Täältä ne riisseli-vinkkelit tuloo....
En mä sillä. Ajattelinpahan vaan, että miten jengi suhtautuu siihen, että Mersussa sykkiikin Norjalainen sydän?
...sillä Norja on maa, miss on kaikki kaltevaa
ja puut ei pysy pinossa kun pinot on niin vinossa...
-Juice Leskinen-
Ei vaan, jossakinhan ne hyvät alihankkijat yleensä luuraavat muualla kuin emo-tehtaan vieressä.
Niinkuin tuo Valmet Automotive nyt esimerkiksi.
edit: tuolla kaltevalla tarkoitan lähinnä viittausta V-moottoriin...

...sillä Norja on maa, miss on kaikki kaltevaa
ja puut ei pysy pinossa kun pinot on niin vinossa...
-Juice Leskinen-
Ei vaan, jossakinhan ne hyvät alihankkijat yleensä luuraavat muualla kuin emo-tehtaan vieressä.
Niinkuin tuo Valmet Automotive nyt esimerkiksi.
edit: tuolla kaltevalla tarkoitan lähinnä viittausta V-moottoriin...

No eipä siinä mitään -- on sitä tähän mennessä totuttu näkemään mersussa milloin espanjalaista, milloin minkäkinmaalaista osaa, ja Norja nyt ei ole ihan halpatavarantuottajan maineessa, eli mikä jottei laatu olisi kohdallaan.Jere itte kirjoitti:En mä sillä. Ajattelinpahan vaan, että miten jengi suhtautuu siihen, että Mersussa sykkiikin Norjalainen sydän?:
Mainio kappale muuten tuo Juicen Norja-pätkä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Aku P kirjoitti:No eipä siinä mitään -- on sitä tähän mennessä totuttu näkemään mersussa milloin espanjalaista, milloin minkäkinmaalaista osaa, ja Norja nyt ei ole ihan halpatavarantuottajan maineessa, eli mikä jottei laatu olisi kohdallaan.Jere itte kirjoitti:En mä sillä. Ajattelinpahan vaan, että miten jengi suhtautuu siihen, että Mersussa sykkiikin Norjalainen sydän?:
Mainio kappale muuten tuo Juicen Norja-pätkä.
NOU hätä,tehdas onkin Helmutin takapihalla

PLANT: To manufacture the new product, Hydro Aluminium Alucast in Dillingen, Germany, has established a third production line for V-engines with a maximum capacity of 350,000 parts per year. The Mercedes order is creating new jobs. In the long run, the Alucast plant workforce may grow to 800.
P.S minulla on hyllyssä laadukas (oikeasti) Turkkilainenkin

Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Mielenkiintoinen historia tuolla Hydrolla:
II- maailmansodan aikana se tuoti Natsi Saksalle raskasta vettä atomipommin valmistukseen ja nyt Mersulle moottoreita
II- maailmansodan aikana se tuoti Natsi Saksalle raskasta vettä atomipommin valmistukseen ja nyt Mersulle moottoreita

Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0