Mitähän tuosta sitten sanoisi! Vähän on turhan leveä persuus, mutta herättää himoja!
Heti ottaisin, jos joku tulisi kysymään, että kelpaako, vaikka tuon takakoteloiden levityksen etuosan olisi voinut tehdä vähän erilaisella (ihan vain pyöreä) tyylillä.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
jva kirjoitti:Tämäkin taas todistaa että mersu ei juuri tuunaamalla parane..
Auto on tosiaan 80-luvun tyyliin tehty jolloin oli tyylitaju erilainen kuin nykyään.Se että tuosta autosta vetää johtopäätöksen "tuning ei sovi mersuun",on sama kuin väittäisin tuon saman kuvan perusteella että keltaiset etuvilkut tekevät Mersusta noin ruman...
oon samaa miltä mersussa pitää olla tähti keulalla, eikä''flying lady''
pikkasen on ahteri levee ja on varmaan halunnut julkisuutta, noinhan se onnistu
Eipä taida olla "virallinen" mersu, eli on jonkin koripajan tekele, tämän takia on keula- ja takakannenmerkki "erinlainen". Kun paja virittelee tai kasaa sen osista autoa ei saa kutsua mersuksi. Suomessakin tehdään tällaisia "ei mersuja" vaativille asiakkaille tilauksesta.