.

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Jari Haikara
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

.

Viesti Kirjoittaja Jari Haikara »

.
Viimeksi muokannut Jari Haikara, La 29.09.2012 08:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

kaupankäynnistä

Viesti Kirjoittaja nippu »

Ihan ok. tuo sinun tarinasi,mutta vuosia kauppaa tehneenä ja paljon vaihtelevalla menestyksellä tavaroita lähettäneenä kerron muutaman esimerkin omista tapauksistani.
1.KAVERI: tilaa vanteet matkahuollon kautta,soittaa 3-5 kertaa,kysyy kunnon oikein tarkasti,mittaan hänelle kulutuspinnat oikein tarkasti,näkee valo kuvan vastaavista vanteista,lupaa ostaa.HAEN VARASTOSTA,VIEN MATKAHUOLTOON:KIRJOITAN PAKETTIKORTIT,JV-LAPUN,PUNNITSEN.-MUUTAMA VIIKKO KAIKKI TAKAS-MAKSAN RAHDIT YM+KAIKKI VAIVA!!! KAVERI EI VASTAA EES PUHELIMEEN ETTÄ SAISIN KEHUA KO.MUNAPUSSIN JA TOIVOTTAA TERVETULLEEKSI KYLÄÄN JA SAUNOMAAN!!! Kyllä sen verran oppii et kysyy vast edes jotain etumaksua tai et onko ketään tuuttua rekkamistä tai kuljetusyrittäjää joka hakisi tavaran ja samalla näkisi ettei kaikki jauha paskaa!!!
2.KYSELEE:jotain tiettyä osaa käytettynä,tilaa ko.tavaran.VIEN SEN POSTIIN MAKSAN LÄHETYKSEN JA POSTIENNAKKOMAKSUT.KAVERI EI LUNASTA TAVARAA!!!!!! SOITAN JA SANOO: NIINKU,TOTAA KUN TOI KAVERI SANO ET OSTA SITTENKIN UUS KUN EI NOIS VOI TIETÄÄ!! KYSYIN ET ET VOINUT SITTEN SOITTAA JA PERUA KOKO JUTTUA--NO EI TULLU MIELEEN--Taas tuli uusia ystäviä.
3.TOIMII NIINKUN KAVERI MERSUFORUMILTA: oliko nimimerkki AALPE tai vastaava.Kysyy 124sen kattotelineitä-sovitaan että tuon ne läheiselle huoltoasemalle,molempien ajan hieman mahdollisesti venähtäessä,tulee paikanpäälle,kysyy ystävällisesti JUOTKO KAHVIT MINUN PIIKKIIINI,KUN VIITSIT KAIVAA NE ESILLE JA TUODA LÄHEMMÄKSI MINUA!!!!!!!!!!! :P .En ehtinyt mutta antoi sitten viisieuroa (5e) tippiä (30mummoa) vaivannäöstä.Täytyy sanoa että kyseinen tapahtuma ja kyseinen HERRASMIES jäi mieleeni pysyvästi.Jos vielä tapaamme niin kahvit tai oluet juodaan hautaan asti minun piikkiini!!! HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE JA MENESTYKSELLISTÄ JA KAUPALLISTA UUTTA VUOTTA 2007!!!!!!!
S 500 Autom-99

EXiä erilaisia ja paljon!!
Meesu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: kaupankäynnistä

Viesti Kirjoittaja Meesu »

nippu kirjoitti: HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE JA MENESTYKSELLISTÄ JA KAUPALLISTA UUTTA VUOTTA 2007!!!!!!!
Jos nyt kahlattais toi 2006 ensin läpi :lol:
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
nippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja nippu »

joo kahlataan vaan(liikaa olutta) :D
S 500 Autom-99

EXiä erilaisia ja paljon!!
nilsha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja nilsha »

Sattuisko toi munapussi olemaan Rovaniemeltä. Sieltä oleva kaveri "osti" multa asuntovaunun etuteltan just samoilla manöövereillä.
Sitten vielä huomasin saman kaverin ilmoituksen Keltaisessa Pörssissä myymässä samaa etuteltaa tuplahinnalla samaan aikaan, kun se makasi Matkahuollossa. Ei mennyt kaupaksi, joten ei myöskään lunastanut sitä MH:sta, joten takaisin ja maksut minun maksettaviksi.
Soitin välillä MH:oon, onko lähetys haettu: "Täällä on hyllyllinen tavaraa samalle nimelle. On moottorisahaa, työkaluja, kalstustarvikkeita, elektroniikkaa YM. YM."
Hauska heppu. Osoite on tiedossa siinä Ounasvaaran rinteellä, joten jahka tulee asiaa sinnepäin.....aina sitä jotain jäynää keksii, kun oikein miettii. :twisted:
M-B S124 250 TD -86
Vastaa Viestiin