Mynä Dieselille kiitos ja kumarrus
Mynä Dieselille kiitos ja kumarrus
Tänään savut 300td koneesta 190:n keulalla ja osaa käydä nätisti myös tyhjäkäynnin
Vielä kun tulee kone pelti maalarilta et pääsee testaamaan loppu tulosta 
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Re: Mynä Dieselille kiitos ja kumarrus
Miten muu käynti ? Selkä kiinni penkissä ja voimasauhua perässäMikko K. kirjoitti:Tänään savut 300td koneesta 190:n keulalla ja osaa käydä nätisti myös tyhjäkäynnin...
- peteracing
- Vakiokalustoa

- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
luvat...
pitääkö noihin kone swappeihin hakea lupia vai miten se homma tapahtuu... tulee vaa hirvee kuume noihin turbo diisselihommiin ku näitä lukee...
eli miten esim. 3.0 24v td tohon mun 2.3-16 :sen nokalle???
onko kalliita...tai siis on mut kuin kalliita noi koneet?
eli miten esim. 3.0 24v td tohon mun 2.3-16 :sen nokalle???
onko kalliita...tai siis on mut kuin kalliita noi koneet?
power is nothing without control...
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
Re: luvat...
Veikataampa että n.3-4K€peteracing kirjoitti:pitääkö noihin kone swappeihin hakea lupia vai miten se homma tapahtuu... tulee vaa hirvee kuume noihin turbo diisselihommiin ku näitä lukee...![]()
eli miten esim. 3.0 24v td tohon mun 2.3-16 :sen nokalle???
onko kalliita...tai siis on mut kuin kalliita noi koneet?
- peteracing
- Vakiokalustoa

- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
10000
eihän tommonen väyrynenkään maksa kymppitonnia.... mihin asti se vanha kone riittää??
power is nothing without control...
väykällä ja superturbolla ei oo muuta yhteistä kun peruskone
ja noista väyrysistä ei oo paljo vastusta

W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
- peteracing
- Vakiokalustoa

- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
niin...
taisin kuitenki kysyä ett paljo maksaa kone,
ei ollu puhetta super diisseleistä...
ei ollu puhetta super diisseleistä...
power is nothing without control...
3200e maksoin minä ja kaikkeen muuhun meni noin 3000e että semmosta.
ja en mää pahalla sanonu tota väykkä juttua
jos vaikka joku nyt ei saa unta niin vilpittömät anteeksi pyynnöt 
ja en mää pahalla sanonu tota väykkä juttua
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
Vanhan mallin kone riittää varmasti yli 500 hv sekin. Agentin alhaiseen hintaan vaikuttaa se että autossa oli jo ollut Superturbokone kiinni, joten suurin osa hiluista oli jo olemassa.
Jos aletaan tekemään viimeisen päälle, kone auki, uutta osaa jne, niin lappu on mennen tullen viisinumeroinen ennen kuin auto on valmis.
Kone, pumppu, pumpun modifiointi, pakosarja, turbo, välijäähdytin, öljynjäähdytin, syylari, pakoputki, ahtoputket, perä, kytkin, dieselin virtalukon pohja, hehkurele ja systeemit, etukallistuksenvakaaja, vahvat jouset, ja mahdollisesti iskarit ja hirmu läjä sekalaista pikkuosaa, mikä ei aina ole halpaa.
Ja tuosta listasta puuttuu kaikki koneremppaan menevät osat / teetettävät työt jne
Halpoja koneja.
Jos aletaan tekemään viimeisen päälle, kone auki, uutta osaa jne, niin lappu on mennen tullen viisinumeroinen ennen kuin auto on valmis.
Kone, pumppu, pumpun modifiointi, pakosarja, turbo, välijäähdytin, öljynjäähdytin, syylari, pakoputki, ahtoputket, perä, kytkin, dieselin virtalukon pohja, hehkurele ja systeemit, etukallistuksenvakaaja, vahvat jouset, ja mahdollisesti iskarit ja hirmu läjä sekalaista pikkuosaa, mikä ei aina ole halpaa.
Ja tuosta listasta puuttuu kaikki koneremppaan menevät osat / teetettävät työt jne
Halpoja koneja.
niin jos laskee kaikki hajonneet koneet ja muut hässäkät niin menee reilusti yli kympin.
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e
EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.
[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
Älä nyt oo vaatimaton, onhan sunkin:agentti74 kirjoitti:niin jos laskee kaikki hajonneet koneet ja muut hässäkät niin menee reilusti yli kympin.
Moottori
Pumppu
Pumpun modifiointi
Pakosarja
Turbo
pelkästään maksanut n. 5500 €, siihen laatikko, vahvistus, syylari, öljynjäähdyttimet, cooleri, letkut, putket jne niin varmasti on mennyt hiukan enemmän kuin 6300 € ...




