kekes kirjoitti:
Pelaa kuin kello,eikä mitään ihme ääniä kuulu käydessä.
Välillä joutuu liikennevaloissa oikein katsomaan kiekkamittarista käykö se.
Mitä helk...jätkä on ajanut mun autolla.
Eikä vais. Kutos/neloskoneiden käyntihäiriöt on perin samansukuisia, niillä verukkein en jättäisi ainakaan kutosta ostamatta nelosen sijaan. Osat ovat varsin samanlaisia ja kohtuuhintaisiakin kaiken lisäksi. Jos forumia selaa, huomaa kyllä että KE-jetin sielunelämä on ainakin ymmärrettävissä -- eri juttu on, moniko viitsii itse mittailla ja korjata.
Noin muuten kyllä kutosen peruskonekin kestää. MB:n koneiden alaosat ovat lujia, kansia kutosiin on kyllä laiteltu. Nokka-akselit ensimmäisessä satsissa kypsyivät varsin herkästi, tosin nyttemmin ne 85-89-vuosina tehdyt lienevät jo kaikki korjattuja.
Sikäli kun kysyjällä on kokemusta jo ikäluokan mersuista, niin ei kutosten käyttö juuri tottumastasi poikkea. Äänet ovat hienommat ja kulutushaarukka talvella isompi...
