Mitäs tästä pitäis maksaa?
Mitäs tästä pitäis maksaa?
Metsän siimeksestä, kuusen alta löysin w108:n. Se 280 se, vm-70.
Autossa on uudempi, kahdella nokalla oleva kaasarikone ja nelivaihteinen
autom. laatikko. Kävin koeajolla ja teknisesti tuntui toimivan mallikkaasti.
Laatikko vaihtaa nätisti, mutta kun vaihteen pistää vapaalta päälle, potkasee mukavasti.
Pellit on huonossa jamassa, kiitos ruohikon ja taivasalla säilytyksen. Kahvoista alaspäin sais uutta peltiä parsia.
Kromit on ihan nätit, luukuunottamatta takapuskuria. Ja sitähän olis juuri tarvittu!
Sisusta on mustaa nahkaa ja muuten hyvät, mutta paikoin reunoista revenneet.
Onkohan ne työläät/kalliit kunnostaa.
Katosta löytyy alkuperäinen sähköinen kattoluukku, toimiva.
Aikoinaan ollut loistopeli, mutta turhanpäiten käynyt vähän huonoksi.
Vähän jäi isännän kanssa hinta vielä avoimeksi. Pystyiskö joku nokkelampi
arvioimaan sopivan hinnan tämmösestä pelistä. Tekis mieli tuoda se kotiin!
Autossa on uudempi, kahdella nokalla oleva kaasarikone ja nelivaihteinen
autom. laatikko. Kävin koeajolla ja teknisesti tuntui toimivan mallikkaasti.
Laatikko vaihtaa nätisti, mutta kun vaihteen pistää vapaalta päälle, potkasee mukavasti.
Pellit on huonossa jamassa, kiitos ruohikon ja taivasalla säilytyksen. Kahvoista alaspäin sais uutta peltiä parsia.
Kromit on ihan nätit, luukuunottamatta takapuskuria. Ja sitähän olis juuri tarvittu!
Sisusta on mustaa nahkaa ja muuten hyvät, mutta paikoin reunoista revenneet.
Onkohan ne työläät/kalliit kunnostaa.
Katosta löytyy alkuperäinen sähköinen kattoluukku, toimiva.
Aikoinaan ollut loistopeli, mutta turhanpäiten käynyt vähän huonoksi.
Vähän jäi isännän kanssa hinta vielä avoimeksi. Pystyiskö joku nokkelampi
arvioimaan sopivan hinnan tämmösestä pelistä. Tekis mieli tuoda se kotiin!
sanoisin, että n. 1100 € olisi minun ehdoton maksimi.
syitä:
-alkuperäinen tekniikka puuttuu
-peltitöitä paljon, tai sitten vielä enenmän.
-penkkien korjaus on kallista
-ehjä takapuskuri on kallis
syitä:
-alkuperäinen tekniikka puuttuu
-peltitöitä paljon, tai sitten vielä enenmän.
-penkkien korjaus on kallista
-ehjä takapuskuri on kallis
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
No minä jättäsin hinnan jopa vähän alle tonniin, mut myyjä on tiukan oloinen jäärä!
Peltitöihin en lähtis kirvesmiehenä, mut muuta osaa autosta sais mukavasti tähän mun varsinaiseen projektiin. Se kun on vähän sisustaltaan ja sähköiltään ns. kootut teokset.
Vaimohan tuo näppäränä lupasi nahkat parsia, mutta liekkö tuo silti liian kallis
sisusta kuntoonsa nähden. Tosin onhan siina muutakin varsin käyttökelpoista tavaraa. Joudun joka tapauksessa autoon ostelemaan kaikkea pientä, mitkä löytyis tästä autosta.(lukuunottamatta sitä takapuskuria)

Peltitöihin en lähtis kirvesmiehenä, mut muuta osaa autosta sais mukavasti tähän mun varsinaiseen projektiin. Se kun on vähän sisustaltaan ja sähköiltään ns. kootut teokset.
Vaimohan tuo näppäränä lupasi nahkat parsia, mutta liekkö tuo silti liian kallis
sisusta kuntoonsa nähden. Tosin onhan siina muutakin varsin käyttökelpoista tavaraa. Joudun joka tapauksessa autoon ostelemaan kaikkea pientä, mitkä löytyis tästä autosta.(lukuunottamatta sitä takapuskuria)

W108/109? W114 ("pitkäpäinen")? W115? Mikä näistä?pave kirjoitti:Meillä on tallissa -69 pystylampun takapuskuri turhan panttina

Edit: Kuvalinkit lisätty.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- Vaihtotähti
- Mersumies
- Viestit: 726
- Liittynyt: Su 07.12.2003 12:21
- Paikkakunta: Loimaa
Moi!
Sama kait, vaikka tuon ilmaiseksi saisi, jos sen joutuisi virheettömäksi
entisöimään. Ei siitä silti palkoille pääsisi.
Purkaamo ei maksaisi latiakaan, romunkerääjä 15 €.
Mersuharrastajana arvo on ehjien osien arvo vähennettynä romuosien siirto-ja hävityskustannuksilla!
Voi olla muitakin arvoja-muttei niitä voi rahassa mitata.
T: Aki
Sama kait, vaikka tuon ilmaiseksi saisi, jos sen joutuisi virheettömäksi
entisöimään. Ei siitä silti palkoille pääsisi.
Purkaamo ei maksaisi latiakaan, romunkerääjä 15 €.
Mersuharrastajana arvo on ehjien osien arvo vähennettynä romuosien siirto-ja hävityskustannuksilla!
Voi olla muitakin arvoja-muttei niitä voi rahassa mitata.
T: Aki
Mercedes Benz driver - since 1980.
And owner since 1985.
Still going ...
And owner since 1985.
Still going ...
Joo ei tää mikään harrastus oo, tää on kovaa bisnestä. (Joo siä treiners haussis halapis makkaransyöjäkonsultit tuumas ettei oo järkee puuhastella jos ei tuu katetta ja elämä valuu hiekaa)
Kyllä toi mun mielestä tonnin veroinen on jos se on vielä kunnostettavissa. Entisöidähän tuota ei kannata, mutta ainakin kaasarin vois vaihta pystytupliin..
Kyllä toi mun mielestä tonnin veroinen on jos se on vielä kunnostettavissa. Entisöidähän tuota ei kannata, mutta ainakin kaasarin vois vaihta pystytupliin..
So long and thanks for all the fish