Lähtötilanteessa oletuksena on, että kaikki tarvittavat (alkuperäiset) johtosarjat, moottorit, painikkeet ja muut värkit on olemassa ja että vaihdekepin juuripuukin sisältää tarvittavat reiät. Eli kyseessä olisi puhtaasti alkuperäisten kamojen sisäänlaitto.
Kuinka realistinen projekti näiden laittaminen olisi tavallliselle tee se itse -miehelle? Kuinka helposti johdotuksen saa vedettyä keskikonsolista sulakeboksille?
Itseasiassa se on aika helppoa, kuskin jalkatilasta pääsee helposti sulakerasialle joka on konehuoneessa. Pirullisin hommahan on vetää johdot oviin, joskus se on hyvinkin turhauttavaa jos alkuperäisiä läpivientejä käyttää kun ei tahdo saada tarvitavaa määrä johtoja mahtumaan sukan sisälle millään..
itse asensin ELECTRIC-LIFE nostimet eteen ja taakse.meni siinä pari päivää
kun hitaasti teki. sarjassa kaikki johdot valmiina ja kuvalliset asennus ohjeet.
suurin homma oli keski konsolin reikien tekeminen.joka menikin v:tuks. että sillai
Ite oon kaavaillu tenavaan kans jälkiasennusyleiserikoistarvike-nostimia, kun on toi kuskinpuolen lasinnostin hampaaton (kerran jo hitsattu tekohampaat ja 2 viikkoa kesti veivailla). Sitä vaan että tuleekos noissa merssuun tarkotetuissa yleensä koko nostomekanismi uus, vai pelkkä moottori ja vanhaan akseliin liitettävä vaihteisto? Esim. kuinkas ton Electric-lifen laita? Ja onko muuten pelannut, ja tietty että mistähän niitä saa ja mitä maksaa?
[img]http://www.kolumbus.fi/cee-man/Mersulogo.gif[/img] [b]*Kaikkea sitä näkee, kun nuorena pysyy*[/b]
Allu D
Ottko laittanu C-malliin sähköikkunoita jos niin minkälainen projekti?
Itsellä olis mekanismit hankittu ja pitäs alkaa kötöstämään niitä paikoilleen...
Siis osat ovat alkuperäisiä, johtosarjaa ei oo