Elikkä tosta Cdi-"Väyrysestä" hävisi pakkivalot. Tämä tapahtui kuin se kävi ruostekorjauksessa Veholla. Sulakkeet (nr. 12 "kojelaudassa) on ehjä sekä valot.
Tietokone siis ilmoittaa että "check lamps" aina kun löy pakin pääle, joten "pakki-anturi" lootassa ei mun mielestä voi olla rikki
Ja loota on 6-lovinen mannu. Murhekryyni sekin.
Gott nytt år! Ja kiitos etukäteen
T. Nisse
- W211 320cdi Avantgarde '03
"Gamla Mersun dör aldrig, de bara ryker mer."
"Killar med hjärna, kör bilar med stjärna."
Oletan että polttimoiden kanta saa huonon kontaktin. Väykyssä takapolttimoiden liitokset on aika kesyjä. Roplaaminen saattaa auttaa, mutta usein vain hetkeksi.
Itse sain ongelman poistetuksi tinaamalla kaikki "kontaktiläpykät" lampunkannasta
Purkivatko ruostesuojauksen yhteydessä jotain sähkövehkeitä?
Ei kai auta kun alkaa etsimään/tutkimaan johtoja mitkä on sillä lailla näkösällä että massan kanssa tekemisissä? Jossain oikosulku...
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
TIMO T T kirjoitti:Oletan että polttimoiden kanta saa huonon kontaktin. Väykyssä takapolttimoiden liitokset on aika kesyjä. Roplaaminen saattaa auttaa, mutta usein vain hetkeksi.
Itse sain ongelman poistetuksi tinaamalla kaikki "kontaktiläpykät" lampunkannasta
Kannatetaan,takavalot on todella huonon laatuisia ollakseen mercedeksen
tuotteita.
Itsellä kanssa joskus ajotietokone ajaa räpläämään noita
takalampun kantoja.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
Ahaa, eli Sprintteri ei ole siis ainoa mersu missä takavalojen kannat nimenomaan on sieltä jostain perästä
Kiva aina kun niihin vähän koskee, niin sitte ei vilkut yleensä toimi takana... Prkl... Kait ne ihme sinkitytpeltiliuskat vai mitä lie ne on, hapettuu sitten sen verran tai jotain...
Pitäis itekin vaikka kokeilla tinata niitä, jos vaan jaksais ehtis ja viittis