Monitoimiviiksessä pienet jouset ei jaksa työntää kunnolla ulos pientä muoviliparetta.
Viiksen vaihto tai itäkätevyyttä peliin.
Eli käytetty työjärjestys:
Akun -kenkä irti
Apparin jalkatilasta punainen 10 napainen liitin irti (jakaa mielipiteitä, mutta osa käyttömanuaaleista kehottaa tähän)
Poista kuljettajan jalkatilan potkusuoja irti ja monitoimiviiksen ja bag/torven piuhat liitoksesta auki. (liitokset poikkiputken ympärillä + nippuside ohjauspylväästä löysälle)
Ratin takaa kaksi torxia (30) auki, piuhat irti ja airbag oli "sylissä"
10 mm kuusiokolohylsy pulttipistoolilla auki (tiukassa ja merkaa asento) ratti ulos
2 kpl pientä risti (ph1) kantaista ruuvia irti, muovinen piuhojen kierrätys laite pois.
3 kpl risti (ph2) ruuvia irti. alumiininen kehys ja monitoimiviiksi ja suojus tulee hienosti esille.
Sitä airpäkin tötseliä EI ole tuossa minun autossa ainakaan vänkärin jalkatilassa, eikä sitä tarvitse irrottaa välttämättä, vehossa ei ainakaan asentaja irrottanu sitä..
S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on