No ihan sutjakka bulevardifarkku, mutta farkun "oikeaan" käyttöympäristöön tuolla ei juurikaan ole asiaa. Jos kilsat pitävät kutinsa, ja vaikka vuosimalli on mikä on, niin kuntoon (lienee timmi), rakentelutasoon ja -kustannuksiin nähden hinta ei ole edes paha
PS. edit: Alahelmat kuutamolle ja maskiin rivoitukset, niin kelpaisi kyllä ihan päivittäisajoon mullekin.
Ui jumalauta!!! Kauhee farkkukuume iski päälle...ja ois vielä niin taloudellinen DIESEL.
Niin kauan kun on tuulia, on haistelijoita.
Niin kauan kun on perseitä, on nuolijoita.
CE 300 24v -91 Ex
ML 270cdi -05 Ex
Ford F350 Hd Edition -05 Ex
Audi A6 3.0 TDI quattro -09
epk kirjoitti:jep , edukas on ainakin hinnaltaan, tosin maalattu vasta tänä kesänä joten ei tiedä mitä ensi vuonna tulee pellin alta morjestaa
Käy pian kun eräässä firmassa jossa olin töissä, niin siellä maalautettiin talvella eräs pakettiauto ja oli kovat vedon lyönnit että kumpi kukkii keväällä ensin, auto vai voikukka.
No auto vei voiton vaikka ammattimaalamossa maalautettiin.
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?
jep olen nähnyt ton nettiauton mesen,yllätyin kyllä että 300D...Ei olisi uskonut Jos tuossa on 150hv niin mulla sitten 200 heppaa... No joo ihan siisti ja asiallinen vehje,ainakin pikaisella vilkaisulla!
RikuK kirjoitti:Se on varmaankin turbodiesel, vaikka lukeekin 300TD. Eivät nuo kaikki autokauppiaat osaa laittaa mallimerkintöjä (läheskään) aina oikein.
Niin sitä vaan kun edessä kiihdytti, savusta päätellen täysiä, niin ei oikein kyllä uskoisi että 300 turboD...