Tillistelin joutessani kuvia tuolta yläpalkin Tähtiklubi -linkistä. Iliman muuta gallerian kohta W126 (ja se Vee) kiinnostivat eniten. Silmiin pisti "Jukka N":n mersun nahkapenkkien ulkoasu.
Pätekää ja tietäkää.
Mulla on tuommoiset samanlaiset kun sullakin, tosin mustat, eivätkä ole mitkään ortopedit..HVM kirjoitti:Juu-u, ja jatkoa seuraa. Nyt askarruttaakin jo sitten enemmän. Ensinnäkin penkit ovat pomminvarmasti erillaiset, tuleeko ero siitä että minulla on ortopedit ja toisella potilaalla ei? Entäs takapenkki? Olen luullut että se on sel:ssä automaattisesti sähkösäätöinen, eikö näin olekkaan?
Missä se Timo luuhaa?![]()
Nojaa, minulla on kyllä ortopedit.romu kirjoitti:Mulla on tuommoiset samanlaiset kun sullakin, tosin mustat, eivätkä ole mitkään ortopedit..HVM kirjoitti:Juu-u, ja jatkoa seuraa. Nyt askarruttaakin jo sitten enemmän. Ensinnäkin penkit ovat pomminvarmasti erillaiset, tuleeko ero siitä että minulla on ortopedit ja toisella potilaalla ei? Entäs takapenkki? Olen luullut että se on sel:ssä automaattisesti sähkösäätöinen, eikö näin olekkaan?
Missä se Timo luuhaa?![]()