2000 CDi väyryseni motin lämpö tuntuu jäävän matalaksi. Ei siis nouse yli 80C käytti sitä tuhkiksen vieressä olevaa kytkintä päällä tai pois. Tapaako näissä termostaatti jäädä raolleen. Kuinka nopeasti pitäisi lämmön nousta normaaliksi. Edellinen oli 1996 mallinen väyrynen ilman turboa je se lämpeni aika nopeasti.
Toinen juttu on ulkolämpötilan näyttö. Näyttää liian paljon . Ainakin näin kesällä.Talvesta ei vielä kokemusta.
Missähän sijaitsee anturi. Ei ainakaan rekkarin takana.
Vaikuttaisi siltä että moottoritilan lämpö voisi olla osatekijä.
Taaskin edellisessä väyrysessä näytti aina ok.
Onko tuhkiksen vieressä oleva nappi todella vastuksen päälle/pois kytkin. Siis ei mitään vebastoa...
-Arska-
motin lämpötila ja ulkolämmön näyttö
Minkä vuotinen 200 cdi omani on -99 ja siinä se katkaisija on vebaston katkasija, joka toimii niin että jos siinä palaa valo sillloin ei päällä ja jos ei pala valo toimii kun ulkolämpötila on (muistaaksen)i alle 8 astetta.
sitten mootorin lämpötilan alhaisuus johtuu todennäköisimmin termostaatista, omassa oli vastaava vika, termostaatin vaihtamisen jälkeen on lämpö ollut mersumaisen normaali eli noin 82 astetta
räätäli
sitten mootorin lämpötilan alhaisuus johtuu todennäköisimmin termostaatista, omassa oli vastaava vika, termostaatin vaihtamisen jälkeen on lämpö ollut mersumaisen normaali eli noin 82 astetta
räätäli