viton vero
viton vero
kuinkas paljon mahtaa olla tuo diesel vero bussimallin vitossa,
kun tuntuis et vois vaikka sellaista ruveta katseleen olis vähän enemmän tuota
tilaa ,mut kiinnostais tietää tuo vero ensin.
kun tuntuis et vois vaikka sellaista ruveta katseleen olis vähän enemmän tuota
tilaa ,mut kiinnostais tietää tuo vero ensin.
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: Pe 14.10.2005 07:09
- Paikkakunta: Raahe
Re: viton vero
Mikset toisi saksasta ja rekisteröitse linja-autoksi.
- ei autoveroa
- ei diesel veroa
- ei käyttömaksuja
tosin tarvitsee olla D1 kortti, mutta senhän saa kun menee autokouluun, maksaa vajaan tonnin, jos on C kortti pohjalla ja vähän yli tonnin jos ei, mutta kun tuot auton saksasta niin pelkän autoveron säästöhän maksaa jo monta korttia
saksassa 2004 vito bussi maksaa noin 20 keur ja siihen sitten muutos työt päälle
Henkilöautona vitossahan dieselvero on melekosen iso. Toinen vaihtoehto on muuttaa sitten bussi matkailuautoksi, vitosta ehkä hankalaa, mutta näkyy niitäkin tehdyn.
- ei autoveroa
- ei diesel veroa
- ei käyttömaksuja
tosin tarvitsee olla D1 kortti, mutta senhän saa kun menee autokouluun, maksaa vajaan tonnin, jos on C kortti pohjalla ja vähän yli tonnin jos ei, mutta kun tuot auton saksasta niin pelkän autoveron säästöhän maksaa jo monta korttia
saksassa 2004 vito bussi maksaa noin 20 keur ja siihen sitten muutos työt päälle
Henkilöautona vitossahan dieselvero on melekosen iso. Toinen vaihtoehto on muuttaa sitten bussi matkailuautoksi, vitosta ehkä hankalaa, mutta näkyy niitäkin tehdyn.
- vitolainen
Re: viton vero
Vastataan kysymykseen eli noin 200€ / 3 kuukautta, sisältäen käyttömaksun sekä käyttövoimamaksun.
Bensakoneisena luonnollisesti huomattavasti halvempi.
Bensakoneisena luonnollisesti huomattavasti halvempi.
noin neljäsosa tuosta, eli se sama summa mutta vain kerta vuoteen. Monikäyttöauton vero taasen on sama kuin henkilöauton, mutta maahantuontivero on pienempi (=sama kuin pakettiauton). Mikäli noita vielä saa tuoda monikäyttöautoksi, jossa saa olla 1+5 (tai 1+N) henkilöä kyydissä kunnon penkeillä.samip kirjoitti:Paljonkohan Viton käyttövoimamaksu on pakettiautossa?
Tuli jo, se yhteenlaskettu käyttömaksu + "diesel"vero...ne kun tulevat väkisinkin aina samlla pankkisiirtolomakkeella. Se "1+2" ei vaikuta, ainostaan onko se pakettiauto, henkilöauto, vai monikäyttöauto.Riku kirjoitti:Paljo on 112cdi -00 vuosmallin pakettivitossa dieselvero per vuosi..jossa 1+2?
Vai tuliko se jo tuossa
Vito 112CDi käyttövoimavero eli se vanha diisselivero 88e/vuosi. Eli ei paha.
Matka-ajossa kulutus ollut mulla parhaimmillaan 6,2l/100km. Sitten on vakuutukset homman päälle, mutta ne on aika henkilökohtaiset, kun riippuvat yhtiöstä, bonuksista ja asunpaikasta. Kokonaisuutena melko halpoja kilometrejä paku vitolla on tullut ajeltua.
Toisaalta tämä auto on mulla myös harrastekohde ja harrastuksille ei oikein voi laskea hintaa...eli ne pikku "viilaukset" sinne ja tänne...
Matka-ajossa kulutus ollut mulla parhaimmillaan 6,2l/100km. Sitten on vakuutukset homman päälle, mutta ne on aika henkilökohtaiset, kun riippuvat yhtiöstä, bonuksista ja asunpaikasta. Kokonaisuutena melko halpoja kilometrejä paku vitolla on tullut ajeltua.
Toisaalta tämä auto on mulla myös harrastekohde ja harrastuksille ei oikein voi laskea hintaa...eli ne pikku "viilaukset" sinne ja tänne...

C farkku 2.2cdi 2005