
MB 250D vs 300D
kateellisena sanon. kannatta ostaa w201 2.0 D konella ja manuaali lootalla. halpaa kyytiä, kulutus on jotain seiskan pintaan. tiätenkin jos jaksaa ajella hissukseen niin sen voi saada kutoseenkin.
sillain se menee, et mitä isompi kone, sitä enemmän kuluttaa ja sitä enemmän voimaa. tomaatti kuluttaa lisäksi vielä löpöö ja voimaa, mut antaa vastapainoks oman mukavuutensa. pikkulohkon etuina pidän taloudellisuutta. ja se voima on vakiona mitä se on. sitä voi muuttaa. munkin auto kiihtuu tehtaan arvoilla 20 s. sataseen, nyt se menee 15s. satkuun. kyllä sen 250 koneenkin saa ihan hyvin vetään, jos ne äänet vaan on sun korvaan. onhan se kutoskone aina omansa...

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Hep. Tutullani on tuollainen. Maantiellä menee kuulemma jopa alta kuuden, seka-ajossakaan ei seittemää saa menemään millään. Tosin miehellä on rauhaisa ajotapa ja ajelee pääosin maaseudun hiljaisia teitä. Kuitenkin.pera8x kirjoitti:kateellisena sanon. kannatta ostaa w201 2.0 D konella ja manuaali lootalla. halpaa kyytiä, kulutus on jotain seiskan pintaan. .
Vaan onhan se nelosen raksutus hiukan tylsää verrattuna vitosen hauskaan ääneen.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Kulutustietoja saa edelleen laittaa vai joko kaikki 300D automaattien omistajat ovat ilmottautuneet
Myös 250D infoa saa laittaa, sillä sekin on vaihtoehtona. 250D turbolla voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto 300:n vaparin sijasta. Onko niistä kokemusta? Onko mitään kestävyysongelmia noissa turbovehkeissä?
Onko 250:n ja 300:n välillä mitään eroa vuotuisessa dieselverossa?

Myös 250D infoa saa laittaa, sillä sekin on vaihtoehtona. 250D turbolla voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto 300:n vaparin sijasta. Onko niistä kokemusta? Onko mitään kestävyysongelmia noissa turbovehkeissä?
Onko 250:n ja 300:n välillä mitään eroa vuotuisessa dieselverossa?
Viimeksi muokannut jazka72, To 25.08.2005 21:47. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Jos noi on siis seka-ajon kulutuksia, niin lukemaksihan saadaan noin 8,8 litraa sataselle keskimäärin. Minkälaista tuo seka-ajo sit on? Minkä verran suurinpiirtein kaupunkia ja minkä verran maantietä? Itse ajelen ehkä 40% omista ajoistani maantiellä, loput pikkupyöritystä...epk kirjoitti:L/KM
72/768
56/678
65/730
63/717
69/894
74/863
68/800
70/760
68/640
-92 300D automaatti, ilmastointi ja tempo. Ekat lukemat lopputalvea. Seka-ajon lukemia, laskekaa noista keskikulutus ! , satunnaista kenkimistä (taloudellista ajoa siinä sit sivussa) on mun ajotapa
Minkähänlaista lukemaa saadaan 250D automaatilla? Eroaakohan paljon tuosta?
hei yks tosi hyvä vaihtoehto sulle ois 300 superi! siinä on kulutus varmaan just sellanen, kun on sun jalkaskin! kaasupohjassa parkkipaikalla ruaviskellen kulutus voi olla 100 litraa satasella, rauhakseen ajellessa taas ihan normaali... ainakaan ei oo lussuja... niin ja viä sen verran, et ku kyselit noitten koneitten kestävyydestä, ni molemmat 250 ja 300 koneet on todella kestäviä.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Nii, pienin kulutus mitä on tässä vuodenaikana ollut on 6.7 litraa/100km.jazka72 kirjoitti:Kulutustietoja saa edelleen laittaa vai joko kaikki 300D automaattien omistajat ovat ilmottautuneet![]()
Myös 250D infoa saa laittaa, sillä vielä sekin on vaihtoehtona. 250D turbolla voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto 300:n tilalle. Onko kenelläkään niistä kokemusta? Onko mitään kestävyysongelmia noissa?
Onko 250:n ja 300:n välillä mitään eroa vuotuisessa dieselverossa?
Suurin kulutus oli kesä helteillä 8.5 litraa/ 100 km.
Yleensä kulutus pyörii meikäläisen ajoilla siinä 7.2 - 7.5 l/100 km
Auto on 300D 24v. Automaatti 722.4 , perävälitys 3.07 , Ilmastoinnilla
ja on tottunut että käsketään.
Pumppu by PP-diesel, ja nokea tulee putkesta kunnolla täys kiihdytyksissä

Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
suurinpiirtäin juuri 40% maantietä ja loput kaupungissa. Automaatti, ilmastointi ja tempo lisää kyllä aika tavalla kulutusta, kuten laskitkin, 8.8 on aika "iso" lukema 300D:lle.jazka72 kirjoitti:Jos noi on siis seka-ajon kulutuksia, niin lukemaksihan saadaan noin 8,8 litraa sataselle keskimäärin. Minkälaista tuo seka-ajo sit on? Minkä verran suurinpiirtein kaupunkia ja minkä verran maantietä? Itse ajelen ehkä 40% omista ajoistani maantiellä, loput pikkupyöritystä...epk kirjoitti:L/KM
72/768
56/678
65/730
63/717
69/894
74/863
68/800
70/760
68/640
-92 300D automaatti, ilmastointi ja tempo. Ekat lukemat lopputalvea. Seka-ajon lukemia, laskekaa noista keskikulutus ! , satunnaista kenkimistä (taloudellista ajoa siinä sit sivussa) on mun ajotapa
Minkähänlaista lukemaa saadaan 250D automaatilla? Eroaakohan paljon tuosta?
- samisalama
- Vakiokalustoa
- Viestit: 239
- Liittynyt: Ma 05.07.2004 12:18
- Paikkakunta: Kouvola
eikös muuten ole sillä tavalla että ns. E-mallin vm. 93-95 250 ja 300 kiisseleissä on hiukan tehokkaammat koneet kuin mitä niitä vanhemmissa w124 dieseleissä?
Olen kuullut että käytännössä tehoiltaan E250D on vanhemman 300D (85kw) luokkaa ja E300D:n tehot pyörivät sitten ~105 kw paikkeilla.
Ite päädyin autoa ostaessani tuohon E-mallin autoon koska periaatteessa 300D olisi himoittanut mutta kun tuo E-malli on uudempi ja sen kulutus on hiukan pienempi(ainakin omien ja kavereiden kokemuksien pohjalta). Tosin E300D olis pihassa jos saisin itse päättää mutta valuuttaa olisi saanut olla hiukan enemmän
Jos tehoista puhutaan niin entiseen 200D:hen verrattuna olo on nyt kuin kroisoksella
Olen kuullut että käytännössä tehoiltaan E250D on vanhemman 300D (85kw) luokkaa ja E300D:n tehot pyörivät sitten ~105 kw paikkeilla.
Ite päädyin autoa ostaessani tuohon E-mallin autoon koska periaatteessa 300D olisi himoittanut mutta kun tuo E-malli on uudempi ja sen kulutus on hiukan pienempi(ainakin omien ja kavereiden kokemuksien pohjalta). Tosin E300D olis pihassa jos saisin itse päättää mutta valuuttaa olisi saanut olla hiukan enemmän

Jos tehoista puhutaan niin entiseen 200D:hen verrattuna olo on nyt kuin kroisoksella

*******************************
MB E200cdi -00
MB E250D -94
MB 280SE Automatic -74
EX MB 200D -93
MB E200cdi -00
MB E250D -94
MB 280SE Automatic -74
EX MB 200D -93
Muutama kymppi vuodessa, mutta kumpi on kalliimpi...
Omassa 300 D :ssä dieselvero on selvästi pienempi kuin useimmissa 200 D: ssä, koska autoni ei ole vanha taksi.
Itse asiassa missään W124 ei ole pienempää dieselveroa kuin autossani,
(pl. tietysi pakuksi rekisteröidyt farkut)
kokonaispaino kun on vain vähän yli 1700 kg.
Eli moottorin koko ei vaikuta dieselveroon ollenkaan niin kuin luulisi, sen joutuu tarkastamaan rekisteriotteesta yksilökohtaisesti.
Omassa 300 D :ssä dieselvero on selvästi pienempi kuin useimmissa 200 D: ssä, koska autoni ei ole vanha taksi.
Itse asiassa missään W124 ei ole pienempää dieselveroa kuin autossani,
(pl. tietysi pakuksi rekisteröidyt farkut)
kokonaispaino kun on vain vähän yli 1700 kg.
Eli moottorin koko ei vaikuta dieselveroon ollenkaan niin kuin luulisi, sen joutuu tarkastamaan rekisteriotteesta yksilökohtaisesti.
wiimax.fi
Käyttövoimavero menee kokonaispainon mukaan.
E300D W124 kokonaispaino menee karvan yli 2000 kg.
(200 D on todella pieni kokonaispaino, saatu laittamalla pieni kantavuus,
erittäin edullinen käyttövoimavero kokoisekseen autoksi!
)
Vero lasketaan kokonaismassan jokaiselta alkavalta 100 kg 6,7 snt/pv.
Siinä on kaava käyttövoimaveron laskuun sen jälkeen, kun tiedät auton kokonaispainot
Teho E300D 24 v on tasan 100kw
E300D W124 kokonaispaino menee karvan yli 2000 kg.

(200 D on todella pieni kokonaispaino, saatu laittamalla pieni kantavuus,
erittäin edullinen käyttövoimavero kokoisekseen autoksi!

Vero lasketaan kokonaismassan jokaiselta alkavalta 100 kg 6,7 snt/pv.
Siinä on kaava käyttövoimaveron laskuun sen jälkeen, kun tiedät auton kokonaispainot

Teho E300D 24 v on tasan 100kw
autodidakti
- Vilenin Herttua
- Vakiokalustoa
- Viestit: 62
- Liittynyt: To 27.05.2004 10:29
- Paikkakunta: Tampere / Pohjois-Suomi
No jos myös vakio 300 Turbodieselin kulutus kiinnostaa (?), niin kerran on tullut mitattua koko tankki melkein tyhjäksi ajaen:jazka72 kirjoitti:Kulutustietoja saa edelleen laittaa vai joko kaikki 300D automaattien omistajat ovat ilmottautuneet![]()
81,9 L / 1034 km = 7,92 L / 100 km
Puolet pätkästä matka-ajoa, loput kaupunkiajoa raskaahkolla jalalla. Ilmastointi, automaatti ja tempo. Nyt täytin tankin taas piripintaan, jospa mittailisi pohjoisen reissulla. Palataan asiaan...
W124 300 Turbodiesel -92
"(200 D on todella pieni kokonaispaino, saatu laittamalla pieni kantavuus,
erittäin edullinen käyttövoimavero kokoisekseen autoksi! ) "
kirjoitti felmit
Höpö höpö
, noin ei voi väittää.
Suurin osa 200D on vanhoja takseja jolloin kantavuus on suurimmillaan, samaten saksantuonti200D kokonaispaino menee yleensä yli 1900 kilon.
E300D on näköjään 124 kalleimmasta päästä veron osalta.
erittäin edullinen käyttövoimavero kokoisekseen autoksi! ) "
kirjoitti felmit
Höpö höpö

Suurin osa 200D on vanhoja takseja jolloin kantavuus on suurimmillaan, samaten saksantuonti200D kokonaispaino menee yleensä yli 1900 kilon.
E300D on näköjään 124 kalleimmasta päästä veron osalta.
wiimax.fi
Ei se 250D niin huono valinta ole kuin edellisistä vois päätellä
Mulla on ollut 2kpl 250D ja olen ajanut noilla n.300tkm yhteensä. Kummassakaan ei koneessa ole ollut vikoja. Voimaa on jopa ambulanssin korin liikuttamiseen ihan riittävästi. Eihän 2.5litrainen ole mikään raketti, mutta kyllä tehot normaali ajoon ohituksineen riittää mainiosti.
Noista äänien eroista vois kommentoida sen verran, että harvemmin tulee pihalla koneen murinoita kuunneltua.
Tottakai 3-satku on pirteämpi. Jos tehot ja kulku on ratkaisevat valinta perusteet niin sitten ilman muuta isommalla koneella.

Noista äänien eroista vois kommentoida sen verran, että harvemmin tulee pihalla koneen murinoita kuunneltua.
Tottakai 3-satku on pirteämpi. Jos tehot ja kulku on ratkaisevat valinta perusteet niin sitten ilman muuta isommalla koneella.
Höpö höpö , noin ei voi väittää.
ja taas höpöä lisää
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 724#179724
Nimittäin aikaisempi diesel Sunny 2,0 D tappeli näissä sarjoissa
Silloin olisi käyttövoimavero 5 pykälää pienempi kuin omassani.
Eli melkoista vaihtelua on tuon kokonaispainon suhteen?!
Johtuuuko se vain S vastaan W kori?
ja taas höpöä lisää



http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 724#179724
Nimittäin aikaisempi diesel Sunny 2,0 D tappeli näissä sarjoissa

Silloin olisi käyttövoimavero 5 pykälää pienempi kuin omassani.
Eli melkoista vaihtelua on tuon kokonaispainon suhteen?!
Johtuuuko se vain S vastaan W kori?
autodidakti
[OT]felmit kirjoitti: Eli melkoista vaihtelua on tuon kokonaispainon suhteen?!
Johtuuuko se vain S vastaan W kori?
Siitä ja varustelusta ja muusta. Mulla on rekisteriotteen mukaan tuon 300TE:n omapainokin jo 1800 kg eli kokonaismassan kanssa ollaan aika kaukana tuosta dealerin mainitsemasta 1700 kilosta.... mutta tässähän puhutaan jo bensakoneisista malleista, eli eipäö enempiä. Heittoja siis mallisarjan sisällä on.
[/OT]
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Eilen kävin koestamassa tuollaista automaattilaatikolla varustettua E 250 D 20V vm -94. Olihan hyvän tuntoinen auto! Nyt viimeistään tiedän, että Mersu tulee olemaan seuraava auto
Tuntui liikkuvan mukavasti ja omistaja vakuutteli, että on pikkuruokainen. Melko hyvin tuollainenkin kiertää täyskaasulla kiihdyttäessä
Pitää ehdottomasti kokeilla tuollaista kolmesatasenakin, niin saa vertailupohjaa valintaan. Voisin kuvitella, että äänet tuossa kolmesatasessa on ainakin miellyttävämmät. Varmaankin väännötkin mahtaa olla paremmat.
Tuo -94 on kuitenkin liian uusi minun budjetille. Ruotsista noita tietty löytyy kohtuulliseen hintaan (40000 kr ja on valinnan varaa), mutta taitaa tuo tullin arpakone verottaa noin "uudesta" melko suolaisen summan vielä
Sama pätee todennäköisesti myös tuon ikäluokan kolmesataseen.


Pitää ehdottomasti kokeilla tuollaista kolmesatasenakin, niin saa vertailupohjaa valintaan. Voisin kuvitella, että äänet tuossa kolmesatasessa on ainakin miellyttävämmät. Varmaankin väännötkin mahtaa olla paremmat.
Tuo -94 on kuitenkin liian uusi minun budjetille. Ruotsista noita tietty löytyy kohtuulliseen hintaan (40000 kr ja on valinnan varaa), mutta taitaa tuo tullin arpakone verottaa noin "uudesta" melko suolaisen summan vielä

Huh,huh,tekeepäs 4matic paljon lisää painoa,minulla 300TE:n omapaino 1490kg.Eli 310kg painavampiAku P kirjoitti: Siitä ja varustelusta ja muusta. Mulla on rekisteriotteen mukaan tuon 300TE:n omapainokin jo 1800 kg

Ja tuossa 200D:ssäni kokonaispaino on 1675 kg,vanha taksi tosin matkamalli.
No, eihän tuo 310 kg niiin paljon sentään, mietitäänpä nyt että erilainen etuakselisto, jakovaihteisto, etuperä....pelkästään pohjapanssari taitaa painaa muutaman kymmenen kiloa. Lisäksi on nämä muut härpäkkett, kattoluukku, ilmastointi ym. Ja automaatti tietysti.AM kirjoitti:Huh,huh,tekeepäs 4matic paljon lisää painoa,minulla 300TE:n omapaino 1490kg.Eli 310kg painavampiAku P kirjoitti: Siitä ja varustelusta ja muusta. Mulla on rekisteriotteen mukaan tuon 300TE:n omapainokin jo 1800 kgVarusteitakin tuossa minun TE:ssä on aika reilusti.
Dieselithän ovat kautta linjan painavampia; muistelen, että Maurin täysinladatttu (varusteiden puolesta) vajaavetoinen TDT painoi jokseenkin samat kuin tämä meikäläisen auto.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Niin kai sitä sitten kertyy sitä painoa,mutta kuitenkin,310kg vaan tuntuu isolle kasalle rautaa.Ja on tuossa minullakin ilmastointi+kattoluukku,webasto,sähkölasit, airbag+muita kevyempiä varusteita...manuaalilaatikko tosin tekee jo montakymmentä kiloa sen keveämmäksi.
200D oli muuten 20kiloa kevyempi kuin hetken meillä ollut 230E,joten ei ne bensat aina kevyempiä ole.
Kyllä minulla ainakin valinta osuisi 300D:hen vaikka 250D/200D olisikin halvempi vaihtoehto kaikin puolin.Ainakin tuo nelosdiesel tuntuu olevan pomminvarma laite,eikä "uudet" maksa enää mitään,Muutenkin kaikki osat halpoja(laatikko,perä)ja varusteet joita ei ole, eivät mene rikki.Kuitenkin,300D:n ostaisin nyt ennemmin,vaikka hieman vanhemmankin.Olisihan se pieni voimanlisäys ihan mukavaa...
200D oli muuten 20kiloa kevyempi kuin hetken meillä ollut 230E,joten ei ne bensat aina kevyempiä ole.
Kyllä minulla ainakin valinta osuisi 300D:hen vaikka 250D/200D olisikin halvempi vaihtoehto kaikin puolin.Ainakin tuo nelosdiesel tuntuu olevan pomminvarma laite,eikä "uudet" maksa enää mitään,Muutenkin kaikki osat halpoja(laatikko,perä)ja varusteet joita ei ole, eivät mene rikki.Kuitenkin,300D:n ostaisin nyt ennemmin,vaikka hieman vanhemmankin.Olisihan se pieni voimanlisäys ihan mukavaa...
Näin. Meillä on nimittäin tuossa pihassa parhaillaan yhden tutun 200D automaatti, ajettu vaatimattomat 818 000 km. Kyllä luitte ihan oikein. Kansi siihen on kerran laitettu, siitä alaspäin on orginaalia. Käynnistyy hyvin, käy nätisti ja öljynpaineet ynnä lämmöt ovat ihan kuin vähemmänkin ajetuissa.AM kirjoitti:Ainakin tuo nelosdiesel tuntuu olevan pomminvarma laite,eikä "uudet" maksa enää mitään,.
Kovin kiivas liikkujahan tuo ei kyllä ole.
Tosin onhan noilla kolmisatasillakin päästelty vallankin alakerran puolesta hulvattomia matkoja, joku 600 tkm ei ole saavuttamattomissa ollenkaan.
Ja vielä tuosta 200D:sta. Tuttu oli äsken kiukkuinen, kun ei tule muuta kuin kuumaa ilmaa.AM kirjoitti:Muutenkin kaikki osat halpoja(laatikko,perä)ja varusteet joita ei ole, eivät mene rikki..
No meikäläinen forumille, hetki hakua ja kohta pihalle. Sulakerasia auki ja vot: numero seiskan varokehan sieltä oli kärähtänyt. Uutta putkeen ja taas tulee vilpoistakin. Näinkin helppoa se voi olla elämä mersun pikku oikkujen kanssa -- tuttu puolestaan oli jo laskenut valmiiksi, montako päivää kuussa joutuu syömään makaronia ja tonnikalaa, jos nyt pitää investoida esim. uusiin närhenmuniin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Onko muka kolmesatanen noin "heikko"? Ei kait se vielä kuudestasadastatuhannesta pitäs vielä olla moksiskaanAku P kirjoitti: Tosin onhan noilla kolmisatasillakin päästelty vallankin alakerran puolesta hulvattomia matkoja, joku 600 tkm ei ole saavuttamattomissa ollenkaan.


Kuinka moni tällä foorumilla kirjottelevista on tuonut mersunsa ulkomailta? Tullin veroprosenttitaulukko näyttää 24% 300D:lle ja 27% 250D:lle. Eikös tuon mukaan kolmisatanen ole silloin halvempi tullata suomeen? Tietenkin verotusarvo mahtaa kolmesatasessa olla suurempi. Mitäs luulette, saisikohan tuollaisen noin 300-350 tkm ajetun kolmesatasen vm -93 dieselimersun tullattua alle 3500 euron? Vai meneekö yli tuon summan

No ei, meikä heitti vähän varovaisen lukeman vaan puolihuolimattomasti.jazka72 kirjoitti:Onko muka kolmesatanen noin "heikko"? Ei kait se vielä kuudestasadastatuhannesta pitäs vielä olla moksiskaanAku P kirjoitti: Tosin onhan noilla kolmisatasillakin päästelty vallankin alakerran puolesta hulvattomia matkoja, joku 600 tkm ei ole saavuttamattomissa ollenkaan.Vai onko minulla väärää tietoa
..
Samat rakenteethan siellä alakerrassa on kuin lyhyemmissäkin koneissa. Toki 300:lla on silläkin päästelty hurjia lukemia.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Taulukoiden mukaan 4matic painaa 1600/1610kg, tuskin kattoluukku, ilmastointi ja automaatti 200 lisäkiloa tuo?Aku P kirjoitti:Mulla on rekisteriotteen mukaan tuon 300TE:n omapainokin jo 1800kg...

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
En taulukoista tiiä, mutta tämä siis rekisteriotteessa. Kai se sitä varten punittu on, etenkin kun auto on yksittäiskappaleena maahantuotu.PM kirjoitti:Taulukoiden mukaan 4matic painaa 1600/1610kg, tuskin kattoluukku, ilmastointi ja automaatti 200 lisäkiloa tuo?Aku P kirjoitti:Mulla on rekisteriotteen mukaan tuon 300TE:n omapainokin jo 1800kg...
Kieltämättä korpeava homma; yhdistelmä pakettiautoksi rekisteröity + omapaino 1800 kg + ei airbagia tietää sitä, että periaatteessa kattonopeus olisi 80 km/h. Näin kertoivat konttorilla viime vuonna ja samaan syssyyn esittivät, että saisi sitä edes katsatuskseen olla se keltainen kasikympin lätkäkin....
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Itsekin olen monesti mietiskellyt tuota 250D Turboa, siis ihan tehtaan alkuperäisellä turbokoneella. Suomeenhan niitä ei kai ole ikinä tuotu, Saksassa nuita näyttäisi jonkin verran olevan. Onko kellään foorumilaisella 250D "tehdasturboa" tahi kokemuksia ko. laitteesta?jazka72 kirjoitti:250D turbolla voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto 300:n vaparin sijasta. Onko niistä kokemusta? Onko mitään kestävyysongelmia noissa turbovehkeissä?
300D -90 man.
ex 190D 2.5 Avantgarde
ex 190D 2.5 Avantgarde
no onhan noita 250TurboD:tä tuotu vaikka kuinka paljon suomeen.rolle kirjoitti:Itsekin olen monesti mietiskellyt tuota 250D Turboa, siis ihan tehtaan alkuperäisellä turbokoneella. Suomeenhan niitä ei kai ole ikinä tuotu, Saksassa nuita näyttäisi jonkin verran olevan. Onko kellään foorumilaisella 250D "tehdasturboa" tahi kokemuksia ko. laitteesta?jazka72 kirjoitti:250D turbolla voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto 300:n vaparin sijasta. Onko niistä kokemusta? Onko mitään kestävyysongelmia noissa turbovehkeissä?