Talven tullen aihe alkaa kiinnostaa tässä parina aamuna takalasi on ollu huurussa ja lämmitin päälle katkaisijan valo alkaa vilkkua ja sit jää palamaan
mielestäni lasi ei lämpene ainakaan 20min tyämatkalla onko näissä joku termostaatti et ei näin lämpimällä lämmitä vai vikaako on? jos olis tietoo jollakulla niin en turhaan alkais sivuverhoiluja purkamaan et pääsis mittaamaan tuleeko virtaa
Muistelisin kuulleeni että jos takalasin lämmittimen valo vilkkuu niin akun varaustila on heikko ja siksi lämmitys ei mene päälle. Voisko joku vahvistaa tämän ?
mulla kun akussa ei riitä virtaa ni vilkkuu penkin lämmittimen napin valot. ja ku pistää puhallinta, valoja, soitinta(vahvistinta) ym. ym. ym. pienemmälle niin hetken päästä virta riittää ja penkit rupeaa lämpeemän.
ikinä ei ole mikään muu vilkkunut kuin nuo penkin lämmittimen valot
että semmosta. eli toisin sanoen olen samalla asialla kuin ttiikeri
Mercedes-Benz 200
Sillä ajetaan mikä parhaalta tuntuu.
ei mersua voittanutta!
Kun virta ei riitä kaikille laitteille, järjestelmä kytkee niitä automaattisesti pois pelistä. Näin esim. ABS, Airbag, penkinlämmittimet, takalasin lämmitin jne. TDT:n virtaongelman kanssa on nähty vilkkuvia valoja kylminä aamuina eri puolilla kojelautaa .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
penkinlämppärin katkaisijan saa ainakin vilkkumaan siten, että laitat aamulla ensin lämppärin kakkoselle ja sitten vasta käymään. Menee sen verran alijännitteelle että alkaa vilkkua.
yttewi kirjoitti:no sehän oli jo mitattu akkua vaihdettaessa kerpiili sentään eikö näissä laturit kestä kunnolla 16 vuotta ajaa pitää kyllä vilkaista kiitos
Voi olla myös vähän pyörimis-nopeudella ja ajalla osutta asiaan, ei kitenkaan paljon
AJA MILLÄ AJAT, MUTTA MERSULLA LOPUT.
Mersu on Mersu!!! Ni...ni...niiiin, ja, sitten muut on näitä katiskoita.