124 250D turbotus
124 250D turbotus
ostinpa tuossa turbon joka on mesen 200cdi:ssä muistaakseni, garretin 2,45
täs jossain vaiheessa alan sitä omaan laittamaan kiinni, elikkäs kun jourun siihen tekemään pakosarjan niin onko se välttämätöntä et ne putket on yhtä pitkät
, ettei tarttis hirveesti alkaa mutkaa tekemään,, ja tarkotuksena olis et tulen ajamaan pienillä paineilla ja saamaan tohon vehkeeseen vain pientä alavääntöä
mitä siinä nyt ei ole!!!!
täs jossain vaiheessa alan sitä omaan laittamaan kiinni, elikkäs kun jourun siihen tekemään pakosarjan niin onko se välttämätöntä et ne putket on yhtä pitkät
, ettei tarttis hirveesti alkaa mutkaa tekemään,, ja tarkotuksena olis et tulen ajamaan pienillä paineilla ja saamaan tohon vehkeeseen vain pientä alavääntöä
mitä siinä nyt ei ole!!!!
Vanhassa vara parempi
Toimii vaikka ei oliskaa ihan saman pitusia kaikki mut kannattaa ainakin yrittää tehdä niistä edes suurinpiirtein saman pituisii jos yhtään löytyy intoa
täält forumilt löytyy kyl kuvii mistä voi vähän kattoo mallii muiden kädenjälest jos siltä tuntuu..
Ahdin tosin saattaa olla liian pienikin mut jos pikkusta väännön lisäystä vaa haetaa nii luulis tuon riittävän mut sen jätän viisaampien tuomittavaks.

Ahdin tosin saattaa olla liian pienikin mut jos pikkusta väännön lisäystä vaa haetaa nii luulis tuon riittävän mut sen jätän viisaampien tuomittavaks.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
turbotus
Joo, kyllähän se hälyttävän pieneltä näyttää ulkosestikin ja pakokaasut mänee
tosi pienestä reijästä sissään, et haen tolla föönillä ihan pientä piristystä vaik noin
20 heppaa lisää tehoo, meinasin ton käyttöautona pitää ja miljoona pitää mennä rikki!!!! nyt 450000km. luin noilta foorumeilta et pienillä turboilla niitä koneita on paukkunukkin ja aion hankkia jossain vaiheessa vähän isomman, tästä turbosta maksoin vaivaiset 150 ekee ja on välyksetön vekotin.....saa silläkin rojektin aikaseksi
tosi pienestä reijästä sissään, et haen tolla föönillä ihan pientä piristystä vaik noin
20 heppaa lisää tehoo, meinasin ton käyttöautona pitää ja miljoona pitää mennä rikki!!!! nyt 450000km. luin noilta foorumeilta et pienillä turboilla niitä koneita on paukkunukkin ja aion hankkia jossain vaiheessa vähän isomman, tästä turbosta maksoin vaivaiset 150 ekee ja on välyksetön vekotin.....saa silläkin rojektin aikaseksi
Vanhassa vara parempi
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Re: turbotus
Mulla olis tuolla varastossa valmiiksi turbolle säädetty pumppu. Oli omassa käytössä ennen 7mm elementtipumppua. 250e voisin siitä luopua.Jamppi79 kirjoitti:Kuulostaa liian helpolta, eihän se sit mikään projekti ole.....täytyy säätää pumppu ja lyödä turbo niin saa +40 kaakkia
turbotus
Meinaatteko et toi olis liian pieni puhallin??? jourunko mie ostaan uuren turbon ja siirtään rojektia.....kerpele ja escortti oottelee tallissa et sais senkin kuntoon ja pääsis ruimiin hiekkateille!!!
kax rojektia vie kyl rahat ja terveyden.

Vanhassa vara parempi