Äh
Syntieni palkaksi...
...
...väärä avaus kaiketi?
Siis kynsiini joutui tällainen -85 500 SE. Nytpä kiinnostaisikin tietää, mitkä mahtaisivat olla ko mallin yleisimmät viat. Tähän mennessä kun olen havainnut, että ollen vika mikä tahansa, kalliiksi käy.
Lähinnä kauhua herättävät:
- ABS jarrut (kestääkö se matolaatikko, joka mokomia ohjaa?)
- Ruiskusysteemi (jatkoa matolaatikkoteemalle)
- Mätäneekö kori (talvikin tulossa, eli suuremmat aukot jäädyttävät kuskin)
Nimim. "Hukkaanko vai värkkäänkö ajopeliksi"
MB 500 SE tahi W126 yleisimmät viat?
MB 500 SE tahi W126 yleisimmät viat?
wauwau
Akka: No. Minkälaisen Volvon ostit?
Ukko: ...krhm... tuota...
Akka: Mitä? Ei kuulu! MINKÄLAISEN VOLVON?!?!!
Ukko: Tuota... Kaupasta oli Volvot lopussa. Muistatkos, kuinka kerran oli porkkanat ja piti syödä olutta? Niin että... (ja loppu onkin historiaa)
******
Mainitsemisen arvoisia kotteroita:
- SE500 -85 ex
- Camaro -81 ex
- Volvoja...
Akka: No. Minkälaisen Volvon ostit?
Ukko: ...krhm... tuota...
Akka: Mitä? Ei kuulu! MINKÄLAISEN VOLVON?!?!!
Ukko: Tuota... Kaupasta oli Volvot lopussa. Muistatkos, kuinka kerran oli porkkanat ja piti syödä olutta? Niin että... (ja loppu onkin historiaa)
******
Mainitsemisen arvoisia kotteroita:
- SE500 -85 ex
- Camaro -81 ex
- Volvoja...
Mainitsemasi asiat eivät yleensä tuota ongelmia W126:ssa. Luepa tämä:
http://www.mb-w126-club.de/gb/index.html -> About the W126 -> Buying advice
http://www.mb-w126-club.de/gb/index.html -> About the W126 -> Buying advice
MB 500 SE vikoja
Tervehdys!
Enpä olekaan aikoihin voorumia selaillut saatika kirjoitellut. Itselläni on nyt 2 v ollut vm -89 500 SE. Olen pikkuhiljaa kunnostellut, vaihtanut jouset, massauttanut ja jouduin laittamaan perän ja laatikonkin...ja nämä varmaan ovat sellaiset, jotka isokoneisessa autossa joutuvat koville. Eihän sillä oikein malta aina ajaa arvokkaasti ja nätisti
Hyvän pelin olet hankkinut, älä ihmeessä vaihda pois. Bensa-asemien omistajista tulee hyviä kavereita ja varmasti tarjoavat kahvitkin silloin tällöin
Ajoin omallani aktiivisesti n. 30 000 km/ vuosi, mutta nyt on poika päässyt tallin lepoon ja enää tarvitsee vain kesäisin ulkoilla. Nyt alkaa kosmeettiset korjaukset tallissa (todennäköisesti päätyvät siihen, että isännällä on hyvä kaljapöhnä päällä ja puskurit ainoastaan irti...).
Huomenna uuden C-sarjalaisen ostoon...A on ihan kiva, mutta etuveto ei vaan sovi
Enpä olekaan aikoihin voorumia selaillut saatika kirjoitellut. Itselläni on nyt 2 v ollut vm -89 500 SE. Olen pikkuhiljaa kunnostellut, vaihtanut jouset, massauttanut ja jouduin laittamaan perän ja laatikonkin...ja nämä varmaan ovat sellaiset, jotka isokoneisessa autossa joutuvat koville. Eihän sillä oikein malta aina ajaa arvokkaasti ja nätisti

Hyvän pelin olet hankkinut, älä ihmeessä vaihda pois. Bensa-asemien omistajista tulee hyviä kavereita ja varmasti tarjoavat kahvitkin silloin tällöin

Ajoin omallani aktiivisesti n. 30 000 km/ vuosi, mutta nyt on poika päässyt tallin lepoon ja enää tarvitsee vain kesäisin ulkoilla. Nyt alkaa kosmeettiset korjaukset tallissa (todennäköisesti päätyvät siihen, että isännällä on hyvä kaljapöhnä päällä ja puskurit ainoastaan irti...).
Huomenna uuden C-sarjalaisen ostoon...A on ihan kiva, mutta etuveto ei vaan sovi

Tommi
w126 500 SE -89
w203 220 CDI A Elegance-00
ex
w203 200 CDI A -00
w168 -01
w126 500 SE -89
w203 220 CDI A Elegance-00
ex
w203 200 CDI A -00
w168 -01
Tarttis taas muistaa, että esim ABSit ja ruiskuvärkit ovat W126:ssa pohjiltaan identtisiä pienempienkin mallien kanssa. Eli jos tällä forumilla on puitu esimerkiksi sitä, miksi W124 sammuilee liikennevaloissa, niin sama vika on samoin keinoin diagnosoitavissa ässästäkin.
Nuo korimallikohtaiset jututhan (pakoputken ym hinnatI) tuli jo puitua.
Nuo korimallikohtaiset jututhan (pakoputken ym hinnatI) tuli jo puitua.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97