Löysin nyt sen metsästämäni viidennen niskatuen, joten pirssin mukana tullut väärän värinen on nyt lähdössä eläkkeelle. Epäselväksi on kuitenkin jäänyt, mistä mallista (tai minkä merkkisestä autosta ) ko. niskatuki on kotoisin. Alla on pari kuvaa. Vasemman puoleinen on tämän topicin mysteerioesine ja oikealla 124:n verrokkiniskatuki. Noniin, maestrot. Urea jacta est.
Kiinnitysrautojen muoto voisi ollakin W123:sta peräisin, mutta muoto ja kangas ei.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
Joo takaniskatuki kun kiinnitysraudat on tommoset. Näyttää minun silmään 100% samalta kuin tuo mistä otin kuvia - joka on siis 123:sta, sitä en älynnyt sanoa.
Voihan se olla vaikka 201:stä jos siinä on samanlainen?
Tai paskanko väliä mistä se on jos kerta on samanlaisia.
Ei ole kyllä samanlainen kuin 201:ssä oleva toi. Tosiaan näyttää ihan 123:n niskatuelta mutta voinhan tänään varmistukseksi ottaa molemmista kuvaa kun löytyy pihasta joka mallia
Sivonen kirjoitti:Joo takaniskatuki kun kiinnitysraudat on tommoset. Näyttää minun silmään 100% samalta kuin tuo mistä otin kuvia - joka on siis 123:sta, sitä en älynnyt sanoa.
Voihan se olla vaikka 201:stä jos siinä on samanlainen?
Tai paskanko väliä mistä se on jos kerta on samanlaisia.
Minä näistä mitään tajua, mutta olisiko edes teoriassa mahdollista että kaikissa näissä tässä ketjussa mainituissa autoissa olisi käytetty toisiaan lähellä olevissa vuosimalleissa samaa pääntukea? Jos ei muuten niin vaikka sitten jonkun jälkiasentamina?
Nimim. Reiät selkänojaan, pääntuki paikoilleen, hyvältä näyttää, hyvin heiluukin.
Näin kuvasta ja kankaista ja rauroista päätellen .Tämä pees värinen 123 takapenkki ja tämä toinen koska siinä vinyylikankas pääty se olisi 124 niskatuki. mutta se minun mielipiteeni Autoverhoilija J.Lehti Salo