Keskuslukon kauko.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Boss
Mersumies
Mersumies

Keskuslukon kauko.

Viesti Kirjoittaja Boss »

Tuli tuossa eilen asennettua jo aikaa sitten vanhuuttaan pimenneen varashälyttimen paikalle uusi, kun alkaa nuo lukot olla jo sen verran kuoliintuneet että joutuu avainta veivaamaan vähän joka suuntaan ja talvi tulee.
Joskus kyselin defan ja cobran hälyjä ja hinnat oli siinä 350++e.
Huomasin sitten jossain kansanvaunuesitteessä :oops: VDO:n kauko ohjausjärjestelmän, perusmalli kahdella avaimella ja vilkkuledillä, ajattelin että tuo olisi minulle jo riittävä rosvojen hämäyslaite, mutta siinähän on loppujen lopuksi kaikki samat toiminnot kuin noissa muissakin hälyissä ja mulla kun oli kaikki anturit ja piuhat ja sireenit valmiina niin siitähän syntyi ihan riittävä hälytin samalla. Hintaa tuli kaikkineen 95e kun joutu ostamaan muutamia liittimiä samalla.
Halvemmalla tuskin pumpulla toimivaan lukitukseen kannattaa haeskella.
Tämä vain vinkkinä siis, kun olihan tästäkin aiheesta joskus keskustelua käyty.
Eli jos tuollaista on vailla niin kansanvolkkarikauppaan vaan 93e taskussa.
diisselin kannattaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

tein samalla tavalla,

Viesti Kirjoittaja diisselin kannattaja »

merkkinä on Sikura. Ohjauslaite maksoi 60 egeä. Häly muualta ja asennusta
muutama päivä.Avot ja toimii
200D -91, aiemmin 220D -77
Make
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Make »

itse haluaisin myös kauko-ohjauksen keskuslukitukseen,muuta kouvolassa oli yksi putiikki joka myy ja asentaa defan hälyjä,eikä niillä ole tällä hetkellä asentajaa!!!itse en oikein luota omiin sähköistystaitoihin.kysyin paikallisesta autovarusteliikkeestä pelkkää kauko-ohjainta,he myivät ei oota.koko hälyjärjestelmä löytyisi ja maksaa 500 ekuu asennettuna,jotain sanoin hyvästi!jos jollain joka on kauko-ohjaimem(pelkän)itse laittanut ja se toimii,niin mielelläni voin maksaa asennuspalkka jotta coupen ovet aukenisi ilman avainta,kiitoos.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
jtuukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: tein samalla tavalla,

Viesti Kirjoittaja jtuukka »

diisselin kannattaja kirjoitti:merkkinä on Sikura. Ohjauslaite maksoi 60 egeä. Häly muualta ja asennusta
muutama päivä.Avot ja toimii
Mistä saa tuohon rahaan ?
diisselin kannattaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

...

Viesti Kirjoittaja diisselin kannattaja »

Se oli joku Ähtäriläinen korjaamo.Taisi olla ylimääräinen, viimeinen kipale hyllyssä.
Kuulin kyllä että kaveri oli asennuttanut 100eurolla kaukokäytön keskuslukkoonsa. Oli soitellut ympäriinsä ja bongannut jostain, niin mäkin tein. Suosittelen esim. KL-varaosaluettelon takasivun firmoja, koeta niitä.
200D -91, aiemmin 220D -77
Vastaa Viestiin