mulla alko kans pitämään ääntä se iskari ja menin ojanperän varaosaliikkeeseen ja osa oli nimellä " moniurahihnan kiristin" itse sitä nimeä vähän ihmettelin Hinta oli siinä 25 - 30 euron paikkeilla.
Mercedes C280 -96
Tähtien tuikkiessa on hyvä hetki hiljentyä ;)
Tuosta ruuvipenkki hommasta ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta siskon mies on mersumiehiä ja sano mulle että ku painaa ruuvipenkissä sen pään siittä soikeaksi tai vasaralla lyö tjs. niin kestää siittä eteenpäin noin 2-3kk tiedä sitte kun ei oo omalle kohdalle sattunut.
Mercedes C280 -96
Minä tempasin kierteen siihen yläpään silmukan päähän ja kiristelen pultilla sitä kumia lujemmalle. Ei tarvihe edes irrottaa sitä iskaria. On mennyt jo 45 tkm sillä remontilla.
....kyseinen tuote kannattaa ostaa muuten veholta ...ai miksikö ....no kun sillä on KAHDEN vuoden takuu ....eli kun ostat yhden niin käytännössä ei tarvitse muuta kuin käydä aina vaihtamassa uuteen kun hajoaa ....eli ruuvipenkit ynm. voi unohtaa ....muutkin tämän tapaiset "kulutustuotteen" ...eiku veholta 2v takuulla .....
....jos vaihdat takuuseen osan ja se hajoaa niin vaihtavat sulle taas uuden ....jokaisella saamallasi osalla on 2 vuoden takuu ...ei ole väliä vaikka joudut vaihtamaan sen esim. kolmekin kertaa ....kokemus asiasta on ....yksinkertaisesti muuten voisit myydä sutta ja sekundaa jos takuuseen joutuisit vaihtamaan vain kerran ja sen jälkeen takuu muka loppuisi ........hintaa en ulkoa muista mutta olisko ollut jossain 50e paikkeilla
Tomppa88 kirjoitti:Tuosta ruuvipenkki hommasta ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta siskon mies on mersumiehiä ja sano mulle että ku painaa ruuvipenkissä sen pään siittä soikeaksi tai vasaralla lyö tjs. niin kestää siittä eteenpäin noin 2-3kk tiedä sitte kun ei oo omalle kohdalle sattunut.
No saapa nähdä miten kestää. Mutta miten se itse iskari voi siitä hajota jos silmukoita puristaa kasaan
Tomppa88 kirjoitti:Tuosta ruuvipenkki hommasta ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta siskon mies on mersumiehiä ja sano mulle että ku painaa ruuvipenkissä sen pään siittä soikeaksi tai vasaralla lyö tjs. niin kestää siittä eteenpäin noin 2-3kk tiedä sitte kun ei oo omalle kohdalle sattunut.
No saapa nähdä miten kestää. Mutta miten se itse iskari voi siitä hajota jos silmukoita puristaa kasaan
Kuten sanoin että ei ole omakohtaisia kokemuksia ja tuonkin jutun vain kuulin. Tosi asiahan se on ettei se iskari siittä hajoa jos silmukat puristaa kasaan silmukat ne ennemmin hajoaisi. mutta se rasitus todennäköisesti ei ole niin kovaa että on tarvetta huolestua että menisi rikki
Mercedes C280 -96