Juha K. kirjoitti:
Jep. Itse asiassa ruiskuexpertti tsekkasi PA-pumpun releenkin, joten se tuskin temppuilee.
Hjuva. Yksi vikapaikka vähemmän.
Juha K. kirjoitti:
Auto on "vapaastihengittävä" eli katiton.
Ja toinen.
Juha K. kirjoitti:
Jossain keskusteluissa vastaavien ongelmien kohdalla joku muistaakseni viittasi täällä ylijännitesuojaan, joka sai aikaan myös käyntihäiriöitä?
Mahdollista sekin. Tosin ko. osa on siksi kiinteästi kytköksissä mm. abs-jarruihin, että myös niiden olettaisi temppuilevan.
Toki, jos saatavissa on kokeilua varten ehjä ylijännitesuojarele, niin kukapa estää ko. osalla testaamista. Palikka on ymmärtääkseni ihan "plug and play" eli kiinni vaan ja baanalle.
Juha K. kirjoitti:
Tuossa meikäläisen auton sammuilussa on tietty "sumea" logiikka. Se sammuilee yleensä vasta, kun motti on reilusti käyntilämmin. Ja maantieurutuksen jälkeen kärry ei välttämättä sammahda ekaan stoppiin, vaan alkaa hillua myöhemmin taajamassa. Yleensä se sammuu kuin veitsellä leikaten tai meinaa sammua, mutta jää niukin naukin käyntiin.
Hmmmmmmm. Sen tyhjäkäyntimoottorin puolesta ehkä panisin vitosen.
Tuanoin. Onhan sulla varmasti oikeanlaiset tulpat, noin lämpöarvojen ja muiden puolesta? Ei varmaan paljon lämmitä, jos sanoo että kiintoisa homma. Toisaalta, jos ihan sytkäosista olisi kyse niin ehkä sammuminen sillon olisi tyyliä "laakista poikki ja varmasti". Koskapa autosi ei ole katti, sitä voi säätää sieltä seosruuvista ilmanputsarin keskeltä. Koitapa vääntää varovasti tyhjäkäyntiseoksia hiukan rikkaammalle. Siihen miusta sammahtelu viittaa, että seos menee juuri riittävästi liian laihalle -- voisiko korjaus olla niin helppioa, että 1/16 kierrosta kuusiokoloavaimella putsarin keskeltä....
