Vuotaakin vain suutin putket.
w202 220d vuotaa diisseliä
w202 220d vuotaa diisseliä
e: Olikin luucas tässä tapauksessa vielä kunnossa. 
Vuotaakin vain suutin putket.
Vuotaakin vain suutin putket.
Viimeksi muokannut Masaman, To 01.12.2005 20:45. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
C250TD 97
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
ei pitäs olla palovaaraa ainakaan ton vuatavan diiselin takia. sähköhäiriöistä voi olla jo palovaara, mutta ei diiselin taikia. kokeile vaikka heittää palava tulitikku sinne diiseliin, niin mitään ei tapahdu, korkeintaan se tulitikku sammuu. ei diiseli oikeen pala normaalissa ilmanpaineessa ja lämmössä.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Joo mutta ei Lukaksen pumppujen takia,sulla on väärää tietoa,Kuopiossa tais olla paja joka vaihtaa ammattitaidolla tiivisteitä,ei koko pumppua tarvi uusia,ja vuotaako se pumpusta.teremiska kirjoitti:ylivieskassa hp-dieselissä laittavat mekaanista bochsin pumppua. Hintaa en tiedä, paljon siellä tuntuu mersuja käyvän.
Kun karkuun juostaan,niin mun jalanjäljet ei ole päällimmäisenä!!!!!!
Eilen illalla kun ajoin auton lämpimänä talliin ja sitten jonkin ajanpäästä menin katsomaan niin ilma oli täynnä sellaista hienojakoista diesel höyryä. Eli kai se diisselikin lämpimässä höyrystyy. Tiedossa on, että aika laiskaa tuo syttymään on, mutta kai se höyrynä ja tarpeeksi kuumassa syttyy?
Vähän hankalassa paikkaa tiirailla tuota pumppua, mutta ainakin sitä löpöä tippasee ja valuu moottorin kannakkeen päälle ja siitä edelleen pohjamuoville. Tulo ja paluu putket ainakin näyttävät kuivilta.
Vähän hankalassa paikkaa tiirailla tuota pumppua, mutta ainakin sitä löpöä tippasee ja valuu moottorin kannakkeen päälle ja siitä edelleen pohjamuoville. Tulo ja paluu putket ainakin näyttävät kuivilta.
C250TD 97
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Näyttääkin olevan paluu puolella vikaa. Kun kannen päältä otti muovin pois niin suuttimien montut näyttää olevan täynnä diisseliä. Ekalta suuttimelta pumpun paluu letkuun yhdistyvän kangaspunosletkun vaihdoin uuteen. Se ainakin oli märkä ja napsahti molemmista päistä poikki irroittaessa. Eipä tuo ole ihme jos tallissa on vähän diisseli huuruja.

Tuollainen lätäkkö pohjamuovin päällä. Porasin eilen muutaman reiän ettei kovin litratolkulla kerry tuonne.
http://koti.mbnet.fi/koslat/mese/lucas/pohja.jpg
Tuossa putket tankilta. Molemmat aivan kuivia.

Voisko tuossa takaisku venttiilissä olla vikaa ja sen vuoksi paluupuolelle kertyä painetta ja sitten vuotaa?

Kestääkö nuita suutinputkia tälläisessa keksinnössä käyttää aivan huoletta irti suuttimelta? Helpottais nuita tuota letkujen vaihtoa.

Tuollainen lätäkkö pohjamuovin päällä. Porasin eilen muutaman reiän ettei kovin litratolkulla kerry tuonne.
http://koti.mbnet.fi/koslat/mese/lucas/pohja.jpg
Tuossa putket tankilta. Molemmat aivan kuivia.

Voisko tuossa takaisku venttiilissä olla vikaa ja sen vuoksi paluupuolelle kertyä painetta ja sitten vuotaa?

Kestääkö nuita suutinputkia tälläisessa keksinnössä käyttää aivan huoletta irti suuttimelta? Helpottais nuita tuota letkujen vaihtoa.
C250TD 97
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Sieltää vuotaakin ilmeisesti vain viimeinen suutin. Nyt kun oli muutaman sata kilometriä ajanut oli viimeisen suuttimen monttu täynnä diisseliä. Vaihdoin sitten paluuputken viimeisen ja toiseksi viimeisen suuttimen väliin.
Lisäksi vielä kiristin syöttöputkia joka suuttimelta. Puskaradio kertoi että ne tahtoo mersuissa löystyä? Aika kireällä tuntui kuitenkin olevan, mutta kyllä ne hieman narskahteli kireämmälle. Voisiko suuttimen ja kannen väli vuotaa? Kummia juttuja kyllä 105tkm ajetussa autossa.
Ei mitään tälläisiä ongelmia ollut +200tkm ajetussa focuksessa puhumattakaan +500tkm ajetussa diisseli jetassa.
Lisäksi vielä kiristin syöttöputkia joka suuttimelta. Puskaradio kertoi että ne tahtoo mersuissa löystyä? Aika kireällä tuntui kuitenkin olevan, mutta kyllä ne hieman narskahteli kireämmälle. Voisiko suuttimen ja kannen väli vuotaa? Kummia juttuja kyllä 105tkm ajetussa autossa.
Ei mitään tälläisiä ongelmia ollut +200tkm ajetussa focuksessa puhumattakaan +500tkm ajetussa diisseli jetassa.
C250TD 97
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Vajaa viikko meni ja taas vuotaa.
Kyllä on laatu tavaraa.
Ykkös ja nelos suuttimien montut on diisseliä täynnä. Onko nuissa putkissa mitään tiivisteitä suuttimen välissä vai onko siellä vain metalli metallia vasten?
Ykkös ja nelos suuttimien montut on diisseliä täynnä. Onko nuissa putkissa mitään tiivisteitä suuttimen välissä vai onko siellä vain metalli metallia vasten?
C250TD 97
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Vaihtaisin suosiolla sen paineputken joka menee suuttimelle. (jos paluuletkut on jo tarkastettu)
Liitoskartio putken päässä, on oikeastaan kertakäyttötavaraa. Se ei juurikaan lisäkiristyksellä enää asetu.
Putki saattaa olla vähän hankala pujottaa paikoilleen, mutta tuskin mahdotonta. Putkea ei saa vääntää yhtään. Molemmat päät ensin sormilla kiristäen paikoilleen. Vasta sitten kiristys työkalulla. Kovin tiukkaan sitä ei tarvitse kiristää. Kistysmomentti ei ole kuin muutaman kilon. Jos ei heti pidä niin kiristää sitten pikkuisen lisää.
Tärkeintä on että paikat on puhtaat ennen kuin avaa liitokset. suuttimiin ei saa päästä yhtään epäpuhtauksia.
Vika vaikuttaa kamalemmalta kuin onkaa. Tippa naftaa kannen päällä käryää niin vietävästi
Putkessa ei ole tiivistettä, >pehmeä messinki suutinrunkoa vasten. Putken hinta merkkitavarana lienee 20-30€/kpl
Liitoskartio putken päässä, on oikeastaan kertakäyttötavaraa. Se ei juurikaan lisäkiristyksellä enää asetu.
Tärkeintä on että paikat on puhtaat ennen kuin avaa liitokset. suuttimiin ei saa päästä yhtään epäpuhtauksia.
Vika vaikuttaa kamalemmalta kuin onkaa. Tippa naftaa kannen päällä käryää niin vietävästi
Putkessa ei ole tiivistettä, >pehmeä messinki suutinrunkoa vasten. Putken hinta merkkitavarana lienee 20-30€/kpl
W210 290TD T
- juppepuputti
- Vakiokalustoa

- Viestit: 385
- Liittynyt: Ma 03.11.2003 21:10
Samanlaiset oireet täälläkin 220:ssä ... Kesällä vaihdettiin 2-3-4 pytyn suuttimien paluuletkut ,se pitkä 1. pytyltä tuleva jäi vaihmatta .. Hajut katosivat , mutta nyt taas alkaa lemahteleen . Täytyy varmaan vaihtaa se viimeinenkin letku , koska tuntuu olevan ainakin siitä näkyvästä päästä hieman kostea .
Jos noi suuttimien kupit valuu täyteen naftaa , kannessa on kanava joka valuttaa loput suoraan pakosarjan päälle . fiksua , ei enää haise nafta korjauksen jälkeen , mutta ennen korjausta savuttaa ja haisee niin p....sti
Jos noi suuttimien kupit valuu täyteen naftaa , kannessa on kanava joka valuttaa loput suoraan pakosarjan päälle . fiksua , ei enää haise nafta korjauksen jälkeen , mutta ennen korjausta savuttaa ja haisee niin p....sti



