124:n virtalukon vaihto.
124:n virtalukon vaihto.
Hei kaikille.
Osaisiko joku antaa ohjeet mersun virtalukon vaihdosta ?
Itsellä lukko tänään sitten levähti niin totaalisesti että kumpikaan avaimistani ei enää toimi lainkaan.
tarviiko erikoistyökaluja tai erikoiskikkoja ?
Mikko
Osaisiko joku antaa ohjeet mersun virtalukon vaihdosta ?
Itsellä lukko tänään sitten levähti niin totaalisesti että kumpikaan avaimistani ei enää toimi lainkaan.
tarviiko erikoistyökaluja tai erikoiskikkoja ?
Mikko
Terve. Tässä lisää:
Hakusanoiksi vaikka virtalukko jumissa tai jotain sinnepäin.
Ellet löydä haulla riittävästi tietoa, kysele ihmeessä taas.
Hakusanoiksi vaikka virtalukko jumissa tai jotain sinnepäin.
Ellet löydä haulla riittävästi tietoa, kysele ihmeessä taas.
wiimax.fi
Nyt on sitten uusi patruuna ostettu, mutta en meinaa millään saada vanhaa patruunaa pois.
sainkuin sainkin lukon pyörähtämään ja enää en uskalla kääntää lukkoa kiinni.
itselläni on kaksi pyörän pinnaa jotka mahtuvat reiistä sisälle, mutta se ei tule ulos vaikka kuinka kiskoisi. Pitäisikö se murtosuoja saada ensin jollain ilveellä pois ?
Olen yrittänyt katsella uutta patruunaa, ja ymmärrän kyllä toisen puikon tarkoituksen millä vapautetaan se musta peltiklipsi, mutta mikä on sitten sen toisen puikon tarkoitus ?
Tämä on varmaan tekniikkalaji, mutta on vielä tekniikka hakusessa.
Pikaisia vastauksia odottaen
Mikko
sainkuin sainkin lukon pyörähtämään ja enää en uskalla kääntää lukkoa kiinni.
itselläni on kaksi pyörän pinnaa jotka mahtuvat reiistä sisälle, mutta se ei tule ulos vaikka kuinka kiskoisi. Pitäisikö se murtosuoja saada ensin jollain ilveellä pois ?
Olen yrittänyt katsella uutta patruunaa, ja ymmärrän kyllä toisen puikon tarkoituksen millä vapautetaan se musta peltiklipsi, mutta mikä on sitten sen toisen puikon tarkoitus ?
Tämä on varmaan tekniikkalaji, mutta on vielä tekniikka hakusessa.
Pikaisia vastauksia odottaen
Mikko
Puikon kärjet pitää olla oheisen kuvan mukaiset: http://xs30.xs.to/pics/05211/pinna.JPG ja jos sulla on liian ohuet puikot niin silloin ei lähde auki. Polkupyörän pinna taisi olla aika lähellä sopivaa. Syy miksi puikot pitää teroittaa kuvan mukaisesti on siinä että kärjet menee lukon pohjassa olevien reikien läpi ja vetää murtosuojan lukitusolakkeet pois vapauttaen murtosuojan. Murtosuoja lähtee melkein itsekseen kun lukitus vapautuu, ei vaadi kuin pientä nitkuttelua. Se virtalukkopatruunassa oleva lukitusjousi pitää vain lukkopatruunaa paikallaan, ei murtosuojaa.mikko kirjoitti:Nyt on sitten uusi patruuna ostettu, mutta en meinaa millään saada vanhaa patruunaa pois.
sainkuin sainkin lukon pyörähtämään ja enää en uskalla kääntää lukkoa kiinni.
itselläni on kaksi pyörän pinnaa jotka mahtuvat reiistä sisälle, mutta se ei tule ulos vaikka kuinka kiskoisi. Pitäisikö se murtosuoja saada ensin jollain ilveellä pois ?
Olen yrittänyt katsella uutta patruunaa, ja ymmärrän kyllä toisen puikon tarkoituksen millä vapautetaan se musta peltiklipsi, mutta mikä on sitten sen toisen puikon tarkoitus ?
Tämä on varmaan tekniikkalaji, mutta on vielä tekniikka hakusessa.
Pikaisia vastauksia odottaen
Mikko
--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
NO HUH
Vihdoinkin se irtosi ja sain uuden paikalle. Ensi kerralla menisi jo varmaan nopeammin.
Kiitoksia kaikille Foorumilaisille hyvistä vinkeistä.
Hiukan tosin alkoi pelottamaan kun joku Foorumilla tiesi kertoa että Mersun Alkuperäislukkoja on vain kahta eri sarjaa. Voipi olla että sarjoitus on vielä edessä.
Kiitos vielä kerran
Mikko
Vihdoinkin se irtosi ja sain uuden paikalle. Ensi kerralla menisi jo varmaan nopeammin.
Kiitoksia kaikille Foorumilaisille hyvistä vinkeistä.
Hiukan tosin alkoi pelottamaan kun joku Foorumilla tiesi kertoa että Mersun Alkuperäislukkoja on vain kahta eri sarjaa. Voipi olla että sarjoitus on vielä edessä.
Kiitos vielä kerran
Mikko
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 5
- Liittynyt: To 09.09.2010 09:23
- Paikkakunta: Oulu