Kannattaako ostaa mersu?
Kannattaako ostaa mersu?
Päivää forumiin.
Räväkästä ja hieman provosoivasta otsikoinnista huolimatta kysyisin vähän mersuihmisten mielipidettä seuraavaan asiaan.
Eli, olen tässä ruvennut suunnittelemaan alustavasti seuraavaa autonvaihtoa. Tähän asti olen ajellut näillä perus euro/japsi peleilla kuten carina, mondeo ja 406. Kuitenkin kun olen usean vuoden ajan ajellut satunnaisesti isäni mersuilla niin alkoi omakin kiinnostus heräämään. Katselin tuossa vm. 1998 c 250 TDT mersua, joka oli hyvin varusteltu automaattivaihteista lähtien. Ei siinä mitään, siisti peli, ehkä vähän pieni ja ajettukin alle 150tkm.
Mutta, kun hintalapussa lukee tuollaisissa peleissä 26-28000 eur, niin herää kysymys kannattaako? Tuo alkaa olla sama raha jolla saa näistä ylemmän keskiluokan perusfarkuista (peugeot, nissan jne) 1,8L moottorilla olevan perusfarkun. Nykyään jopa hyvin varustellun ja takuuta kahdesta kolmeen vuotta päälle.
Tämä on taas niin näitä järki vs. tunteet taisteluita, mutta ajattelin kysyä mikä on mersumiesten mielipide asiaan? Entä tuollainen c 250 TDT? eikö tuon vanhemman diesel-koneen pitäisi olla aika pomminvarmaa tekniikkaa jota ei ihan äkkiä ajamalla saa hajalle?
Räväkästä ja hieman provosoivasta otsikoinnista huolimatta kysyisin vähän mersuihmisten mielipidettä seuraavaan asiaan.
Eli, olen tässä ruvennut suunnittelemaan alustavasti seuraavaa autonvaihtoa. Tähän asti olen ajellut näillä perus euro/japsi peleilla kuten carina, mondeo ja 406. Kuitenkin kun olen usean vuoden ajan ajellut satunnaisesti isäni mersuilla niin alkoi omakin kiinnostus heräämään. Katselin tuossa vm. 1998 c 250 TDT mersua, joka oli hyvin varusteltu automaattivaihteista lähtien. Ei siinä mitään, siisti peli, ehkä vähän pieni ja ajettukin alle 150tkm.
Mutta, kun hintalapussa lukee tuollaisissa peleissä 26-28000 eur, niin herää kysymys kannattaako? Tuo alkaa olla sama raha jolla saa näistä ylemmän keskiluokan perusfarkuista (peugeot, nissan jne) 1,8L moottorilla olevan perusfarkun. Nykyään jopa hyvin varustellun ja takuuta kahdesta kolmeen vuotta päälle.
Tämä on taas niin näitä järki vs. tunteet taisteluita, mutta ajattelin kysyä mikä on mersumiesten mielipide asiaan? Entä tuollainen c 250 TDT? eikö tuon vanhemman diesel-koneen pitäisi olla aika pomminvarmaa tekniikkaa jota ei ihan äkkiä ajamalla saa hajalle?
Päästiin asiaan.
Ei vaan, tervetuloa foorumille !
Ei se 250 turbodieselkone mitenkään huono ole.
Täältä löytyy vallan mahdottomasti asiaa haullakin, kunhan käyttää mielikuvitusta hakusanojen osalta.
Vastauksia saat varmasti kysymyksiisi, minä yritän pidätellä itseäni ettei mene aivan riitelyksi noiden muiden kanssa.

Ei vaan, tervetuloa foorumille !
Ei se 250 turbodieselkone mitenkään huono ole.
Täältä löytyy vallan mahdottomasti asiaa haullakin, kunhan käyttää mielikuvitusta hakusanojen osalta.
Vastauksia saat varmasti kysymyksiisi, minä yritän pidätellä itseäni ettei mene aivan riitelyksi noiden muiden kanssa.
wiimax.fi
Tarkoituksena ei ollut haastaa riitaa missään nimessä, vaan saada tietoa ja kuulla kokemuksia mersuista henkilöiltä jotka niiden kanssa ovat puljanneet pidempään.
Tuota hakua olen silloin tällöin kokeillut, mutta valaiskaapa vähän kun olen ihan pihalla näistä mersun mallisarjoista. Kaikki kirjoittaa W123 yms. malleista mutta itselleni ne ei sano mitään. Onko jossain jotain taulukkoa mikä selventäisi asiaa? Itse tunnen mersut vain e, c, a jne. mallisarjojen mukaan.
Tuota hakua olen silloin tällöin kokeillut, mutta valaiskaapa vähän kun olen ihan pihalla näistä mersun mallisarjoista. Kaikki kirjoittaa W123 yms. malleista mutta itselleni ne ei sano mitään. Onko jossain jotain taulukkoa mikä selventäisi asiaa? Itse tunnen mersut vain e, c, a jne. mallisarjojen mukaan.
http://www.mb-klubi.fi/w-tyypit.htmWoodstock kirjoitti:Kaikki kirjoittaa W123 yms. malleista mutta itselleni ne ei sano mitään. Onko jossain jotain taulukkoa mikä selventäisi asiaa? Itse tunnen mersut vain e, c, a jne. mallisarjojen mukaan.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Mikä sitten on parempi? Itse aion hommata ladan. Volvo nyt ei ainakaan ole mersua parempi vaikka kelpopelejä ovatkin.dealer kirjoitti:Ei tietenkään ollut tarkoitus haastaa riitaa !
Ethän Sinä ketään ärsytä tuolla kysymykselläsi.
Minä itse vaan täällä olen usein sitä mieltä ettei MB ole se maailman paras auto (vaikka itselläni 2 meseä onkin)
> siitä seuraa, no, keskustelua mersufanaatikkojen kanssa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Muffler kirjoitti:Mikä sitten on parempi? Itse aion hommata ladan. Volvo nyt ei ainakaan ole mersua parempi vaikka kelpopelejä ovatkin.dealer kirjoitti:Ei tietenkään ollut tarkoitus haastaa riitaa !
Ethän Sinä ketään ärsytä tuolla kysymykselläsi.
Minä itse vaan täällä olen usein sitä mieltä ettei MB ole se maailman paras auto (vaikka itselläni 2 meseä onkin)
> siitä seuraa, no, keskustelua mersufanaatikkojen kanssa.
Osta ihmeessä mersu, et muulla halua ajaakaan kun makuun pääset
Älä välitä näistä kommenteista liikaa, tutut miehet viisastelevat toisilleen
Jos tarvitset vinkkejä kiillotushommiin niin minä olen pitelemätön sillä saralla
Tervetuloa forumille
Niin, unohtuipa mainita, käypä täälläkin
:
http://members.lycos.co.uk/ppmhifi/kirp ... m.php?f=10
Siellä on rautaista asiantuntemusta mersuista ja niiden kanssa elämisestä
.
http://members.lycos.co.uk/ppmhifi/kirp ... m.php?f=10
Siellä on rautaista asiantuntemusta mersuista ja niiden kanssa elämisestä
Sanoit, että saat uuden japsi/euro farkun 1.8 koneella ja 2-3vuotta takuita...
Nyt samalla rahalla tai jopa pienemmällä rahalla saat 2.5 turbo dieselin ja kaupanpäälle paremmat ajo-ominaisuudet. Jos C-sarjaa harkitset, niin se on ihan hyvä valinta. Siinä tuntus olevan vähemmän noita "vikapaikkoja". Itsellä on 6200km ajettu (n.0.5v) oleva ford. Kyllä siinä takuu on, mutta kyllä tympäsee joka 2000km välein käyttää takuuhuollossa. Millon lämmityslaite ei pelannu, hälyt+keskuslukko reistaillu, rupesi tärisyttämään siinä 1200krm kohdalla, ei vastannut kaasuun ym pientä juttua. Itse en omista eikä ole penniäkään kiinni ko autossa, mutta pikkusen tuntuu kyllä haittaavan tuota työntekoa. Ja tähän vertailukohta. W124 230 bensa, jolla ajoin työajot n.3vuotta. Ajettu oli 280tkm-380tkm. ja ei suurinpia murheita. Ajot olivat kaikkea maan ja taivaan väliltä, eli se asfalttitie ei ole aina ollut alla.... mitäpä tästä päättelemään...? Sitten vielä erä ehkä vielä suurempi asia, eli raha. Ostat uuden, sanotaan vaikka nissan ja maksat siitä 25000e. Ajat sen pois autokaupan pihasta ja sinulla ei enää olekkaan kuin 20000e auto. Vuoden päästä sinulle tarjotaan siitä 17000e ja siinä 3vuoden (jolloin luultavasti takuu loppuu) sanotaan 14000e. Jotakuinkin noin se menee. Autonarvo noissa uusissa tippuu kuin lehmän häntä. Jos taas ostat tuon 2.5 turbo dieselin, niin kun 3 vuoden päästä (siis jos) olet vaihtamassa, hyvitetään sinulle siitä n.18000e. Sinulle jää pelkästä arvonlaskusta monta tonnia itsellesi. Ja mitä kauemmin autoa pidät, sen enemmän etu kääntyy mersun hyväksi. Kuka haluaa ostaa 10-15v vanhan japsin...
Mutta tommosia asioita pohdiskeltavaksi iltaan tummuvaan... Dealer napautta pian sanaisen arkkunsa, mutta muista.. se on mersukorjaaja joka on nähny vuosiensa varrella liian monta asiakasta...
......
taitaa olla jo toinen topicki, jossa dealerin kanssa jollakin lailla vastakkain... tuleekohan tästä kohta tapa tai jotain... 
Mutta tommosia asioita pohdiskeltavaksi iltaan tummuvaan... Dealer napautta pian sanaisen arkkunsa, mutta muista.. se on mersukorjaaja joka on nähny vuosiensa varrella liian monta asiakasta...
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- Ford Taunus vm81
^Tuokin on totta. Lähinnä itseäni kiinnostaa mersussa se, että saisi auton joka kilometrien karttuessakin tuntuu autolta. Itse olen enemmän tai vähemmän ajellut (tuon linkin mukaan) C124:llä vm 89 (230ce), W202 vm98 (230 kompressor), ja W203 vm.01 (240).
Etenkin tuo vanhempi coupe ja 230 kompressor tuntui kilometreistä huolimatta omaan, paljon vähemmän ajettuun autoon verrattuna kuin pakasta vedetyiltä.
Tuo 230K oli hieno peli, itse pidin sen ominaisuuksista eniten. Lähinnä koneen tehot / kulutus oli kohdallaan. Mutta mites noissa dieseleissä kun jossainvaiheessa tuo TD malli vaihti CDI:ksi? Onko järkevämpää etsiä tuollaista CDI koneella olevaa dieseliä kuin esim. tuollaista 250 TDT:tä? Kulutus on ilmeisesti ainakin pienempi ja tehot jonkunverran nousseet, mutta mitenkäs muuten nuo koneet eroavat toisistaan? (kestävyys ym asiat?)
Etenkin tuo vanhempi coupe ja 230 kompressor tuntui kilometreistä huolimatta omaan, paljon vähemmän ajettuun autoon verrattuna kuin pakasta vedetyiltä.
Tuo 230K oli hieno peli, itse pidin sen ominaisuuksista eniten. Lähinnä koneen tehot / kulutus oli kohdallaan. Mutta mites noissa dieseleissä kun jossainvaiheessa tuo TD malli vaihti CDI:ksi? Onko järkevämpää etsiä tuollaista CDI koneella olevaa dieseliä kuin esim. tuollaista 250 TDT:tä? Kulutus on ilmeisesti ainakin pienempi ja tehot jonkunverran nousseet, mutta mitenkäs muuten nuo koneet eroavat toisistaan? (kestävyys ym asiat?)
Eikös noissa cdi koneissa ollu niitä pumppu (lucas) ongelmia ja joitakin sähköhäiriöitä. Luulisin, että nuo uudemmat cdi:t on jo parempia kuin vanhemmat (tai ainahan poikkeuksellisesti se niin on...).
Kestäviähän ne molemmat on koneiltaan.. sehän on selvä. 
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- Ford Taunus vm81
Juu ei muuta kun Tähtikeulaa hankkimaan vaan!
Olen omistanut kohta vuoden päivät tuon W124 300D:n ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen ollut. Kilometrejä on tullut tauluun kohta 27000, ainoat varsinaiset viat jotka on pitänyt korjata ovat yksi alapallonivel sekä pakoputkeen keski- ja takapönttö. Auto on muuten pelannut loistavasti myös talven pakkasilla.
C-sarjan autot ovat minustakin ihan päteviä vehkeitä, enpä ole niistä kuullut mitään suurempaa haukkumisen aihetta. Dealer on kyllä oikeassa, että kestävämpiä autoja kuin Mersu on toki olemassa. Joskus kuulee jonkun kehuvan "500tkm ajanut eikä mitään muuta tarvinnut kuin vaihtaa öljyt". Voi hyvinkin pitää paikkaansa, mutta tämä auto ei varmaankaan vastaa ajo-ominaisuuksiltaan ja muiltakaan ominaisuuksilta enää Mersua. Kyllähän autolla ajaa, Mersun dieselin kun käyntiin saa niin välille se ei jätä, mutta kaukana hyvästä tällainen yksilö on. Vaikka Mersu kestävä auto onkin, niin samanlainen tekninen laite se on kuin muutkin autot, kuluvia osia on uusittava aina jonnekin päin jos auton haluaa pitää sellaisessa kunnossa kuin Mersun kuuluukin. Huolenpito ja säännöllinen huolto ovat erittäin tärkeitä. Mutta, varaosat ovat onneksi halpoja
Se asia mikä Mersusta tekee Mersun on työn laadukkuus. Autosta aistii heti, että tämä on tehty kestämään kovaa ajoa. Kun autoon nousee ja vetaisee oven kiinni, sulkemisääni jo kertoo että laatu on kohdillaan. Autossa on paljon sellaisia yksityiskohtia, jotka ovat hyvin monen vuoden huolellisen suunnittelun tulosta. Vaikka olen jo vuoden omistanut tuon auton, niin siltikin vetää suupielet aina virneeseen kun ratin taakse pääsee. Siihen ei kyllästy ikinä. Vaikka jokin toijota saattaakin olla kestävämpi auto, niin samanlaista fiilistä se ei voi ikinä tarjota kuin mitä Mersu tekee, on Mersu sitten uusi tai 30 vuotta vanha. Jotain taikaa noissa tuntuu olevan
Tämä taika vaikuttaa myös naapureihin ja muihin kanssaihmisiin, jonka tulet huomaamaan kun Tähtikeulan itsellesi ostat

Olen omistanut kohta vuoden päivät tuon W124 300D:n ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen ollut. Kilometrejä on tullut tauluun kohta 27000, ainoat varsinaiset viat jotka on pitänyt korjata ovat yksi alapallonivel sekä pakoputkeen keski- ja takapönttö. Auto on muuten pelannut loistavasti myös talven pakkasilla.
C-sarjan autot ovat minustakin ihan päteviä vehkeitä, enpä ole niistä kuullut mitään suurempaa haukkumisen aihetta. Dealer on kyllä oikeassa, että kestävämpiä autoja kuin Mersu on toki olemassa. Joskus kuulee jonkun kehuvan "500tkm ajanut eikä mitään muuta tarvinnut kuin vaihtaa öljyt". Voi hyvinkin pitää paikkaansa, mutta tämä auto ei varmaankaan vastaa ajo-ominaisuuksiltaan ja muiltakaan ominaisuuksilta enää Mersua. Kyllähän autolla ajaa, Mersun dieselin kun käyntiin saa niin välille se ei jätä, mutta kaukana hyvästä tällainen yksilö on. Vaikka Mersu kestävä auto onkin, niin samanlainen tekninen laite se on kuin muutkin autot, kuluvia osia on uusittava aina jonnekin päin jos auton haluaa pitää sellaisessa kunnossa kuin Mersun kuuluukin. Huolenpito ja säännöllinen huolto ovat erittäin tärkeitä. Mutta, varaosat ovat onneksi halpoja
Se asia mikä Mersusta tekee Mersun on työn laadukkuus. Autosta aistii heti, että tämä on tehty kestämään kovaa ajoa. Kun autoon nousee ja vetaisee oven kiinni, sulkemisääni jo kertoo että laatu on kohdillaan. Autossa on paljon sellaisia yksityiskohtia, jotka ovat hyvin monen vuoden huolellisen suunnittelun tulosta. Vaikka olen jo vuoden omistanut tuon auton, niin siltikin vetää suupielet aina virneeseen kun ratin taakse pääsee. Siihen ei kyllästy ikinä. Vaikka jokin toijota saattaakin olla kestävämpi auto, niin samanlaista fiilistä se ei voi ikinä tarjota kuin mitä Mersu tekee, on Mersu sitten uusi tai 30 vuotta vanha. Jotain taikaa noissa tuntuu olevan
1991 420 SE
CDI- koneissa ei ole lucas pumppuja. Voimaa käytettävissä kautta linjan enemmän kuin tavallisissa turbodieseleissä.Taloudellisempia ovat myös. Itse ostaisin cdi-koneisen empimättä. Käyntiääni on vähän karkeahko, siinä mielestäni ainut negatiiviseen suuntaan mennyt asia.meze1 kirjoitti:Eikös noissa cdi koneissa ollu niitä pumppu (lucas) ongelmia ja joitakin sähköhäiriöitä. Luulisin, että nuo uudemmat cdi:t on jo parempia kuin vanhemmat (tai ainahan poikkeuksellisesti se niin on...).Kestäviähän ne molemmat on koneiltaan.. sehän on selvä.
250TD -86, 260E LANG -90
Okei.. siksi laitoinkin, että "eikös..." kun en ollut ihan satavarma asiasta.. mutta nytpähän olenromu kirjoitti:CDI- koneissa ei ole lucas pumppuja. Voimaa käytettävissä kautta linjan enemmän kuin tavallisissa turbodieseleissä.Taloudellisempia ovat myös. Itse ostaisin cdi-koneisen empimättä. Käyntiääni on vähän karkeahko, siinä mielestäni ainut negatiiviseen suuntaan mennyt asia.meze1 kirjoitti:Eikös noissa cdi koneissa ollu niitä pumppu (lucas) ongelmia ja joitakin sähköhäiriöitä. Luulisin, että nuo uudemmat cdi:t on jo parempia kuin vanhemmat (tai ainahan poikkeuksellisesti se niin on...).Kestäviähän ne molemmat on koneiltaan.. sehän on selvä.
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- Ford Taunus vm81
www.mercefreaken.comWoodstock kirjoitti:Onkos missään muuten taulukoita mistä näkis noita eri koneiden (lähinnä td ja cdi) teho, vääntö ja kulutuslukemia?
MB 300E 4Matic -93 (481 Bornite metallic)
Juhol@IRCnet, Quakenet
Juhol@IRCnet, Quakenet
Re: Kannattaako ostaa mersu?
No ei varmaan kannata ihan noihin hintoihin! Jossei sitten vaihtoautosta hyvitetä ihan mammonaa.Woodstock kirjoitti:Päivää forumiin.
Katselin tuossa vm. 1998 c 250 TDT mersua, joka oli hyvin varusteltu automaattivaihteista lähtien. Ei siinä mitään, siisti peli, ehkä vähän pieni ja ajettukin alle 150tkm.
Mutta, kun hintalapussa lukee tuollaisissa peleissä 26-28000 eur, niin herää kysymys kannattaako?
Tämä on taas niin näitä järki vs. tunteet taisteluita, mutta ajattelin kysyä mikä on mersumiesten mielipide asiaan? Entä tuollainen c 250 TDT?
Siis tuollanen S202 250 TD niin kuin itsellänikin on kyllä hyvä valinta. Itse kans kattelin silloin noita CDI koneella olevia mutta päädyin tuohon kakspuokkiin
monestakin syystä:
1 (ehkä tärkein)Emäntä halus tehokkaan farkun.
2 C-malli miellytti molempien silmää,E-malli(väykky) EI.
3 vanhempaa facelift:ä sai tuohon hankinta aikaan halvemmalla ja 220D ei vakuuttanut (laiska,pelko lucas pumppua kohtaan.)
4 varaosien hinnat ei päätä huimaa...
Vikoja tässäkin mallissa varmaan on mutta suurempia ei itelle ole vielä sattunu vastaan (suurin vika oli auton hankinta paikka)
(kohta minun aikana tullu mittariin 30 000km)
Eihän tämä niitä taloudellisimpia autoja ole mutta jostakin on tingittävä.
Varmaan CDI:t menee vähemmällä.
Kyllähän tällä moottorilla olevia autoja on muillakin tällä foorumilla jotka varmaan pian avaavat suunsa heti kesälomien jälkeen.
Lopuksi sanoisin että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Alkaa tuo tähtikeula poltella aina vaan enemmän auton vaihtoa miettiessäni. Katselin tuossa mitä saksanmaalta löytyy ja siellähän noita s202 250tdt:tä oli.
Onneksi on aikaa rauhassa katsella eri vaihtoehtoja mutta tuollainen ´98-´99 250 tdt elegance automaattilootalla olisi tällähetkellä eniten mieleen.
Tuon Juhana H:n laittaman linkin mukaan tuossa td koneessaha on ihan mukavasti puhtia, vielä kun malttas rauhassa katsella sen sopivan vaihdokin ettei tee hölmöyksiä kuumeen noustessa
Onneksi on aikaa rauhassa katsella eri vaihtoehtoja mutta tuollainen ´98-´99 250 tdt elegance automaattilootalla olisi tällähetkellä eniten mieleen.
Tuon Juhana H:n laittaman linkin mukaan tuossa td koneessaha on ihan mukavasti puhtia, vielä kun malttas rauhassa katsella sen sopivan vaihdokin ettei tee hölmöyksiä kuumeen noustessa