.
lisää
Takajarruthan jäävät aika pienelle käytölle ja voivat siksi joskus jumiutua.
Varsinkin jos palat ovat melko ohuet, eli lopussa. Tällöin satulan mäntä
voi jäädä kanittamaan. Itse aloittaisin vaihtamalla palat ja samalla puhdistamalla satulasta hiekat ym. pois. Vielä jos laittaa männän suojakumin reunan alle erityisesti tähän tarkoitettua "jarrurasvaa" niin taas pelaa pitkään.
Jos vika oli tässä, niin sen huomaa ehkä siitä, että vanhat palat on 'tiukassa '
irroittaa , ja mäntä ei palaudu helposti sisälle.
Todennäköisesti jos vika olisi laakerissa, niin siitä olisi kuulunut jotakin ääntä. Voit kokeilla myös jos nostat pyörän yös, että onko klappia ?
Varsinkin jos palat ovat melko ohuet, eli lopussa. Tällöin satulan mäntä
voi jäädä kanittamaan. Itse aloittaisin vaihtamalla palat ja samalla puhdistamalla satulasta hiekat ym. pois. Vielä jos laittaa männän suojakumin reunan alle erityisesti tähän tarkoitettua "jarrurasvaa" niin taas pelaa pitkään.
Jos vika oli tässä, niin sen huomaa ehkä siitä, että vanhat palat on 'tiukassa '
irroittaa , ja mäntä ei palaudu helposti sisälle.
Todennäköisesti jos vika olisi laakerissa, niin siitä olisi kuulunut jotakin ääntä. Voit kokeilla myös jos nostat pyörän yös, että onko klappia ?
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
lisää
jos satulanmäntä oli hetken jumissa, niin ei siitä juuri mitään ääntä tule.
Koita kurkistella, että paljonko paloja on jäljellä ? Jarrujen puhdistus kuuluu
muuten määräaikaishuolto ohjelmaan ( en vaan muista km- määrää).
Koita kurkistella, että paljonko paloja on jäljellä ? Jarrujen puhdistus kuuluu
muuten määräaikaishuolto ohjelmaan ( en vaan muista km- määrää).
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T