suomiauto.
millanen peli olisi

mitä kannattaa ottaa huomioon jos sellasen ostaa, ei ole uusi mese enään ..mutta mulla ei ole ollut mesee aikasemmin

noh itellä on 190E 2.0 -87 ml. 251tkm (ekoi ruiskui)dollarihymy kirjoitti:terve kaikille.. olisi tiedossa MB 190 vm-90 2.0 bensa ...ajettu 160.000km
suomiauto.
millanen peli olisi![]()
mitä kannattaa ottaa huomioon jos sellasen ostaa, ei ole uusi mese enään ..mutta mulla ei ole ollut mesee aikasemminkertokaa kokemuksianne
Kyllä se vielä melko uusi on noilla kilometreillädollarihymy kirjoitti:terve kaikille.. olisi tiedossa MB 190 vm-90 2.0 bensa ...ajettu 160.000km
Kannattaa olla sen verran realisti, että varaa ainakin hiekkapaperia, rälläkkä ja happomaalia tuohon "putsaukseen".dollarihymy kirjoitti:täytyy ottaa muovi helmat ja ovi palat irti ja putsata...
Ekoja ruiskuja? 190 E tuli markkinoille jo mallivuoteen 1983.Sami.M kirjoitti:noh itellä on 190E 2.0 -87 ml. 251tkm (ekoi ruiskui)
a...
Joteskin mulla on tuntuma, että 190 kuitenkin vastustaa ruostetta aikas hyvin.Sivonen kirjoitti:Siellä muovihelmojen alla kun voi olla mitä vain. Toivotaan että ei kuitenkaan ole.
Heh. Noinhan se on.Sivonen kirjoitti:Joo, mutta kun varautuu pahimpaan niin ei voi yllättyä kuin iloisesti.
Jeh. Muovienaluspellin korjaaminen on siitä kiitollista hommaa, että siitä voi tehdä ennen muuta hyvän, ei vain hyvännäköisen. Mieluummin jättää hiukan appelsiinipintaisen maalin ja suojaa niin, että varmasti kestää, kuin että vetäisi kauheat high gloss-pinnat ja sittten ei mitään massaa eikä mitään.dollarihymy kirjoitti:muuten kori näyttää alkuperäsellä maalilla olevan siistissä kunnossa.. pientä näyttää olevan mutta ei pahoja... katsellaan muovien alle talven aikana.. toivotaan parasta..
No ei. Ja hinnanerolla uuteen Almeraan (dollarihymy kirjoitti: no eihän noi uusia ole enään