w202 subbariboksi
-
Lynx racing
- Vakiokalustoa

w202 subbariboksi
Minkälaisia kokemuksia eri subbari-asennuksista c-malliin? Elementti on 12" Next. Kannattaisko tehdä refleksi- vai umpiloota. Suksipussi on poistettu ja sen reikää vois käyttää hyväksi, vararenkaan luukku ois tarkoitus saada jatkossakin avattua. Kokeilin jo erästä umpikoteloa ja paikallaan kuului ok mutta ajaessa basso ei kuulu sisälle 
W204 220 cdi -09
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
S211 280 cdi -06
W639 115 cdi -06
^Paineet jää konttiin, etusubi on yksi vaihtoehto.
Refleksiviritteinen kotelo on myös vaihtoehto, sillä saa lisättyä herkkyyttä jonkin verran tietylle alueelle.
Toinen vaihtoehto on subbarien lukumäärän kasvattaminen ja tehojen tuplaaminen näin aluksi.
Onkos c:ssä polttoainetankki siellä välissä?
Jotkut ovat satakaks lankuista poistaneet myös peltiä takaa.
Itse en lähtisi peltiä poistelemaan.
Mahtuuko eteen minkäänlaista koteloa?
Edessä subin ei tarvitsisi olla kovinkaan iso, että saadaan riittävästi painetta kuuntelupaikalle.
Pistäppä mulle elementin fs, vas ja qes ja qts niin tutkailen elementin käyttäytymistä erilaisissa kotelo kombinaatioissa.
Refleksiviritteinen kotelo on myös vaihtoehto, sillä saa lisättyä herkkyyttä jonkin verran tietylle alueelle.
Toinen vaihtoehto on subbarien lukumäärän kasvattaminen ja tehojen tuplaaminen näin aluksi.
Onkos c:ssä polttoainetankki siellä välissä?
Jotkut ovat satakaks lankuista poistaneet myös peltiä takaa.
Itse en lähtisi peltiä poistelemaan.
Mahtuuko eteen minkäänlaista koteloa?
Edessä subin ei tarvitsisi olla kovinkaan iso, että saadaan riittävästi painetta kuuntelupaikalle.
Pistäppä mulle elementin fs, vas ja qes ja qts niin tutkailen elementin käyttäytymistä erilaisissa kotelo kombinaatioissa.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
-
Lynx racing
- Vakiokalustoa