W126 automaattivaihteiston kepin vaihto
W126 automaattivaihteiston kepin vaihto
Elikkä aloin vauhdikkaasti vaihtamaan ässääni uutta jalopuunuppia ja vartta vanhan ja kauhtuneen tilalle. Äherryksen jälkeen nuppi&tanko lähtivät irti. Mutta mutta... Miksi en saa uutta paikoilleen? En löydä tangon kierrettä enää, mihin varren vääntäisin... hmm. Mitä kaikkea olette purkaneet em. osaa vaihtaessanne? Kiitos avusta.
W126.022 1985
Passat 1.8T Variant 1998 0.5bar
900 T16 1990 1.15bar
BMW E34 525i Vanos
Passat 1.8T Variant 1998 0.5bar
900 T16 1990 1.15bar
BMW E34 525i Vanos
Mun 124.ssä -87 puunupin alaosassa kromattu holkki n. 1.5 cm. Kierrä rengas irti nupista, niin näet nupissa pienet kuusiokoloruuvit. Nuppi lukitaan kiinni niillä ja kierretään "holkki" takaisin peittämään ruuvit.
Lähtiköhän sulla irti kokonaisena. Onko uudessa nupissa vastaavan tuntuinen systeemi?
Yritin ottaa kuvaa, mutta tuo kromi häikäisi, ettei kuvasta saanut tolkkua.
Muoks. Luin tarkemmin ja tankokin oli lähtenyt matkaan. Olen vaihtanut omaani vaihtajasysteemin, mutta enpä ole ajatellut, miten tanko on kiinni vaihtajassa.
Kai jollain on tietoa, kun mun jutusta ei tainnut paljoa hyötyä olla.
Asko
Lähtiköhän sulla irti kokonaisena. Onko uudessa nupissa vastaavan tuntuinen systeemi?
Yritin ottaa kuvaa, mutta tuo kromi häikäisi, ettei kuvasta saanut tolkkua.
Muoks. Luin tarkemmin ja tankokin oli lähtenyt matkaan. Olen vaihtanut omaani vaihtajasysteemin, mutta enpä ole ajatellut, miten tanko on kiinni vaihtajassa.
Kai jollain on tietoa, kun mun jutusta ei tainnut paljoa hyötyä olla.
Asko
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61