takaluukun valokatkaisijassa. En vielä käynyt hakemassa uutta, mutta hieman tutkailin ja räpsyttelin tuota vanhaa ja nyt on pelannut jo ainakin 20 avauksen verran. Vaihdan kyllä varmuudeksi uuden, vaikka nyt jäis pelaamaan tällä vanhallakin. Tulisiko tästä kenties se ensimmäinen edullinen remontti
eli juttelin erään noihin sähkö- tms. murheisiin perehtyneen kanssa. 99% todennäköisyydellä vika on kuulemma tuossa takaluukun valokatkaisijassa. En vielä käynyt hakemassa uutta, mutta hieman tutkailin ja räpsyttelin tuota vanhaa ja nyt on pelannut jo ainakin 20 avauksen verran. Vaihdan kyllä varmuudeksi uuden, vaikka nyt jäis pelaamaan tällä vanhallakin. Tulisiko tästä kenties se ensimmäinen edullinen remontti

Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
- Ari66
- Valvoja
- Viesti:
Jaa että valokatkaisija ohjailee sitä lukitusmekanismia... ?
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
jep jep,
tosin se ei yllätä, sillä mulla kun oli vikaa etuovien sähkölaitteissa niin syy oli takaikkunan nostin-/ohjainlaitteessa. eli nythän vika on kuitenkin varsin lähellä ilmenemispaikkaansa. tosta lukostahan lähtee jotkin ohuet sähköjohdot mutta en ole vielä tutkinut, että menevätkö ne tuohon katkaisijaan - todennäköisesti.
tosin se ei yllätä, sillä mulla kun oli vikaa etuovien sähkölaitteissa niin syy oli takaikkunan nostin-/ohjainlaitteessa. eli nythän vika on kuitenkin varsin lähellä ilmenemispaikkaansa. tosta lukostahan lähtee jotkin ohuet sähköjohdot mutta en ole vielä tutkinut, että menevätkö ne tuohon katkaisijaan - todennäköisesti.
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99