W124 420 ostamassa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

W124 420 ostamassa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Heps, iskin sitten ässäntilalta silmäni tuollaisees v8 satalankkuun ja ihastuin heti :twisted:

Elikkäs auto on -92 4,2l v8 tuotu saksasta ensimmäiseltä omistajalta kesällä.
Tosi siisti, kaikki toimii ja niitä varusteita oli ihan riittävästi 8)

Ruostetta ei löytynyt mistään paitsi kattoluukun reunassa aivan yli pieni ruoste täplä, mitä en meinannut aluksi edes nähdä. Konepellin alla majaili uudennäköinen v8 voimanlähde, joka kävi tosihienosti.

Mitään valittamista ei löytynyt, mutta silti pitää täältä kysyä, vaikka olis kovat halut hakea mersu parempaan talteen :lol: ,että missähän hinnoissa nua pyörii ja paljonko hörppää satasella kaupunkiajossa?
Ja onko 420 voimanlähteenä minkälainen kone? Kestävä jne...
Niin ja onko nuissa lukkoperää? ASD valoa ei ainakaan ollut.

Kiitoksia etukäteen kaikista vatstauksista!

Tapani ja W124 250D (ja ehkä kohta W124 420)
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Kuolaa

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Kuola valuu.... Tuo on mielestäni yksi hauskimmista mersuista. Päälle puhdas taksikoppa, mutta sisällä sykkii oikea kasi.

Jos minä pääsin 126:lla 10-12L/100km seka-ajossa, niin tuskin tuo kovin paljon enemmän vie :wink: Konehan on mainio, kasin soundi, mutta kohtuullinen kulutus. Jos venttiilinnostajat eivät naputtele, niin nokkatkin lienevät kunnossa.

Tuo lukkoperä on mielenkiintoinen juttu. 126:seni suti kiltisti kahdella pyörällä, vaikkei ASD:tä ollutkaan, samaa näyttäisi tekevän nykyinen S124:senikin. Liekö sitten kitkalukko vain optimaalisti suunniteltu taka-akseligeometria, mikä tuon vaikutelman antaa.
Terveisin
Tero
Avatar
jorkka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ti 16.09.2003 21:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: W124 420 ostamassa

Viesti Kirjoittaja jorkka »

Tabuli kirjoitti:paljonko hörppää satasella kaupunkiajossa?
Jos pitää kulutusta kysyä, niin parempi unohtaa kasikone... :wink:

Mitä itsellä kokemusta esim. 540 BMW:stä noin 20-30 litraa/100 km kaupungissa...
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

No, ei se kulutus ostopäätökseen vaikuta mitenkään.. Kunhan mielenkiinnostani kysyin. Ku myyjät tuppaa unohtaa aina kulutuksesta muutaman litran :roll:

Kyllä se siltä näyttää, että käsi rupee hapomaan puhelinta soittaakseen kohta ex- 420 omistajalle :twisted:
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Mese vaihtoi perjantaina omistajaa. Pistäisin kuvia, jos osaisin..

Niin ja alla oli 17" alutecin AMG replica vanteet, joissa on 235/45 kumit päällä hyvällä kulutuspinnalla. Ja nämä olisivat nyt vähän niinkuin ylinmääräiset vanteet.. Ellei sit innostu talvikumeja päälle vaihtaan. Mutta tarjouksia otetaan vastaan.

Ja koska pohjaa ei ole ruostesuojattu, niin mitä sinne pohjaan kannattais laittaa talvenvaralle? öljy? Massa? mitä muuta?
Sitten lohkolämmmitin pitäis ostaa, onko kuinkatuskallista asentaa? Vai kannattaako laittaa letkulämppäri?


Tapani ja w124- 250D & 4.2 V8
Viimeksi muokannut Tabuli, Su 16.10.2005 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jos sähköpostiin osaisit lähettää niitä kuvia nii sais koko kansan nähtävillekin.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Tabuli kirjoitti:Tapani ja w124- 250D & 4.2 V8
Eli kyseessä on malli 400 E. :wink: Onnea!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1603
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Onneksi olkoon. :D
Kansa vaatii kuvia!
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Onnittelut hienosta valinnasta, toivottavasti autosta on paljon iloa!

Mulla on hyllyssä auto motor und sportin koeajo kyseisestä mallista, oisko vuodelta 1991 kun auto tuli tuotantoon, tai myöhemmin sen tullessa Euroopankin markkinoille, en muista. Voin skannailla jossain välissä nähtäville.

Niin ja mallimerkintä on tosiaan 400 E, faceliftissä 6 tai 7/93 vaihtui E 420:ksi. :wink:
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Re: W124 420 ostamassa

Viesti Kirjoittaja HVM »

jorkka kirjoitti:
Tabuli kirjoitti:paljonko hörppää satasella kaupunkiajossa?
Jos pitää kulutusta kysyä, niin parempi unohtaa kasikone... :wink:

Mitä itsellä kokemusta esim. 540 BMW:stä noin 20-30 litraa/100 km kaupungissa...
Höpöhöpö. :D Tiiliskivi polkimen alle jos leikittää noin. :wink: Bemarista en tosin tiedä, mutta tuo mersun 420 32V kone ei vie ässässäkään tuollaisia määriä bensaa, tai sitten ratissa on paviaani. :D :wink:

13-14L/100km ässäkopassa herrasmiehellä, teinilisää saa sitten kyllä helposti riehuttua sinne 25-30L tietämille.

8-10L/100km w210-kopassa, apinalisää saa poljettua 20-30L tietämille.

Vertaisin 124:ää mielelläni tuohon 210-versioon.

Minä en siis omista kyseisenlaisia autoja, mutta kaksi poikaystävääni omistavat. Kummankohan luokse lähtisi tänään? :roll: :lol:
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13629
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Tabuli kirjoitti:Mese vaihtoi perjantaina omistajaa. Pistäisin kuvia, jos osaisin..
Isot onnittelut :!: Niin onhan/olihan noita kuvia nettiautossa...jos kyseessä on sama yksilö :roll: ....pohjois-Savosta. Nyt kun joku vielä valaisisi että onko tässä 4.2 - litraisessa SL:n alusta vaiko vaan pelkästään isommat jarrut :? . Vrt. E500 levitettyine koppineen ym.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

karra kirjoitti:
Tabuli kirjoitti:Mese vaihtoi perjantaina omistajaa. Pistäisin kuvia, jos osaisin..
Isot onnittelut :!: Niin onhan/olihan noita kuvia nettiautossa...jos kyseessä on sama yksilö :roll: ....pohjois-Savosta. Nyt kun joku vielä valaisisi että onko tässä 4.2 - litraisessa SL:n alusta vaiko vaan pelkästään isommat jarrut :? . Vrt. E500 levitettyine koppineen ym.
Suoraan en osaa sanoa onko akseleita myöten samat, mutta etu- ja taka-akseleiden alustan osat ovat yhteneviä R129:n kanssa, joten luulisi akseleiden olevan suoraan sieltä otetut. Myös jäähdytetyt jarrut löytyy luonnollisesti joka kulmasta.
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Sjtv kirjoitti:Jos sähköpostiin osaisit lähettää niitä kuvia nii sais koko kansan nähtävillekin.
Mikäs sun maili osote olis?
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Kävin kattomassa tuon vinkoodia ja tommosta se lykkäs.
Voisko joku paremmin kieliä ymmärtävä kertoa mitä tuos oikeasti lukee :oops: ?

Model 420 E
Chassis 1240341B841237
Engine 119975 12 006290
Transmission 722354 03 760757
Order 0 - 243 02289
Approx. year not defined
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 05053
Dealer Dresden branch (243)
Interior leather black or anthracite (261)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
second spare wheel (с 01.01.1964 по 28.02.1973)

281 trunk set, (280 SL)
trunk set, 3-piece (с 01.09.1972 по 30.11.1976)
trunk set, 4-piece (с 01.04.1963 по 31.01.1966)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)

291 airbag for front passenger
airbag for front passenger (с 01.10.1993)
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
garment trunk, large (с 01.02.1967 по 31.05.1973)
trunk set, 7-piece (с 01.01.1976 по 31.08.1978)

300 storage box in front tray (с 01.05.1988)
taxi design without compartment wall, taximeter instrument panel (с 01.01.1968 по 31.07.1968)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
hydraulic sliding roof, in the rear (с 01.11.1964 по 30.06.1981)

430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
safety belts, front and rear (с 01.01.1964 по 31.05.1973)

471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
special export version for bad road conditions and oil bath air cleaner on export vehicles (с 01.01.1963 по 31.01.1968)
oil bath air cleaner for export vehicles (с 01.02.1968 по 31.12.1976)

531 automatic antenna (с 01.01.1963)

570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest

586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)

600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
trim strips on hardtop (с 01.04.1963 по 31.07.1971)

611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
sealed beam lamp unit, l.h. traffic (с 01.01.1966 по 28.02.1972)
lamp unit, symmetrical (с 01.01.1962 по 28.02.1963)

620 emission control system
ECE version with catalyst technique (с 01.09.1983 по 28.02.1985)
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
version for Italy (с 01.01.1967 по 31.08.1969)

652 Dunlop tires (с 01.01.1963 по 31.07.1972)
8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)

682 fire extinguisher (с 01.04.1970)

731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)

752 Becker radio Mexico 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)
radio MB Audio 30 without traffic news decoder and without RDS (с 31.10.1996)

855 V140 M119 with NAG (с 19.06.1996 по 19.10.1997)
telephone TELE-AID, Nokia, D-net

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Tabuli kirjoitti:Kävin kattomassa tuon vinkoodia ja tommosta se lykkäs.
Voisko joku paremmin kieliä ymmärtävä kertoa mitä tuos oikeasti lukee?
Malli 420 E (joka tapauksessa kuuluisi olla 400 E tai E 420, tässä ensimmäinen)
Sarjanumero 1240341B841237
Moottori 119975 12 006290
Vaihteisto 722354 03 760757
TIlaus 0 - 243 02289
Approx. year not defined
Valot BOSCH
Pyyhin SWF
Cab05053
Jälleenmyyjä Dresden branch (243)
Sisus musta nahka (261)
Ulkoväri 199 metallic blue-black (с 01.01.1983)

Lisävarusteet
240 ulkolämpömittari (с 01.03.1982)

281 nahkainen ohjauspyörä (390 mm) ja vaihdekepin nuppi (с 01.05.1990)
tai pelkkä 390 mm ohjauspyörä (с 01.03.1989)

291 repsikan tai molemmat airbagit

300 säilytyslokero etuistuinten välissä (с 01.05.1988)

412 sähkökattoluukku (с 01.07.1983)

430 takaniskatuet (с 01.01.1977)

471 (ASR) (с 01.07.1984)

531 sähköantenni (с 01.01.1963)

570 etukyynärnoja

586 Behr ilmastointi ja sähkölasit (с 01.04.1970)

600 lampunpesurit/-pyyhkimet (с 01.08.1971)

611 ovivalot (с 01.11.1978)

620 katalysaattori (с 01.03.1985)

652 8-reikävanteet (alu) (с 01.01.1990)

682 tulensammutin (с 01.04.1970)

731 pähkinäpuuverhoilu (с 01.08.1980)

752 Becker radio Mexico 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)

855 jonkun sortin autopuhelin TELE-AID, Nokia, D-net

873 penkinlämmittimet (с 01.02.1984)
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
SekkiC126
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: To 01.07.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja SekkiC126 »

Hienon auton hankit - onneksi olkoon.

Kulutuksesta vielä. Mulla oli 420SEC ja ajoi sitten oooikein rauhallisesti tai reippaasti, niin kulutus vaihteli välillä 11.2-13.9. Piruuttani sitä mittailin pitkällä aikavälillä enkä tuota enempää saanut menemään. Niin ja ajoin kesät talvet.

Tietysti jos luulee ajavansa DX Gorillaa lippalakki väärinpäin, niin saattaa haukata enemmänkin. Mutta ei...ei mersulla sillälailla.

Eli ei paha ollenkaan. Jostain syystä ruiskumersut on pirun taloudellisia verrattuna vaikkapa jenkkeihin, joita on ollut muutamia.

Mittasin taas huvikseni nykyisen (SL600, V12, ja ajetaan vain kesällä :D ) kulutuslukemia 4000km otannalla ja keskikulutus on mielestäni uskomattomat 12.2l/100km.

Kävin sillä Venetsiassa asti kesällä ja tempaistiin Saksan puolelle päästyämme Rostockin satamasta (ma iltana klo 19 eteenpäin eikä yhtään ainutta ruuhkaa ollut koko aikana) itäistä reittiä pitkin tankillinen "täysillä" eli mittarinopeus vaihteli 180-260kmh ja koko ajan kovia kiihdytyksiä (GPS antoi 160-250) sitten eikun jännityksellä tankkaamaan: 12.8l/100km.
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
Avatar
Mariini
Mersumies
Mersumies
Viestit: 776
Liittynyt: Pe 09.07.2004 19:54
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Vähällä menee :)

Tuolla "Muuta Mersuasiaa" osiossa kaipaillaan tietoa tällaisesta kuussatasesta, taidat voida auttaa kysyjää :arrow:
Tiedät paikan, kokeile
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

SekkiC126 kirjoitti: itäistä reittiä pitkin tankillinen "täysillä" eli mittarinopeus vaihteli 180-260kmh ja koko ajan kovia kiihdytyksiä (GPS antoi 160-250) sitten eikun jännityksellä tankkaamaan: 12.8l/100km.
On se elämä ihmeellistä...eikös ne ilmoita tuollaiselle keskikulutukseksi jonku 15 litraa ja kaupungissa 22 ? vai olenkohan täysin väärässä...
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
Finski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: Ti 03.05.2005 14:45
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Finski »

Onneksi olkoon! varmasti komia auto!! Kuvia olisi kiva saada koko kansan nähtäväksi!!
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Petri M. kirjoitti:On se elämä ihmeellistä...eikös ne ilmoita tuollaiselle keskikulutukseksi jonku 15 litraa ja kaupungissa 22 ? vai olenkohan täysin väärässä...
11,3 / 13,2 / 20,2, mut säähän saat kuluun vaikka 20 litraa polkuautolla. :twisted:
SekkiC126
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: To 01.07.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja SekkiC126 »

Jou...eihän tämä topic tainnut alunperin olla SL600 kulutus, mutta menköön :D

Kyllä se tosiaan niin on, että kulutukset ovat pirun kohtuullisia tuossa teho ja painoluokassa - varauduin itsekin sinne 18 litran keskikulutuksen kieppeille. Lieneekö se vääntö, mikä sen tekee vai hyvät ruiskutuslaitteistot. Mulla tosin normaalisti jokaisella tankkausvälillä on about puolet matka-ajoa.

Mutta sen mitä on kokemusta pelkästä kaupunkicruisailusta, niin en ole yli 15 litran kulutusta saanut aikaiseksi - eikä meikäläisen ajotyyli nyt mikään kovin rauhallinen ole. Sieltä kun sitä VOIMAA on NIIN mukava käskeä esiin aina tämän tästä :twisted:

Toisaalta kaikista pienin kulutus, mihin on päästy, oli kun ajelimme leppoisasti aamuhämärissä Italian puolelta Saksaan 11.1 litraa. Eli sen alle ei taida päästä millään konstilla.

Ja eikähän tämmöisellä vehkeellä KULUTUSTA MITATA jatkuvasti, vaan sillä nautitaan ajosta ja ruokitaan sen verran kun se se pyytää :lol:

Mutta tulipahan vaan joskus tarkkailtua :oops:

Tuolla on pari kuvaa ja tarinaa lisää:

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=28669
MB S 320CDi W221 2007
ex MB R350 2006 W251 (liikaa vikoja)
ex MB Sprinter 315 A 2008 W906 (käytännöllisin)
ex MB S 320 2000 W220
ex MB 350SE 1976 W116 (aito klassikko)
ex MB 420SE 1988 W126
ex MB 300 TD A Elegance Carlsson 1999 W210
ex MB 316 A Sprinter 2004
ex SL 600 1993 R129 (hienoin - nyyh...)
ex SEC 420 1987 S126 (kaunein)
ex 230E A 1990 W124
ex 300D A 1983 W123
ex 230E A 1981 W123
ex 220D 1975 W115
etc.
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Timo L. kirjoitti:
Tabuli kirjoitti:Kävin kattomassa tuon vinkoodia ja tommosta se lykkäs.
Voisko joku paremmin kieliä ymmärtävä kertoa mitä tuos oikeasti lukee?

752 Becker radio Mexico 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)

855 jonkun sortin autopuhelin TELE-AID, Nokia, D-net

Kyseinen raadio on vieläkin kiinni :P
Mutta tuon autopuhelimen on joku pöllinyt, kaikki muu sitten täsmäskin.

Mitenkäs niitä kuvia saa liitettyä?
Pellin alta löytyi muutama hilavitkutin, mitä vanhassa kakspuolikkaassa kiisselissä ei ole ja olisi helpompaa kysellä kuvan kanssa näiden merkitystä. Kuin tyylillä "mikä se mustapyöree hilavitkutin on joka on neliönmuotoisen hilavitkuttimen vieres?"
Roisto
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1314
Liittynyt: To 08.07.2004 17:04
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Termos,
Tabuli kirjoitti:Mitenkäs niitä kuvia saa liitettyä?
Kuvat esim. tänne jemmaan ja linkit foorumille. http://photobucket.com/

t.
Risto
E500 – 211.070
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Roisto kirjoitti:Termos,
Tabuli kirjoitti:Mitenkäs niitä kuvia saa liitettyä?
Kuvat esim. tänne jemmaan ja linkit foorumille. http://photobucket.com/

t.
Risto

Juups, kiitoksia. Koitetaan kun käyn napsimassa muutaman yksityis kohtaisen kuvan...

Niin ja laatikosta olis yks kysymys, tai siis kepistä..
Vaihde kaavio menee näin:
P
R
N
D
3
2B

Niin mikä tua B on?
Koitin hitaassa vauhdissa laittaa kakkoselle ja sit siitä B pykälään niin se heitti ykkösen tupaan. Mut kai sillä joku muukin merkitys on?
Avatar
Allu D.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 503
Liittynyt: La 10.07.2004 16:00
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Allu D. »

Se on pakko ykkönen..
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Tuos olis muutama kuva..

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1515
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Onpas hieno auto! Onneksi olkoon! Ja ennenkaikkea väri on SE AINOA OIKEA 8)
1991 420 SE
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Allu D. kirjoitti:Se on pakko ykkönen..
Mä ku kuvittelin, et jos se olis pakko ykkönen niin siinä olis ollu 1, mutta kaikkea ne keksii..
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

Wikke kirjoitti:Onpas hieno auto! Onneksi olkoon! Ja ennenkaikkea väri on SE AINOA OIKEA 8)
Kiitos kiitos. Vielä kun olis täysin musta.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Selitys sille 2B:lle löytyy varmaan myös käyttöohjekirjasta, jos sellainen seurasi auton mukana.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin