blaukkari ja boxi

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
caddy66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

blaukkari ja boxi

Viesti Kirjoittaja caddy66 »

Vaihdoin tota harraste autoa,siinä on blaukkarin joku(en nyt muista mikä) kasetti soitin johon liitetty blaukkarin10 cd:n boxi ,käykö tuo blaukkarin boxi johonkin muun merkkiseen soittimeen,suoraan tai sovittimella,olisko tietoa ja ehdotuksia.Itselle vähän outo ala,on/off toiminnot kyllä hoituu,mutta ei paljon muut.KIITOKSIA ja tere
Kun karkuun juostaan,niin mun jalanjäljet ei ole päällimmäisenä!!!!!!
caddy66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Eiks oo tietoo.tere
jysi
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jysi »

Ei oo tietoo, varsinkaan kun kysymys on tällä laajuudella esitetty (joku radio ja joku boxi). Jotkut mallit toimii toisten merkkistenkin soittimien kanssa. Vastaus on siis "varmasti ehkä".
Kuujalka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kuujalka »

yleisesti ei käy suoraan mihinkään(poikkeuksiakin voi olla), joitain harvoja bokseja on saanut adaptereilla toisen merkkiseen soittimeen,mutta nämä piuhat olivat kohtuu(pirun) tyyriitä..

en tiedä saako näitä adaptereita enään,alkavat nuo boksit olla vissiinkin aika kuoleva juttu,yhdelle mp3 levylle mahtuu saman verran tavaraa kuin 10:nen levyn boksiin,eivätkä perus mp soittimet enään ylitä kipukynnystä...
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

Nyt kannattais varmaan terettää siihen harrasteautoon jostain vanha blaukkarin soitin joka ohjaa myös boksia. :idea: Kepöön ostoilmo/ penkomaan radioliikkeisiin/ automurto? :D
caddy66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Eipä tuo tuolla talvitallissa tarvi nyt talvella terettää mitään ja kyllä tuo kasettisoitin/boxi terettää tarpeeksi hyvin,ajjaattelin vaan kun sais melko uuden jvc:soittimen ihan ilman.tere
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

caddy66 kirjoitti:Eipä tuo tuolla talvitallissa tarvi nyt talvella terettää mitään ja kyllä tuo kasettisoitin/boxi terettää tarpeeksi hyvin,ajjaattelin vaan kun sais melko uuden jvc:soittimen ihan ilman.tere
jos et tarvii ite sitä boxia ni laitas yyveetä ja hinta mulle millä voin sen sulta lunastaa poies.... :wink:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Vastaa Viestiin