ce300 12v ´90 virinokka
ce300 12v ´90 virinokka
tarvis siis saaha kyseiseen automalliin virinokat jostakin itse en tiedä mistä ostaa joten aattelin jos joku teistä viisaista haluaisi tyhmää auttaa..!
Wimmu
" Ei muitten kateudella rajaa kun mersulla ajaa.. :) "
CE230 "88
" Ei muitten kateudella rajaa kun mersulla ajaa.. :) "
CE230 "88
Kysy vaikka tuolta--> http://www.fischer-motortechnic.de/
Vakionokat ainakin maksaa noin kolmanneksen suomen hinnoista.
Tekevätten luultavasti mittojenkin mukaan sellaisen kuin haluat
Vakionokat ainakin maksaa noin kolmanneksen suomen hinnoista.
Tekevätten luultavasti mittojenkin mukaan sellaisen kuin haluat

-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
-
- Asiantuntija
- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
http://www.dbilas-dynamic.de/ tuollahan nuita oli montaakin vaihtoehtoa, pahimpana lähes 300-asteinen rallinokka.
http://www.drschrick.de/ tuoltakin saattaa löytyä
http://www.drschrick.de/ tuoltakin saattaa löytyä
So long, and thanks for all the fish
Vaihtoehtona on myös hioa vakioista jyrkemmät. Esim. R-Koneistus, GT-Motor, Mauri Virtanen, jne tekee nokkia.
Omani on R-Koneistuksen tekemät, kaverilla Virtasen. Molemmat hyviä, enkä ole kuullut moitteita GT-Motoristakaan.
Hinnat noin 85e / akseli.
En sitten tiedä mitä hydraulinostajat tykkää pienemmästä perusympyrästä... No mekaaniset nostajat tilalle niin ainakin onnistuu, eikä ne ainakaan jousta yhtään.
Omani on R-Koneistuksen tekemät, kaverilla Virtasen. Molemmat hyviä, enkä ole kuullut moitteita GT-Motoristakaan.
Hinnat noin 85e / akseli.
En sitten tiedä mitä hydraulinostajat tykkää pienemmästä perusympyrästä... No mekaaniset nostajat tilalle niin ainakin onnistuu, eikä ne ainakaan jousta yhtään.

[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Ei tarvi normaalisti nokkia nitrata. Akseli on muutenkin kovempaa ainetta kuin keinut. Mutta esim. joissain sivikeissä on kromi-mikälie-yhdiste keinut, niissä pitää akselit nitrata. Nitraus maksaa noin 100e per akseli. R-Koneistuksessa ainakin onnistuu.
Kyllä nokkien kestävyys kuitenkin huononee, mutta missäpä virikoneen osassa kestävyys ei kärsisi... Kunnon öljyt ja järkevä käyttö niin pitäisi kestää Mersussakin ihan hyvin.
Kahdessa Sierrassa mulla on ollut hiottu nokka, ja käyttö on ollut kaikkea muuta kuin järkevää. Kylmänä kierrätetty ja paskoilla öljyillä ajettu. Ei mitään kulumia, vaikka kilsoja oli molemmilla kymmeniätuhansia.
Kyllä nokkien kestävyys kuitenkin huononee, mutta missäpä virikoneen osassa kestävyys ei kärsisi... Kunnon öljyt ja järkevä käyttö niin pitäisi kestää Mersussakin ihan hyvin.
Kahdessa Sierrassa mulla on ollut hiottu nokka, ja käyttö on ollut kaikkea muuta kuin järkevää. Kylmänä kierrätetty ja paskoilla öljyillä ajettu. Ei mitään kulumia, vaikka kilsoja oli molemmilla kymmeniätuhansia.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
- matti virta
- Vakiokalustoa
- Viestit: 205
- Liittynyt: To 17.04.2003 14:50
kenuvivut
M103 moottorin keinuvipujen ' vastinpinta' nokka-akselin nokkiin on kovametalliEi tarvi normaalisti nokkia nitrata. Akseli on muutenkin kovempaa ainetta kuin keinut.
pala. Näin syksystä -89.
