V / W 126 nahkapenkkien eri variaatiot?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
HVM
Hupimestari
Hupimestari

V / W 126 nahkapenkkien eri variaatiot?

Viesti Kirjoittaja HVM »

Meniköhän mallikoodit oikein? :roll: :D Ja sen pitemmittä jaaritteluitta asiaan. Tai no jos nyt ihan pikkuisen vielä jaaritellaan kun se tapana on. Ei se nyt niin älyttömän paljon tämän viestin luettavuutta heikennä, hieman se tosin hermoja rassaa. :roll: Olihan sitä ihan asiaakin, pitänee pikapuoliin ruveta esittämään sitä ettei raadilta sula hermo. :lol: Komea aamu muuten... :D

Tillistelin joutessani kuvia tuolta yläpalkin Tähtiklubi -linkistä. Iliman muuta gallerian kohta W126 (ja se Vee) kiinnostivat eniten. Silmiin pisti "Jukka N":n mersun nahkapenkkien ulkoasu. :shock: En ole samanlaisiin törmännyt. "Makkaramalli" on tuttu, samoin omassani olevat reikäiset pers-ja selkäosat. Mutta tässä puupään :lol: autossa olevat penkit olivat minulle uusi tuttavuus. :shock: Vai enkö näe reikiä kuvissa? Leikkauskin vaikutti erillaiselle. :roll:

Pätekää ja tietäkää. :D
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

Juu-u, ja jatkoa seuraa. Nyt askarruttaakin jo sitten enemmän. Ensinnäkin penkit ovat pomminvarmasti erillaiset, tuleeko ero siitä että minulla on ortopedit ja toisella potilaalla ei? Entäs takapenkki? Olen luullut että se on sel:ssä automaattisesti sähkösäätöinen, eikö näin olekkaan?

Missä se Timo luuhaa? :roll: :lol:
PM
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja PM »

Enpä ole näynyt tommosia penkkejä ku Jukalla missään muussa Mersussa koskaan, "kuosi" on vähän samanlainen kuin veluuripenkeissä. Kaapon räppänähän on optiolla "Lederaustattung, nur Sitze" eli vain pallit ovat nahkaa ja pahvit sitten samanlaiset kuin veluuri-austattungissa, mistä lie hukkapaloista väsätyt. :lol:

Samaan syssyyn voisin kysyä W126:sen ilmastoinneista. Automaatti-ilmastoinnissahan on 5 namiskaa rivissä, kolme nappia päällekkäin ja yks säätöpyörä. Sitten on Behrin Tempmatik, jossa on vain yksi namiska ja joskus olen mielestäni nähnyt saman näkösen ku W124:ssa eli kolme nappulaa keskellä päällekkäin, jälkiasennus? Ja mikähän tämä viritys sitten mahtaa oikein olla?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
romu
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja romu »

HVM kirjoitti:Juu-u, ja jatkoa seuraa. Nyt askarruttaakin jo sitten enemmän. Ensinnäkin penkit ovat pomminvarmasti erillaiset, tuleeko ero siitä että minulla on ortopedit ja toisella potilaalla ei? Entäs takapenkki? Olen luullut että se on sel:ssä automaattisesti sähkösäätöinen, eikö näin olekkaan?

Mulla on tuommoiset samanlaiset kun sullakin, tosin mustat, eivätkä ole mitkään ortopedit.. :lol:
250TD -86, 260E LANG -90
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

romu kirjoitti:
HVM kirjoitti:Juu-u, ja jatkoa seuraa. Nyt askarruttaakin jo sitten enemmän. Ensinnäkin penkit ovat pomminvarmasti erillaiset, tuleeko ero siitä että minulla on ortopedit ja toisella potilaalla ei? Entäs takapenkki? Olen luullut että se on sel:ssä automaattisesti sähkösäätöinen, eikö näin olekkaan?

Mulla on tuommoiset samanlaiset kun sullakin, tosin mustat, eivätkä ole mitkään ortopedit.. :lol:
Nojaa, minulla on kyllä ortopedit. :roll: Kaikki liikkuu sähköllä, lisäksi kaksi ristiselän säätöä paineilmalla. Olkoot sitten vaikka pyromaanipenkit tahi naprapaattijakkarat. :lol:
Vastaa Viestiin