
w126 420se?
w126 420se?
Aina ollut samin haaveena, faijja vainaalla oli joskus 80luvulla sellainen ja nyt olisi hyvä kiikarissa, ja kysymys kuuluukin että kannataako moinen ostaa ns käyttöautoksi? Mulla tulee n10tkm vuodessa ja lämmin talli on. Autolla on ajettu?n290tkm, automaatti, suomiauto. Mikä on yleisin vika mikä tällaiseen meseen tulee. Ruokaa se varmasti vie, mutta se ei varmasti nyt ole tärkeitä, vaan se että auto toimii. Varmasti esim pakoputkisto on arvokas ja tietysti kone v8:na maksaa. Kommentteja toverit kaivataan!!! 

Pikkuveli.
Älkäämme ostako ässää käyttöön. Kuluvat nopeampaa ja tulevaisuudessa noita katiskoja on sitten enemmän
ja minun on vaikeampi löytää sitä toista yksilöä. Päivitän nääs jokus ton nykyisen 300Se:ni
Harrasteena tallissa, aina puhdas ja käyttö harvoin ja maltillisesti, pari viikkoa auringossa kesällä vedetään. Yhtään yötä auto ei saa olla pihalla sään ja rosvojen armoilla.
Siinä mun mielipide ässästä

Harrasteena tallissa, aina puhdas ja käyttö harvoin ja maltillisesti, pari viikkoa auringossa kesällä vedetään. Yhtään yötä auto ei saa olla pihalla sään ja rosvojen armoilla.
Siinä mun mielipide ässästä

w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Sitten on paikat jumissa, tiivisteet haprastuu jne jne... Niinno sehän on jokaisen oma asia mitä autollensa tekee, mutta kyllähän se on ajoon tehty!Ere866 kirjoitti:Älkäämme ostako ässää käyttöön. Kuluvat nopeampaa ja tulevaisuudessa noita katiskoja on sitten enemmänja minun on vaikeampi löytää sitä toista yksilöä. Päivitän nääs jokus ton nykyisen 300Se:ni
Harrasteena tallissa, aina puhdas ja käyttö harvoin ja maltillisesti, pari viikkoa auringossa kesällä vedetään. Yhtään yötä auto ei saa olla pihalla sään ja rosvojen armoilla.
Siinä mun mielipide ässästä
190E 2.6 '90, 240TD '83, 220D '77, 250 2.8 '74, 220 '69, Coronet '68, Volvo 240 D6 '83, Taunus '82
Moi Sami
Joo ei muutakuin ässä-kaupoille jos moinen kiinnostaa.
Kannattaa katsoa ne ruostekohdat ja pohja sieltä takatuentojen kohdista.
Ja sekin on ruostuvainen se takaikkunan alareuna
Jos autossa on lisävarusteita esim.ilmastointi, peräntasonsäätö, cruise,sähköllä toimivia herkkuja, niin niiden kunto kannattaa tarkastaa.Niissä tahtoo olla kuluja jos joutuu paljon paikkaamaan.
Ja muutenkin koneesta V8 on mahtava ja tuo 420 on oiva valinta kun on sopivasti heposia ja kulutuskin on maltillinen esim juuri maantieajossa ja eikä se kaupungissakaan pilviin nouse
Ja sellaista pientä näpräystä se välillä vaatii siitä löytyy haulla lisää(esim.vilkut häviää=yleensä se sulake,konepellin saranatappi poikki,tyhjäkäynti seilaa ja joitain muita sellaisia ison ja massiivisen auton vikoja)
Mutta minä en voi muutakuin suositella, mahtava auto jos vielä tingeltangelia herkkuna ja muutenkin ulkonäkö hakkaa monet uudemmat autot
Ja turvallinen se myös on "minusta" vaikka joku marisisi jotai muuta on siinä sen verta malmia edessä ja takana..
Ilmoittele valinnastasi ja linkitä kuvia kyllä täällä nämä ässävelhot sut joko palkitsee tai moukaroi(Pasi M,Ere866 ja hooveeämmä taitaa olla jossain muualla moderoimassa
)
T.yko h

Joo ei muutakuin ässä-kaupoille jos moinen kiinnostaa.
Kannattaa katsoa ne ruostekohdat ja pohja sieltä takatuentojen kohdista.
Ja sekin on ruostuvainen se takaikkunan alareuna

Jos autossa on lisävarusteita esim.ilmastointi, peräntasonsäätö, cruise,sähköllä toimivia herkkuja, niin niiden kunto kannattaa tarkastaa.Niissä tahtoo olla kuluja jos joutuu paljon paikkaamaan.
Ja muutenkin koneesta V8 on mahtava ja tuo 420 on oiva valinta kun on sopivasti heposia ja kulutuskin on maltillinen esim juuri maantieajossa ja eikä se kaupungissakaan pilviin nouse

Ja sellaista pientä näpräystä se välillä vaatii siitä löytyy haulla lisää(esim.vilkut häviää=yleensä se sulake,konepellin saranatappi poikki,tyhjäkäynti seilaa ja joitain muita sellaisia ison ja massiivisen auton vikoja)
Mutta minä en voi muutakuin suositella, mahtava auto jos vielä tingeltangelia herkkuna ja muutenkin ulkonäkö hakkaa monet uudemmat autot

Ja turvallinen se myös on "minusta" vaikka joku marisisi jotai muuta on siinä sen verta malmia edessä ja takana..
Ilmoittele valinnastasi ja linkitä kuvia kyllä täällä nämä ässävelhot sut joko palkitsee tai moukaroi(Pasi M,Ere866 ja hooveeämmä taitaa olla jossain muualla moderoimassa

T.yko h
W903
V126
W203
V126
W203
käyttöauto
Heip !
Ässä alle vaan
Jotkin erikoisosat ässään ovat hinnakkaita,
mutta elämä on...
Henk koht olen sitä mieltä että jos meinaa
metsästää ajettavuudeltaan parempaa/mukavampaa autoa kuin
ässä, voi kulkimesta joutua maksamaan isoja,
jopa kuusinumeroisia summia. Ajat sen verran vähän
ettei tuo bensankulutus pitäisi olla este/hidaste.
Mika V
Ässä alle vaan

Jotkin erikoisosat ässään ovat hinnakkaita,
mutta elämä on...
Henk koht olen sitä mieltä että jos meinaa
metsästää ajettavuudeltaan parempaa/mukavampaa autoa kuin
ässä, voi kulkimesta joutua maksamaan isoja,
jopa kuusinumeroisia summia. Ajat sen verran vähän
ettei tuo bensankulutus pitäisi olla este/hidaste.
Mika V
Ex monta W-kirjainta.
Jees Kyllä ässä hieno peli on.
Tuo W126 on kyllä aikalailla varmatoiminen peli(huollettuna), on kuitenkin vielä tehty suht. "yksinkertaisesti".
Tuon ikäisessä ja noilla kilsoilla jo mainittujan lisäksi seuraava luettelo mahdollisista ongelmista:
- kromit ruostuu
- iskarit alkaa pikkuhiljaa löystymään
- laturin kunnostusta
- sytkäpuolella pyörija+ virranjakajankansi vatii päivitystä, ehkä tulpanjohdotkin.
- puhaltimen moottori saattaa tuupertua
- lukot alkaa krenaamaan
Osa noista on toki jo voitu päivittääkin tuossa autossa.
Ruosteista ei kannata ostaa
Tuo W126 on kyllä aikalailla varmatoiminen peli(huollettuna), on kuitenkin vielä tehty suht. "yksinkertaisesti".
Tuon ikäisessä ja noilla kilsoilla jo mainittujan lisäksi seuraava luettelo mahdollisista ongelmista:
- kromit ruostuu
- iskarit alkaa pikkuhiljaa löystymään
- laturin kunnostusta
- sytkäpuolella pyörija+ virranjakajankansi vatii päivitystä, ehkä tulpanjohdotkin.
- puhaltimen moottori saattaa tuupertua
- lukot alkaa krenaamaan
Osa noista on toki jo voitu päivittääkin tuossa autossa.
Ruosteista ei kannata ostaa
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Kiitos paljon mielipiteistä!! Etsintä jatkuu.....
Joo, nopeat syövät hitaat ja auto oli myyty??
Mutta etsintä jatkuu, ja jos joku on omaansa jostakin syystä hukkaamassa, niin ottaa yhteyttä, muta vain jos on hyvässä kunnossa!!!

Mutta etsintä jatkuu, ja jos joku on omaansa jostakin syystä hukkaamassa, niin ottaa yhteyttä, muta vain jos on hyvässä kunnossa!!!
Pikkuveli.
Re: Kiitos paljon mielipiteistä!! Etsintä jatkuu.....
Ässäkaupoissa on se paska puoli, että hyvät viedään käsistä.samipa kirjoitti:Joo, nopeat syövät hitaat ja auto oli myyty??![]()
Mutta etsintä jatkuu, ja jos joku on omaansa jostakin syystä hukkaamassa, niin ottaa yhteyttä, muta vain jos on hyvässä kunnossa!!!
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
w126 500-SEL-84
saitkos sähköpostia? p.0400-650039
Sain kiitos!!(sähköpostia)

Jep,kiitos vaan arnold, mutta onkohan 83 pikkasen liian iällä käyttöautoksi? Pitää mietti, ja kovasti tekisi mieli tulla katsomaankin, mutta katsotaan nyt. Mutta totuuden nimissä on sanottava että mobile sivuilla olevat ässä houkuttelevat sen verran että auton hakeminen sieltä on hyvin todennäköistä. Mulla oli 124 korinen farkku 230te, joka oli tuotu sieltä, vaikka mittari lukema ei varmasti pitänyt paikkaansa ja varusteita ei oikeastaan ollut, niin hienossa kunnossa ja ruosteeton se oli kyllä. Sama se näyttä olevan noissa ässissä, varuste taso on hyvä ja eiköhän se ruoste perkelekkin niistä ole pysynyt poissa, jos verrataan suomiautoon, kun joka tapauksessa tuota ikää on jo. No mutta takaisin tutkimaan tarjontaa ja oma vessa myyntiin.
Pikkuveli.