
c 220 cdi
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 4
- Liittynyt: To 29.12.2005 15:18
- Paikkakunta: K-Pohojammaa
c 220 cdi
Eli kokemuksia jos jollain olisi kyseisestä mallista kestävyydeltään ja lastutuksen jälkeisiä kokemuksia,mikä lastu,vaikutus jne jne..niin ja mallihan oli farmari ja vuosimalli-99.km.n.190000. Harkinnassa edellä mainitun auton osto. tohtiiko noilla kilometreillä lastuttaa vai mitä tulisi ottaa huomioon kun menee katsomaan tyyppiviat jne jne..
Kiitoksia etukäteen vaivaa nähneille!

-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 4
- Liittynyt: To 29.12.2005 15:18
- Paikkakunta: K-Pohojammaa
Lastuttammalla tehty tehonlisäys ei oikestaan vaikuta koneen kestävyyteen mitenkään. Kasvanut vääntö alakierroksilla saattaa teoriassa jotain vaikutaa, mutta vain teoriassa. Kone itsessään on niin ylimitoitettu että no hätä.
Se ottä koneessa on tehoreservejä ei riko paikkoja. Koneen saa oikestaan rikki vain väärällä ajotavalla. Esim raju vedätys matalilla kierroksilla vaunu perässä ei tee millekkään koneelle hyvää.
Kaverilla on lastutettu 220cdi jolla on ajettu yli 300th. Auto kulkee pirteästi eikä siinä ole mitään vikaantumisen merkkejä.

Se ottä koneessa on tehoreservejä ei riko paikkoja. Koneen saa oikestaan rikki vain väärällä ajotavalla. Esim raju vedätys matalilla kierroksilla vaunu perässä ei tee millekkään koneelle hyvää.
Kaverilla on lastutettu 220cdi jolla on ajettu yli 300th. Auto kulkee pirteästi eikä siinä ole mitään vikaantumisen merkkejä.

W210 290TD T
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 4
- Liittynyt: To 29.12.2005 15:18
- Paikkakunta: K-Pohojammaa
Jatketaan keskustelua tuolla niin tulee kasattua tieto samaan pakettiin, huom tieto 

Lisää tietoa: www.skg.fi