Tällänen löyty. Kävi vaan ihmetyttämään. Jos tehdas tehny tollasen niin miksi ei ole sovittanut 500E etupuskinta eteen koska kummiskin on levitetyt kaaret. Tuohonhan se menisi passelisti
Niin - minkä tehtaan tekemä kori. Ei ainakaan sen, mistä itse auto on kotoisin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
No eipä kyllä löydy yhtään samaa muotoa, ainakaan noista pyöränkaarista! Esim. aidoksi noissa on liian kanttinen ulkoreunan muoto ja tuo takaovi ei kyllä oikein istu tuon kaaren kanssa (oiskohan kaaret lainattu kuitenkin jostain talbot horizontista ) Mutta katossahan voi jo jotain samaa ollakkin 500:sen kanssa
voin kyllä henkilö kohtaisella kokemuksella sanoa ettei se ole mikään räpellys... tunnen tyypin ja olen ollut auton kyydissä... aika pirun hyvin kulkee dieseliksi... ja vaikka on automaatti niin ohituksetki menee vain heittämällä ohi.... ja se on paljon hienompi luonnossa kuin kuvissa...
Dj MaZa kirjoitti:voin kyllä henkilö kohtaisella kokemuksella sanoa ettei se ole mikään räpellys... tunnen tyypin ja olen ollut auton kyydissä... aika pirun hyvin kulkee dieseliksi... ja vaikka on automaatti niin ohituksetki menee vain heittämällä ohi.... ja se on paljon hienompi luonnossa kuin kuvissa...
Osaatkos sitten kertoa mitä sille tekniikalle on tehty? Ja miltä tehtaalta kori on peräisin?
en muista mitä siihen oli tehty mut oli sitä ainaki vähän piristetty... enkä muista
miltä tehtaalta mutta eiköhän kyseinen henkilö itse vastaa jos siltä kysyy...
aika nopeasti se kehräsi 180 moottori tielä ja olis kiihtyny vielä siitäki jos ei olis pitäny hiljentää... en voi muuta sanoako et hienoin minkä olen tuolla korilla livenä nähnyt...
pitäkää te tupisijat omista autoista huoli niin me pidetään omistamme. Toinen tykkää mummosta ja toinen äidistä ja jotku vielä tyttärestä.
jätetään ykstyiskohdat salaisuudeksi sen verran voin sanoa että ihan mersun tehtaalta on lahtenyt ja näitä autojahan on maailmalla monia, mutta täällä päin ei tule toista yhtä hienoa yksilöa vastaan. oikea etupuskuri tosin on säpäleinä jossain. Mitäs muuta tuosta voisi sanoa ku että haukkukaa vain kateelisten puheita.
Pasi H. tiedoksi jos hintoja aletaan moittimaan niin kyllä olet omasi ylihinnoitellut kuiteskin vain 2.3 koneella.
No joo kyllä tässä on pakko kateellinen olla jos ton hinnan saa Onkos jonkunsortin sotasalaisuus tuo auto vai eikö ole faktaa alkuperästä äkkiseltään näyttäis senverran kotona tehdyltä et kiinnostais tietää mikä on autojaan
Viimeksi muokannut yttewi, To 13.10.2005 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikkä noi vanteet on? Kaasia opsessio puski välittömästi päälle. Varmana lie kuitenkin selvä asia että noita ei valmisteta enää, niinkun ei muitakaan oikeasti hienoja vanteita.
Itsekkään en oikein hiffaa tuota loosterin kantta, mutta kyllä noi levitykset on niinkun pitkä plussa tuohon autoon ja vielä kun siinä on normaalisti avautuvat ovet niin avot.
Näin siis nettipersoonani on avautuva jälleen, vaikka rahatonna olisinkin jäävi kommentoimaan.
Kyllä toi mun silmääni vain hivelee. Joskus taannoin taisin tuon motarilla pohjoseen mennessä ohittaa ja piti ihan hieraista silmiä että hahmotinko tuon luukun oikein. En sitten enää kehdannut ohituskaistalla ruveta peruuttamaan ja tarkistamaan asiaa.
koittakaa jo ymmärtää että kyseessä ei tosiaan ole 500E kori. ja kyllä ton hinnan tosta saa kyllähän te sen tiedätte että halvalla ei saa hyvää.
vanteethan on bbs kolmiosaiset mallia en muista. Ja tollainen lunkka oli 80-90 luvulla muotia mersuissa.
Vähän off-topiccia mutta satuin nettiautossa näkemään E420:n myynnissä, jonkin verran halvempi mitä E500:t. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=429306 . Alkoi kiinnostamaan mallin historia ja foorumin linkeistä sain seuraavaa jäljitettyä:
ajovalo.net kirjoitti: 1990-luvun alussa mallistoa laajennettiin kalliimpaan suuntaan. Uutuuksia olivat 500 E, 400 E ja avomallit. 500 E erottui ulkonäöltään jonkin verran muista malleista ja sen suunnittelussa oli käytetty apuna Porschea. Moottori oli 500 SL:n 326-hevosvoimainen 32-venttiilinen. 400 E sen sijaan oli ulkonäöltään vakiomallien kaltainen. Moottori oli 4,2-litrainen 279-hevosvoimainen.
Elikkäs kori on eri mitä viis'satasessa, taitaa olla varmaan alustakin. Onko alusta kuitenkin erilainen mitä kuutos/neloskoneisissa? Jos "vakio" W124 tekniikkaa muuten niin ei varmaan kallis ylläpitää
Näin muuten w201-koppasen, suhteellisen hienosti tehdyn styling-mercin tesomalla joku viikko sitten, ja oli kans tuo takaluukku viistotettu broilerin takia samaan tyyliin kun tuossa topicin alussa olleessa lepakkoautossa.
ps. Tesoma on tampereen kaupunginosa ja styling on auton ulkopuolista muokkaamista ja tuning taaseen auton voimavarojen/aerodynamiikan muuttamista suuremman tehon/nopeuden saavuttamiseksi!
MB E 270cdi T STW vm.2000 Almost fully loaded
Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
e320 kirjoitti:HAHAHAHAHAH! Törkein teini-dx takasiipiviritelmä mitä olen ikinä mersussa nähnyt!! Kyllä on tökerön näköinen, ei tiedä itkeäkö vai nauraa.
Ei voi kuin ihmetellä mitä tuollaisen omistavan henkilön päässä liikkuu kun hän cruisailee kadulla ja joutuu ilkkuvan sormella osoittelun kohteeksi.
Siipi on kieltämättä jokseenkin härski. Käyrälippistuningmiehelle kuitenkin ehdoton edellytys autoa hankittaessa.