Elikkäs käytin tossa n. puol vuotta sitten korjauttamassa ruostepaikat omasta mesestä ja nyt hyppäs samasta paikkaa näkyville ja olipa onnistunu vielä tyrsimään peltiäkin pois (meinaan tuo ruostemies tai korjaaja) ja takuuta ei kuulemma ole enää.. tai pikemminkin joten nyt tarttettas OIKEAA ruostekorjaajaa tai jotakin muuta ketä uskallatte suositella.
Raja vois melkeimpä mennä n.50km jkl:stä. En kauhean kauaksi viittis raahata. Kiitoksia jo etukäteen tietäville....
ps. Kyllä joku foorumilainenkin vois hommaan tarjoutua, koska luotan varmasti enemmän johonkin foorumilaiseen kuin "ammattitaitoiseen harjottelijaan".
Takavalojen kohdalla olis pientä laittoa.. ei vielä kovinkaan paha.. onneks, mutta pitäs pois laittaa ennenku menee pahaks. Sit listan(kuskin) kohdalla olis pari pykimää.. Tarjoutuisitko tekemään tuon työn... Olis loistavaa jos sattus löytymään joku foorumilainen..!
Puoli vuotta on kyllä melko vähän, itse tehtynä kyllä on wanhoissakin autoissa kestänyt huomattavastikin pidempään. Oliko lie edes hitsattu ja kun paikat sellaisia että pääsee vastapuoleltakin hyvin tekemään ruostesuojauksen niin sanoisin että kohtuu kehno laatu
Eihän tuo ole mikään aivan mahdoton homma kun ei tarvitse ilmeisesti hitsata, onnistuu kyllä vaikka autokatoksessa itseltä (siis auton omistajalta)pohjan teko, sitten maalaus joko liikkeessä tai jos laatuvaatimus ei kova niin itse Pakettiautoa olen itse maalaillutkin ja vähän likaisena työpelistä (ex) ei nähnyt mistä oli korjauksia tehty.
simppa1048 kirjoitti:no ei oo aikaa paljon ylimmääräisiin hommiin, mutta tässä ois kyllä lähellä pari aika näppärää tekijää
Löytyykös mitään numeroa tai oisko minkäläinen homma jos kävisin näyttämässä...? Mukava ois pois saada. Joo se tosiaan oli puol vuotta, eikä puolitoista vuotta... Kyllähän tuo hiukan pannuun ottaa, mutta minkäs teet..
No ollaampas sitä nihkeellä tuulella, ku kukaan ei suostu ainakaan myöntämään olevansa oikein koriexpertti... Eikö tosiaan ole kenelläkään mitään hajua, kenelle kannattas mersuni viedä, jottei käy kuin edellisellä kerralla. Tuli jotenki vainoharhaseksi noitten suhteen. Tuntuu että niitä on joko hyviä tai sitten huonoja. Edelleen otetaan vastaan puh.num. ja vinkkejä. Kiitos!
Kokeileppa Leppävedeltä (Kytölä / Tiituspohja) Korjaamo Hytönen, Veikko Hytönen Eerolantie 20, puh. 632 261. Hyvä maalari ja kohtuuhintainen. Maalasi SEC:cini näyttelytasoisesti. Ruostetyöt teki erikseen Lasse Mutanen ja tekijöillä oli vaikeuksia jakaa työt keskenään järkevästi, joten aikaa kului täydelliseen auton läpikäyntiin koko kesä.
Jos ne takavalojen alla olevat hitsisaumat aikoo saada ruosteettomiksi koko peräpelti on vaihdettava. Niiden uudelleen kukkiminen ei ole maalarin vika jos hitsisaumaa ei ole otettu auki.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Taxana kirjoitti:Kokeileppa Leppävedeltä (Kytölä / Tiituspohja) Korjaamo Hytönen, Veikko Hytönen Eerolantie 20, puh. 632 261. Hyvä maalari ja kohtuuhintainen. Maalasi SEC:cini näyttelytasoisesti. Ruostetyöt teki erikseen Lasse Mutanen ja tekijöillä oli vaikeuksia jakaa työt keskenään järkevästi, joten aikaa kului täydelliseen auton läpikäyntiin koko kesä.
Jos ne takavalojen alla olevat hitsisaumat aikoo saada ruosteettomiksi koko peräpelti on vaihdettava. Niiden uudelleen kukkiminen ei ole maalarin vika jos hitsisaumaa ei ole otettu auki.
Tuopa oli hyvä vinkki. Pitää kysästä. Enoni jotain puhui joskus Hytösestä Leppävedellä, mutta olin unohtanu koko homman. Pitääpä soitella sitte sinne. Ruusaan taas uusia viestejä ja kyselyitä, jos tuo ei jotenki onnaa...