Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät

On näköjään lämmöt ja öljynpaine vähän päin peetä..Aki H. kirjoitti:300sl
Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät![]()
![]()
No nii. Askarruttavaan AMG-kysymykseen tuli vihdoin ratkaisu. Bongasin tänään auton ja keskikonsolissa tyhjyyttä huutavan varustenappuloiden pähkinäpuupanelin päälle oli liimattu näyttävä AMG-tarraLeka kirjoitti:Heheh, juu kummallisia virityksiä kun tehot pysyvät vakiona. Ei tuosta mitään muutakaan AMG:tä keksi (korkeintaan tsäkällä vanteet), joten mitä kirjaimet tekevät mallinimessä?Melitos kirjoitti:Olikohan tuohon tehty se korinvaihtokin AMG:llä?Heavy kirjoitti:On tainnut AMG:llä mennä viritykset pieleen, kun tehot eivät ole oikeen nousseet![]()
W123 coupe![]()
Eeeikä ole. Tuollahan ne huinii lämmöt monessa M103:ssa jos vähäänkään joutuu valoissa kesällä seisomaan, ja öljynpaineet on vaihde silmässä ihan tuota luokkaa niin minun kuin monen muunkin pensa-kutosessa.Nisse kirjoitti:On näköjään lämmöt ja öljynpaine vähän päin peetä..Aki H. kirjoitti:300sl
Justiinsa juu... Kannattaa kiinnittää huomiota mittaristo kuvaan. Olisiko kannattanut jättää se pois jos kerran "loistokuntoisena" pitävät![]()
![]()
Mutta mikäs keltainen varoitusvalo siellä palaa? Ei oikeen saa selvää...Aku P kirjoitti:Eeeikä ole. Tuollahan ne huinii lämmöt monessa M103:ssa jos vähäänkään joutuu valoissa kesällä seisomaan, ja öljynpaineet on vaihde silmässä ihan tuota luokkaa niin minun kuin monen muunkin pensa-kutosessa.Nisse kirjoitti:On näköjään lämmöt ja öljynpaine vähän päin peetä..Aki H. kirjoitti:300sl
![]()
Olisko RS-valo? Mene, tiedä. Se se ainoa hälyttävä tuossa mittaristossa minusta on...Rieskale kirjoitti: Mutta mikäs keltainen varoitusvalo siellä palaa? Ei oikeen saa selvää...
Periaatteessahan se toimii ihan oikein noin; paikallaan seistessä kulutus k un on ääretön l/ 100 km. Vastaavalla logiikalla kulutus (siis ei alipaine-) mittari toimi aikanaan bemarissakin.Kaapo kirjoitti: Mutta itse asia. Miksi kulutusmittari makaa maksimilukemilla tyhjäkäynnillä. Herääkö se normitoimintaan
Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?Heavy kirjoitti:Tuollainen lang näyttää olevan myynnissä. Näyttää olevan matkamallin kojelalaudalla ja taksivalon kytkintäkään ei näy. Olisiko sitten kojelauta vaihdettu?
Eikös alkuperäisen keskiötyynyn päissä pitäisi olla vielä ne karjalanpiirakkarypytyksetAku P kirjoitti: Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?
Kyllä ratti on ihan oikea, 10/79 lähtien on tuo malli. Muuten kyllä näyttää aika karulta peliltä. "Nahkasisustus"Kaapo kirjoitti:Eikös alkuperäisen keskiötyynyn päissä pitäisi olla vielä ne karjanpiirakkarypytyksetAku P kirjoitti: Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?ainakin 81-mallisessa?
Takaovien tuhkauurnat ovat kyllä ehtaa taksitavaraa.
Ei mulla nyt ollut rip...karjalanpiirakkahommelit ollenkaan mielessä, omaan silmään vaan näytti niin vähän "sisennetyltä" tuo keskiöosa, että siksi kysyin. Ratin "profiili" kun kuvassa näyttää lähinnä W124.n sommalta, mutta kerranko sitä nyt kuva hämää.Kaapo kirjoitti:Eikös alkuperäisen keskiötyynyn päissä pitäisi olla vielä ne karjalanpiirakkarypytyksetAku P kirjoitti: Miten tuo rattikin minun silmään näyttää vähän vieraalta? Kuvako hämää?
Jospa kuitenkin on kyseessä vain mustilla kilvillä varustettu auto? W109 ei ollut saatavissa dieselinä.Kaapo kirjoitti:Sattui silmään lehteä lukiessa (kuvassa on musta W109 jenkkivaloilla)
"MAC-10 on museokatsastettu MB 300 dieselautomatic, jonka erikoisuuksista mainittakoon luusta tehty ratti sekä ilmajousitus. Auton on ruostevapaa..."
Kyllähän jenkeille tehtiin tuon seuraajaa W116-mallia myös 300SD-versiona, mutta ei kai pystylamppuässää sentään vielä. Jos autossa tosiaan on dieselmoottori, niin miten pirssi on saatu museokilpiin??
Toisaalta voisi kuvitella omistajan tietävän, jos auto on "oikeasti" museokatsastettu. Nimittäin juttu jatkuu: "... Auto on ruostevapaa. Auton omistaa yritykseni, Kuljetusliike XXXXXXXXXX"Timo L. kirjoitti: Jospa kuitenkin on kyseessä vain mustilla kilvillä varustettu auto? W109 ei ollut saatavissa dieselinä.
Kappas, sehän on aidolla taksikonsolilla. Taitaa olla myös penkinlämmitin vain kuskille.Aku P kirjoitti:Miljoonakerholainen W124:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=412905
Samassa liikkeessä muuten ryhdikkään oloinen W126 500SE.
Se penkinlämppärin katkaisimen paikalla oleva nappula taitaa kyllä olla taksikyltin valokatkaisin, tai näin on ainakin meidän ex-taksissa.Timo L. kirjoitti:Kappas, sehän on aidolla taksikonsolilla. Taitaa olla myös penkinlämmitin vain kuskille.Aku P kirjoitti:Miljoonakerholainen W124:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=412905
Samassa liikkeessä muuten ryhdikkään oloinen W126 500SE.
Tuollainen se oikean auton tulee ollakarra kirjoitti: Kappas, olikin jo netttisivuilla. Ei ole tullut aiemmin saitilla vierailtuakaan.
http://www.trianglemotor.com/fi/280se35.htm
On seTomi kirjoitti:Oliko se jalkatila C124 noin tavattoman pieni