Tehdää nyt tällänen pikku juttu tänne tosta talviprojektista eli -88 w124 200E:stä. Tarkotuksena olis siis vähä siistiä noita ajan jättämii pikku jälkii tosta kuten esim poistaa parit pienet kukan alut + käydä muutenki kori ja alusta läpi ja lopuksi keväällä tulee uudet maalit pintaa.. sit olis kaikennäköstä pikku puuhattavaa tuolla sisustan puolella ja jottei tekeminen heti lopu nii tollanen pikku ahdin ruuvataan pannuhuoneesee ku ei oo leiman saamisesta kiinni vaikka olis minkälainen hirviö pellin alla nii alotetaa nyt tollasella pikku garrettilla. Homma on edenny sen verran et "uus" (about 150tkm ajettu) -90 230E kone tuli hommattua mikä vaihtuu keulille feat. TO3 ja ne pikkuset 0,5 mitkä toi vakiopannu on näyttäny kestävän ainaki tääl päin eli ei oo tulos mitään superin tappajaa vaan mukava käyttöpeli ja vähä niin ku jonku näkönen "harjottelukappale" ku ei noita asioita tahdo muuten oppia ku tekemällä.. eli kaikki mitää voi tehdä itse tehdää itse ja loput hommataa/teetetään tutuil(-ta)la
Hommat etenee ajan/innon ja rahan tahtiin ja kevääks tai kesäks olis tarkotus saada koko paketti läjää ja liikenteesee joten mitää hirmusta kiirettä ei pidetä.
Kuvia hommien etenemisestä laittelen sitte aina sillon tällön..
Pari huonoa kuvaa lähtökohdasta
Joo se kyllä lähtee nyt jo vihdoinkin maalasin sen ensitöiksee mustaks ettei olis niin silmiin pistävä ja sen jälkee koittanu metsästää parempaa mut ei oo oikeen mitää sopivaa tullu etee ku ei viittis tuota jokapojan av maskia laittaa vaikka se hyvän näkönen onkin.. Itse kromirivoista olis meininkinä tehdä joku av:n tapanen paitsi että enemmän niitä ripoja ja vähän ohuempaa ripaa mut sen näkee sitte ja ku olis toi e-lookkikin mielessä nii sittehän menee koko homma uusiks muutenki
Nii ja niitä kommentteja/vinkkejä saa ja pitääkin sanoa eikä niiden tarvise välttämättä liittyä moottoriin ku on tossa tota muutakin hommaa
Masaman kirjoitti:Etukilven vois siirtää keskelle ja mielummin vaihtaa vielä eu-tunnuksettomiin. Maski tosiaankin on aika karsea.
Juu typeräthän nuo kilvet on ku jää tuolleen toispuolisesti.. pitää porata uudet paikat noille että saa keskelle ku ei nuo eu-kilvet muuten mua niin paljoa häiritse että olis suunnitelmis hakea old school kilvet
jarkki kirjoitti:Tarkotuksena olis siis vähä siistiä noita ajan jättämii pikku jälkii tosta kuten esim poistaa parit pienet kukan alut + käydä muutenki kori ja alusta läpi ja lopuksi keväällä tulee uudet maalit pintaa..
Aioitko ylimaalata koko auton?
Yksi ääni lisää 124E-konepellille
Aika jännä maalausratkaisu tuossa takapuskurissa kun tuo yläosa on musta, tavallaan jatkaa tuota kylkilistan linjaa...tosin etupuskurissa ei.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Juhis. kirjoitti:[
Aioitko ylimaalata koko auton?
Yksi ääni lisää 124E-konepellille
Aika jännä maalausratkaisu tuossa takapuskurissa kun tuo yläosa on musta, tavallaan jatkaa tuota kylkilistan linjaa...tosin etupuskurissa ei.
Joo uusiks menee kokonaa ku tulee lievä värin muutos, tai no ei nyt varsinaisest vaan sama väri mut helmiäisenä
Etupuskuris tota pikku listaa ei jostaa syystä ole vaikka takapuskimessa se on "integroituna" ja puskureiden niit isompii listoi maalates ajattelin just tuon takii jättää maalaamatta sen takapuskurin pikku listan ku se on saman värinen noiden kylkilistojen kans ja istuu linjoihi, pitäis jostaa metsästää tuoho etee samanlainen vaikka välikös tuolla enää ku tulee noista kylkilistoista ym korin väriset..