Pakopaineen mittauspiste ja hukkaportin vivun kääntö
Pakopaineen mittauspiste ja hukkaportin vivun kääntö
Mihin olette laittaneet paineen mittauspisteen, kun kyseessä on jaetulla pesällä oleva pakosarja?
Laitetaanko esim. vain toiseen putkeen vai kumpaankin?
Laitetaanko esim. vain toiseen putkeen vai kumpaankin?
Viimeksi muokannut Julli, Ti 06.12.2005 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
Joko kohta lähtee savut isommalla turbolla?
Pakopaineen voit mitata aivan hyvin toisesta putkesta. Onko sarja 1,2 ja 3,4 mallia vai oletko tehnyt pitemmillä putkilla 1,4ja 2,3sarjan.
Kysäse teippejä racerplacesta , sieltä pitäisi löytyä ihan kohtuu hinnalla teipit.
Luulisin, että pakopaineet tulee nyt pysymään aisoissa, vaikka ahtopainetta olisi reilusti ja syöttöä riittävästi. 1,5bar tuskin pakopaineet kovin korkeat. Laita tuloksia näkyville kun saat paketin toimimaan ja pääset kokeilemaan.
http://www.racersplace.fi/home.php
Pakopaineen voit mitata aivan hyvin toisesta putkesta. Onko sarja 1,2 ja 3,4 mallia vai oletko tehnyt pitemmillä putkilla 1,4ja 2,3sarjan.
Kysäse teippejä racerplacesta , sieltä pitäisi löytyä ihan kohtuu hinnalla teipit.
Luulisin, että pakopaineet tulee nyt pysymään aisoissa, vaikka ahtopainetta olisi reilusti ja syöttöä riittävästi. 1,5bar tuskin pakopaineet kovin korkeat. Laita tuloksia näkyville kun saat paketin toimimaan ja pääset kokeilemaan.
http://www.racersplace.fi/home.php
Sarja tulee mallia 1,4 & 2,3. Kolme putkea (1,2,3) on nyt hepissä ja neljäs tulis äkkiä ko vain joutais tekeen. Muutenkin alkaa osat olemaan haalittuna, öljynkierto pitää vielä tehdä uusiksi ja downpaippi kun saa tuon sarjan tehtyä.
Pannaan lisää kokemuksia sitten, kun saa tuon nippuun...
Pannaan lisää kokemuksia sitten, kun saa tuon nippuun...
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
läppä
Miten onnistuu tuon nuolella merkatun vivun kääntö uuteen asentoon?
Onko ainoa mahdollisuus rälläkkä ja esab?
On vähän ahdasta ja pitäisi hukkaportin kello siirtää eri paikkaan.
Miten onnistuu tuon nuolella merkatun vivun kääntö uuteen asentoon?
Onko ainoa mahdollisuus rälläkkä ja esab?
On vähän ahdasta ja pitäisi hukkaportin kello siirtää eri paikkaan.
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
Mietin vain, että olisiko tuossa jonkinlainen poori ja vipu menisi keskeltä kahteen osaan. Tuossa näkyy olevan putkisokka, jolla varmaankin on lukittu tuo vipu paikalleen. Pitänee nostaa tuo paketti ensin paikalleen pellin alle ja katsoa sitten vasta paras asento.epk kirjoitti:poraat / rälläköit vivun kiinnityksen auki ja uuteen asentoon paat hitsaten kii , kuten mietitkin !
kannattaa varmaan miettiä portin toimivuus , eli laittaa kerralla sit oikeaan asentoon kun takas heppaa
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
Käy eikä tarvitse olla, tärkeintä on, ettei pakokaasu pääse vuotamaan mittarin ja letkun läpi hihinkään, silloin ei tule lämpöjen kanssa ongelmaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi