Palasin juuri -15-pakkasesta Satakunnasta. Lähtiessä v. -91 300D 124sen hehkutuksen merkkivalo paloi mutta kahden tunnin ajon ja tauon jälkeen startatessani merkkivalo ei enää palanut. Starttasin kuitenkin ja hehku-merkkivalo syttyi parisksi minuutiksi.
Perillä Hgissä annoin jäähtyä lämpimässä autotallissa tunnin mutta edelleen sama käytös: hehkutettaessa ei palanut mutta kun kone käynnissä parin minuutin ajan paloi.
Onko vakava paikka? Mistä johtuu? Uskaltaako ajaa? Kallis remontti?
Pikaisia vastauksia. Kärry pitäis saada jo huomenna (ma 19.12.05) liikkeelle
kiitän etukäteen!
t. hheik
hehkun varoitusvalo
eipä juuri kummoisempaa hätää. jokin hehkuista palanut.
järjestelmä ilmoittaa juuri tuolla tavalla sen.
mittaa mikä hehku on, jos et osaa mittaa, löytyy haulla paljonkin hyviä ohjeita hehkujen mittaukseen, ja vaihtoon.
aamulla saattaa vähän yskiä kun laitat käyntiin. ennenkuin yks pytty lähtee mukaan. (n.5-10sek.)
järjestelmä ilmoittaa juuri tuolla tavalla sen.
mittaa mikä hehku on, jos et osaa mittaa, löytyy haulla paljonkin hyviä ohjeita hehkujen mittaukseen, ja vaihtoon.
aamulla saattaa vähän yskiä kun laitat käyntiin. ennenkuin yks pytty lähtee mukaan. (n.5-10sek.)
hehku palanut ! mulla 250 D viikko sitten samaa tautia . mittasin hehkun releeltä liittimestä vastus mittarilla
palanut ei piippaa , ehyt piippaa
berun tulppa maksaa n.13 euroa kpl , eli jos vaihtaa kaikki kuusi mikä on suotavaa , niin hintaa kertyy n.80 euroa ... ps. kannattaa vaihtaa kaikki kerralla , voi olla että huomena menee toinen hehku vierestä , tai vasta 2 kuukauden päästä se on niin yksilöllistä.


s124 250 d -91 ex w123 240 d -83 köyhällä ei oo varaa ostaa huonoa