
111 CDI automaatilla on tuo uusi komeus . Tarkaan tutkailin noita 115 ja 111 eroja josko 2k€ saa vastinetta tuossa 115CDI:ssä. Jossain topikissa jo tästä ajatuksia heitinkin. No erot löyty kytkimen koosta (automaatista nyt en sitten tiedä), laturin tehosta ja akun koosta sekä perävälityksistä. Muuten näyttäis olevan sama kone.
Teho ja vääntökäyriä tutkaillessa panin merkille täsmälleen samat käyrät 1500 kiekkaan asti jolloin 111CDI:n käyriin tulee selvä kulma. Väännöistä on leikattu viivottimella huiput pois ja tehokäyrä ei sekään ole niin jouheva kuin 115CDI:n käyrä. Siis epäilen pelkää softaa tuossa teho erossa. Jakkahan saa vehkeen ajettua "sisään" niin täytyy päivittää tuota softaa. Sinällään mielenkiintoista että
vanhasta 110CDI:stä saa Digituningin (seköhän se nyt oli) mukaan enemmän tehoja ulos kuin 111CDI:stä. Pistin tästä kyselyäkin, mutta tokkopa nuo jaksaa "taas yks pelle kyselee tyhmiä" tyypille vastata.
Noh enivei täytyy laittaa kommenttia pirssistä kunhan sen saa. Vanhan vaivat ei
enää sitten paina. Siirretään seuraavalle. Oulun Vehosta löytyy kohta komea keltanen 110CDI -01. Multa saa kysellä siitä lisää

By the way, kotimaisittain osta tie: Veholla tuulee varmaan jostain. Ei ole tainnu kauppa käydä kun antavat niin hyviä tarjouksia ja suoraan hyllystä löytyy melkein minkälainen ja värinen Vito tahansa. Taitaa ensivuoden mallit alkaa painaa päälle ja Hangon varastot on täynnä 2005:sia.