Nyt löyty vika miksi tuo perheen uusin tulokas, eli 190 2.5D hytkyy. 4-pytyn putki kusee suuttimen päästä. On edellisen omistajan mukaan tihkunut pitkään, mutta nyt kusee ihan kunnolla...
Elikkä nyt tarttis pikaisen tiedon sopiiko 2.0D 4-sylinterin suutinputki 2.5D nelos sylinterin putken tilalle?
Ja kuinka tiukkaan nuo putket pitää kiristää ja onko niissä mitään o-renkaita tai vastaavia tiivisteitä?
Suutinputkien vaihdosta ja sopivuudesta W201 2.0D -> 2.5D
Suutinputkien vaihdosta ja sopivuudesta W201 2.0D -> 2.5D
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Joo, kattelin kl:n sivuilta, eli sopii heittämällä se putki.Lucky-Dog kirjoitti:En tiedä sopiiko heittämällä...voi olla, että täytyy modifioida. Tiivisteitä ei ole...kartiopalloliitos.....käsivaralla normaalikiristys ettei vuoda...putkien kiinnikkeet olyava kunnossa
Kiristetään sitten omankäden momenttiin, eli ei kuitenkaan hampaat irvessä, eikä metrin jatkolla

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90