203cdi lämpö
203cdi lämpö
Auttaako termarin vaihto sisälle tulevaan ilmaan? Kun palelee ja moottorin lämpö ei nouse kun 65-70. Onko lämmitys laitteessa erillinen puhallin jaloille vai missä vika kun ei tule lämpöä jalolle tarpeaksi?"on kuin lehmän hönkäys".Ylös päin puhaltaa hyvin,mutta ei ei tarpeeksi lämmintä. Lämpöä riittä kun on sisäkierto päällä mutta sitten huurtaa laseja.
Mulla vaihdettiin normi termari viimeviikolla ja nyt lämmöt pysyy
80 asteessa, kun ennen ne oli 70. Kokeilin tänään 12 asteen pakkasessa
lämmöt ja puhallin täysillä, tasaista matkanopettua 90km/h ajellen, niin ei
lämpömittari juurikaan laskenut siitä 80 asteesta eli kannatti vaihdattaa se termari. Jollain 2 tai 3 puhallin nopeudella ei laskenut sitäkään vähää.
80 asteessa, kun ennen ne oli 70. Kokeilin tänään 12 asteen pakkasessa
lämmöt ja puhallin täysillä, tasaista matkanopettua 90km/h ajellen, niin ei
lämpömittari juurikaan laskenut siitä 80 asteesta eli kannatti vaihdattaa se termari. Jollain 2 tai 3 puhallin nopeudella ei laskenut sitäkään vähää.
TompSa, S211 E320 T CDI A 4Matic -07
Ex: S202 C200 T CDI A -01
Ex: S202 C200 T CDI A -01
No nyt on vaihdettu termari mutta ei tulosta. Ajotietokone näyttää jotain 70 edelleen. Kapiinissa lämpö "ehkä" korkeampi kuin ennen, mutta ei mitää maatajärisyttävää muutosta. Eli koneen lämpö on kai ihan hyvä ja oikea. Vai olisko joku anturi vika mikä rajottaa veden lämpiämistä?Lpr:nna auto-suni meinas että tietokone ei näytä lämpöä aina kohilleen mitä moottorissa on. Se vaan ihmetyttää että kun on sisäkierto päällä niin sillon lämpö piisaa. Voisiko olla joku läppä jostain jumissa että saa kylmää ilmaa koko ajan eikä jaksa lämmitin sitä sitten? Vipuja ei ole poikki mistään kun ilmakulkee mistä haluaa kun säätää vaan.
Rupeaa kohta harmittamaan tilanne kun ukon 202 on kuin poutasää.Keli kun keli
Rupeaa kohta harmittamaan tilanne kun ukon 202 on kuin poutasää.Keli kun keli
