Moi !
Minulla on tuollainen " vapaussodan aikainen" Alpinen 5952 S -mallin CD-vaihtaja. Laite jumitti levyn ja levylippaan sisään eikä suostu muuhun kuin virhekoodin lähetykseen (ohjaavana soittimena 7390M)
Mahtaako arvon herroilta löytyy vinkkejä tai tietoa, kuka vielä osaisi elvyttää laitetta ? Tai joltakulta löytyy vaihtokonetta ?
Tiedän, kampe on muinainen, mutta ei huvittaisi vaihtaa ohjaavaa soitinta ja tuo 7390 ei suostu seurustelemaan uusien boksien kanssa (erilaiset johtoliittimet)
Vinkeistä kiitollisena,
Wade
Alpinen CD-vaihtaja 5952S
Homma hoitui
Moro !
Googgeli on ihme lintu...
Löysin netistä varaosakoneen, joka tosin oli hieman erilainen. Sveitsin armeijan linkkuveitsellä ja jeesusteipillä naitin osat vanhasta ja uudesta yhteen ja johan sebastian bach sekä johan rokki soi...
Wade
Googgeli on ihme lintu...
Löysin netistä varaosakoneen, joka tosin oli hieman erilainen. Sveitsin armeijan linkkuveitsellä ja jeesusteipillä naitin osat vanhasta ja uudesta yhteen ja johan sebastian bach sekä johan rokki soi...
Wade
Kattelepa www.ebay.de
Moi !
Saksan Ebaystä löysin itelleni tuon "uuden". Siellä niitä näkyy toisinaan olevan, näköjään tekevät vielä kauppansakin.
Omastani maksoin 56 e + 17 e toimituskulua.
T; Wade
Saksan Ebaystä löysin itelleni tuon "uuden". Siellä niitä näkyy toisinaan olevan, näköjään tekevät vielä kauppansakin.
T; Wade
romu kirjoitti:Vapaussodan aikuiseen soittopeliini Alpine7288M tarvisin tuollaisen samanlaisen boxin. Ottakaa yhteyttä keltä löytyy.
Re: Kattelepa www.ebay.de
Itse löysin tuollaisen huuto.netistä, hinta 19 EUR, ei toimituskulujaWade kirjoitti:Moi !
T; Wade
romu kirjoitti:Vapaussodan aikuiseen soittopeliini Alpine7288M tarvisin tuollaisen samanlaisen boxin. Ottakaa yhteyttä keltä löytyy.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-72 mr, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 560 SL -88
Myy se minulle, maksan kyllä enemmän.Matti R kirjoitti:Itse löysin tuollaisen huuto.netistä, hinta 19 EUR, ei toimituskulujaWade kirjoitti:Moi !
T; Wade
250TD -86, 260E LANG -90
Myin jo eteenpäin hintaan 13500 EUR. Hintaan sisältyi sitten myös vajaat pari tonnia rautatavaraa.romu kirjoitti:Myy se minulle, maksan kyllä enemmän.Matti R kirjoitti:Itse löysin tuollaisen huuto.netistä, hinta 19 EUR, ei toimituskulujaWade kirjoitti:Moi !
T; Wade
Matti