rosteriputkia mersuun
rosteriputkia mersuun
onko kenelläkään kokemuksia moisesta......???? Näyttää ainakin hyvältä.
http://www.a-alt-avgassystem.fi/
http://www.a-alt-avgassystem.fi/
Tsekkaa myös : http://www.eurostainless.fi/
Toisaalta RomuSoinilla oli rosteriromuna 3" mutkia ja pätkiä...
Hitsauskone löytyy tallista ja Starkilla oli haponkestävä lanka 23,50€ rulla.
Toisaalta RomuSoinilla oli rosteriromuna 3" mutkia ja pätkiä...
Hitsauskone löytyy tallista ja Starkilla oli haponkestävä lanka 23,50€ rulla.
Onko noista valmiista rosteriputkista kokemuksia? Onko ne tosiaan ikuisia, miten pakoäänet muuttuu jne.? Ferritalta löytyis W126:seen "catback-setti" 7700 kruunulla ja jos sen tilais Euro Stainlessin kautta, sais varmaan hintaan lyödä vielä pari sataa juuroa päälle.
Eikös tommosen putkiston tee / teetä parilla saturaisella? Onkohan noissa ylipäätäänkään mitään järkeä, kun Eberin putketkin kestää ainakin 10 vuotta?

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Se on niitä Ishiharan värinäkökuvia; värisokea ei nää yhtään mitään mutta normaalinäöllä varustetulla pitäisi piirtyä verkkokalvolle numero 3.timi-lin kirjoitti:ei liity kyllä aiheeseen mutta pakko kysyä,mitä toi sun avatar kuva esittää...itellä on lievä värisokeus niin en erota jos siinä on joku kuva vai onko

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
On kokemusta. SECiin vaihdettiin putkisto 2004 ja hyvin puuskuttaa. Äänet saattoi aavistuksen varran muuttua rohkeemmiksi, mutta eipä haittaa.
Alkuperäinen putkisto on kalliimpi kuin Euro Stainlessin tekemä. Takuut ja laput on ja tuubit kestää sitten maailman tappiin saakka. On testattu "nopeuksissa" ja toimii myös sillä asteikolla.
Mikä sitten kestää ja mikä ei. Noi poistetut oli alkuperäiset vuodelta -88 ja vaimentimet oli edelleen kunnossa, ne otettiin talteen. Niillä oli ajettu n.270.000km.
SEC: Orkkisputkisto n.1500€,
ja rosteriputkisto n.1200€. 
Alkuperäinen putkisto on kalliimpi kuin Euro Stainlessin tekemä. Takuut ja laput on ja tuubit kestää sitten maailman tappiin saakka. On testattu "nopeuksissa" ja toimii myös sillä asteikolla.
Mikä sitten kestää ja mikä ei. Noi poistetut oli alkuperäiset vuodelta -88 ja vaimentimet oli edelleen kunnossa, ne otettiin talteen. Niillä oli ajettu n.270.000km.
SEC: Orkkisputkisto n.1500€,


420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
En tietenkään, ainoastaan "testinopeuksiin"...m4rcuz kirjoitti:Nyt täytyi kysyä: et kai sentään viittaa ylinopeuksiin?
Kokeiltu ja hyvin toimii, tietää saaneensa rahalle vastineen.

420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)