Mulla Mersu meni tehottomaksi eikä ottanut enää kunnolla kierroksia eikä mitään sivuääniä, mutta kävi kuitenkin käynnistäessä hyvin tyhjäkäyntiä mutta ei edes sitä jos kerran erehtyi painaa kaasua niin heti rupes röpöttää jopa tyhjäkäynnillä.
Vika!!! Takavaimennin mennyt kerrasta tukkoon, otin vaimentajan pois niin heti kuin uusi auto.
Ei ole ikään ennen tullut vastaan enkä ole edes kuullut vastaavasta vaikka koko ikäni olen autoja ruuvaillut sekä asentaja koulutukselta.
Mulla oli SuperSport Tuntsassa kerran pakarin ulostulo nuoskalunta täynnä ja tukossa.
Ihan samalla lailla pelas...tai siis ei pelannut.
(Se ei kyllä menny kaasupohjassa edes 80km/h).
Sitten taas vastapalloon, isolla rälläkällä takimmainen änkkäri pois 300TDT:stä ja
kulku parani heti.
Ainakin yksi c250turbodiesel kärsi samasta viasta.
Ooppeleita on ollut lukemattomia, muistan yhdenkin nuoren rouvan joka tuli korjaamolle kädessään iso musta "karvapehko" ja kyseli miten tämmöinen voi tulla hänen autonsa pakoputkesta, oli tikahtua nauruun kun kyselin että
"tuliko tuo peruukki tosiaan pakoputkesta".
Käyntihäiriöitä oli ollut, eikä ihme.
Isäukon ladassa oli kerran takapönttö täysin tukossa; tuloksena kaksi palanutta pakoventtiiliä ja korjaajalla harventunut pään karvoitus. Tämä kyseinen korjaaja vieläpä harrasti aktiivisesti autourheilua, mutta eipä ollut hänkään vastaavaan tapaukseen törmännyt ennemmin...
Tuttu juttu. Kaverin -80 luvun Buickissa meni katalysaattori tukkoon.
Auto ei mennyt sitten mihinkään, mutta katissa oli metallinen korkki jonka sai väännettyä ruupparilla auki. Katalysaattorin sisältä tuli 10 000 000 hemmetin pientä kuulaa
10min. pikaisen rempan jälkeen auto kulki kuin unelma.
joo. mun ambulanssini sekoilee koko ajan. pakari ei oo tukossa, se on kokeiltu. toden näköisesti mulla sepaa polttoainepumppu, ku se huutaakin hullunlailla! mut samat oireet.