Anturi on siellä imusarjan alla muistaakseni.
Noita antureita ja releitä niistä menee. Eli sinulla lienee ongelmana että vastus jää lämmittelemään eikä kytkeydy pois??
Vastus ei ilmeisesti lämmitä. Ohjausvirta tulee releelle ja se vetää. Päävirta tulee releelle mutta ei lähde releeltä vastukselle. Rele kaput. Uteliaisuuden vuoksi kyselen vaan releen ohjausvirrasta. Täytyy tosiaan vielä mitata että lämppärin releen ohjausvirta kytkeytyy pois päältäkin jossain vaiheessä että se ei jää lämmittelemään.Hyvä.
itellä on -84 ja -87 mallin M102set ruiskulla ja kummassakaan ei ole lämmitystä. Saattaahan jossakin vuosimallissa kyllä olla. Mutta aika turha kampe ruisku koneessa.
Eli vika paikallistuikin lämmittimen releen pohjaan.Huono yhdyntä lämmittimelle lähtevässä liittimessä. Tosiaankin auto on 190 E vm.-91 ja tässä on ko. lämmitin. Nyt käy kylmänäkin tyhjäkäyntiä tosi siististi eikä sammuile. Jatketaan harjoituksia.
Tuossa tapauksessa veikkaisin anturivikaa....loppujen lopuksi polttaa releen hiileksi, eli se kannattaa uusia ja rele, ei ole kalliita hankintoja.
Muistelisin että lämmitintä käytettiin jotakuinkin vuodesta 89 eteenpäin muutamassa sarjassa kunnes käytöstä luovuttiin.