Varttimailin harjoittelua Ylivieskassa su 15.05 klo 11.00--
- Piirimyyjä
- Vakiokalustoa
- Viestit: 74
- Liittynyt: To 20.11.2003 11:36
- Paikkakunta: Tampere
Varttimailin harjoittelua Ylivieskassa su 15.05 klo 11.00--
Moi,
Kesä tuloo, eli Kalajoen varttimailikisat kanssa. Jokakeväiset epäviralliset "testipäivät" on ensi viikonloppuna Ylivieskan lentokentällä, eli jos Super-Turboja kiinnostaa ni kurvatkaa paikalle?
Kalajokilaakson USA Car ry (joka siis järjestää ne kaikki Kalajoen kiihdytyskisat ) kaivaa joka kevät varttimailin ajanottolaitteet taas esille, ja virittelee kellot kesäkuntoon. Paikka EI ole Kalajoen lentokenttä, vaan kerhon "kotikenttä" Ylivieskassa.
Tilaisuus ei ole mikään virallinen kisa, makkaranmyyntikojuja ja oikeata yleisöä jne. EI ole, rataa EI ole liimattu --> vaan lähinnä kerho testaa ajanottolaitteet kesän kisoja varten.
Yleensä paikalla on noin 10-20 normaalihkoa siviiliautoa/pyörää, parikymmentä heppua ja yksi tai kaksi kisavehjettä trailerilla. Rata on liukas, yhtä liukas kuin normaali asvaltti. Ajamaan pääsee kuka vaan, maksua ei peritä ja jokainen ajaa omalla vastuulla.
Kenttä on sama jossa oli niitä huippunopeuskisoja, mutta nyt ei taida aika riittää pistoolitutkahommiin. Ja ratahan on aikas lyhytkin, yhteismitta muistaakseni 1400m.
Tulkaa harjottelemaan varttimailin lähtöä, valokuusta jne. jos kiinnostaa?
Lisätietoja kerhon pj Petri.T 0400 522 882.
Kesä tuloo, eli Kalajoen varttimailikisat kanssa. Jokakeväiset epäviralliset "testipäivät" on ensi viikonloppuna Ylivieskan lentokentällä, eli jos Super-Turboja kiinnostaa ni kurvatkaa paikalle?
Kalajokilaakson USA Car ry (joka siis järjestää ne kaikki Kalajoen kiihdytyskisat ) kaivaa joka kevät varttimailin ajanottolaitteet taas esille, ja virittelee kellot kesäkuntoon. Paikka EI ole Kalajoen lentokenttä, vaan kerhon "kotikenttä" Ylivieskassa.
Tilaisuus ei ole mikään virallinen kisa, makkaranmyyntikojuja ja oikeata yleisöä jne. EI ole, rataa EI ole liimattu --> vaan lähinnä kerho testaa ajanottolaitteet kesän kisoja varten.
Yleensä paikalla on noin 10-20 normaalihkoa siviiliautoa/pyörää, parikymmentä heppua ja yksi tai kaksi kisavehjettä trailerilla. Rata on liukas, yhtä liukas kuin normaali asvaltti. Ajamaan pääsee kuka vaan, maksua ei peritä ja jokainen ajaa omalla vastuulla.
Kenttä on sama jossa oli niitä huippunopeuskisoja, mutta nyt ei taida aika riittää pistoolitutkahommiin. Ja ratahan on aikas lyhytkin, yhteismitta muistaakseni 1400m.
Tulkaa harjottelemaan varttimailin lähtöä, valokuusta jne. jos kiinnostaa?
Lisätietoja kerhon pj Petri.T 0400 522 882.
W202 C 200CDI 2000, vanha taxi, ajoin välin 195000-460000km, hyvä auto oli
W203 C 240V6 4Matic 2003, Kanadantuonti, ajoin välin 65000-230000km, alaväännötön hyvä auto alle 200tkm asti
X156 GLA 200CDI 4Matic 2017, ajoin välin 65000-96000km, yllättävän kova ajomelu / kohinahumina, muuten kiitettävä auto
W205 C 220CDI 4Matic 2020, 31000-->, paras noista
W203 C 240V6 4Matic 2003, Kanadantuonti, ajoin välin 65000-230000km, alaväännötön hyvä auto alle 200tkm asti
X156 GLA 200CDI 4Matic 2017, ajoin välin 65000-96000km, yllättävän kova ajomelu / kohinahumina, muuten kiitettävä auto
W205 C 220CDI 4Matic 2020, 31000-->, paras noista
- Piirimyyjä
- Vakiokalustoa
- Viestit: 74
- Liittynyt: To 20.11.2003 11:36
- Paikkakunta: Tampere
Huomenna su siis nähdään Ylivieskan kentällä. Toivottavasti Super-Turbotkin tulee lataamaan yli 180kmh loppunopeuksia taas !!!!
MJF: soittelin to-pe Timpalle, se sano että sen Challengeri on isompaa bensalinjaa vailla. Tehkää vaikka yötöitä, ja täräyttäkää paikalle
?!?
MJF: soittelin to-pe Timpalle, se sano että sen Challengeri on isompaa bensalinjaa vailla. Tehkää vaikka yötöitä, ja täräyttäkää paikalle

?!?
W202 C 200CDI 2000, vanha taxi, ajoin välin 195000-460000km, hyvä auto oli
W203 C 240V6 4Matic 2003, Kanadantuonti, ajoin välin 65000-230000km, alaväännötön hyvä auto alle 200tkm asti
X156 GLA 200CDI 4Matic 2017, ajoin välin 65000-96000km, yllättävän kova ajomelu / kohinahumina, muuten kiitettävä auto
W205 C 220CDI 4Matic 2020, 31000-->, paras noista
W203 C 240V6 4Matic 2003, Kanadantuonti, ajoin välin 65000-230000km, alaväännötön hyvä auto alle 200tkm asti
X156 GLA 200CDI 4Matic 2017, ajoin välin 65000-96000km, yllättävän kova ajomelu / kohinahumina, muuten kiitettävä auto
W205 C 220CDI 4Matic 2020, 31000-->, paras noista
Ylivieskan kentällähän oli mukavasti erikoisia autoja liikenteessä.
millasia aikoja ne turbomiehet mersuilla ajeli?
näky olevan ainakin kolme noita turbomersuja liikenteessä,tosin en saanut ainuttakaan aikaa vaan selville....
Olihan siellä ainakin yksi 240volvon dieseli,mikä kulki kuin tauti
(volvossa nissan cedricin dieseli) ajo muistaakseni 13.9
ottaen huomioon ettö rata oli todella "liukas",niin väittäisin aikaa todella hyväksi....
minkälaisia aikoja ne rehtijii ja jorma ajo??
turbo suzuki tais olla kuitenkin päivän nopein vehje radalla......
millasia aikoja ne turbomiehet mersuilla ajeli?
näky olevan ainakin kolme noita turbomersuja liikenteessä,tosin en saanut ainuttakaan aikaa vaan selville....
Olihan siellä ainakin yksi 240volvon dieseli,mikä kulki kuin tauti

(volvossa nissan cedricin dieseli) ajo muistaakseni 13.9

ottaen huomioon ettö rata oli todella "liukas",niin väittäisin aikaa todella hyväksi....
minkälaisia aikoja ne rehtijii ja jorma ajo??
turbo suzuki tais olla kuitenkin päivän nopein vehje radalla......
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
rehtijii ajoi ainakin yhdessä lähdössä 13,88 ja loppunopeutta 169,61km/h
kiihdytin pyörällä rinnalla mut meni keulimiseksi....ja kaikki päin peetä ...oli eka lähtö...
Mut olisko jorma ajanut 13.4s ja reilut 180km/h loppuja ja sutia löi aika lailla
Volvokin tosiaan kulki ihan kiitettävästi...
kiihdytin pyörällä rinnalla mut meni keulimiseksi....ja kaikki päin peetä ...oli eka lähtö...
Mut olisko jorma ajanut 13.4s ja reilut 180km/h loppuja ja sutia löi aika lailla
Volvokin tosiaan kulki ihan kiitettävästi...
Itse tein ja säästin
Rehtijiillä ainaki yksi aika 13.8 , eikä lähössä minkään valtakunnan pitoa, päivän pisimmät mustat viivat.
Piti lähtä kesken pois, ei nähnyt loppukahinoita.

Piti lähtä kesken pois, ei nähnyt loppukahinoita.
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Kovia aikojahan ne on poijaat taas ajelleet. Vertaa vaikka viimekesäisiin. Taitaa olla niitä maailman nopeimpia 123:sia tuolla rehtijii:llä. Vielä kun pidot saadaan liimatulla radalla kuntoon, niin taitaa mennä loppunopeuskin 180km/h:n paremmalle puolelle.
Jormalla vielä lienee reserviä lähelle 200km/h pienemmän ilmasvastuskertoimensa vuoksi?
Miten kävi petskalla ja rehtijii:llä pyörä vs. römmeli?
Jormalla vielä lienee reserviä lähelle 200km/h pienemmän ilmasvastuskertoimensa vuoksi?
Miten kävi petskalla ja rehtijii:llä pyörä vs. römmeli?
124.023
näyttihän nuo vehkeet lyövän aikalailla "joutilasta"
oli hyviä ilmeitä yleisössä kun rehtijii ja se volvo lähti viivalta (ei varmaan yleisesti odotettu ihan sellaisia kiihtyvyyksiä.......
-Naapurin äijjäkin siinä tuumas "notta voi helvetti,miten ne noin voi liikua?!"
-petska. sulla oli varmaan se punainen matkakyykky?? se näytti kulkevan melko pystyssä
Aika mahtava oli myös se "aku ankka" auto..... ilmeisesti joku chevyn lohko remmillä?! (ei vaan tuntunu toimivan)
samoten se wanha chevrolet oli upea.....
mihin muuten jorma coupen jätti??


oli hyviä ilmeitä yleisössä kun rehtijii ja se volvo lähti viivalta (ei varmaan yleisesti odotettu ihan sellaisia kiihtyvyyksiä.......
-Naapurin äijjäkin siinä tuumas "notta voi helvetti,miten ne noin voi liikua?!"

-petska. sulla oli varmaan se punainen matkakyykky?? se näytti kulkevan melko pystyssä

Aika mahtava oli myös se "aku ankka" auto..... ilmeisesti joku chevyn lohko remmillä?! (ei vaan tuntunu toimivan)
samoten se wanha chevrolet oli upea.....
mihin muuten jorma coupen jätti??
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Hienoa että käydään testaamassa kulkua ja avoimesti kerrotaan ajoista ym.
Ei tarvitse ihmetellä että mitä se kulkee eikä kylillä kilvoitella.
Upea suoritus mutta kuten näkyy ei niiden kymppien ajo niin yksinkertaista ole.
Lisää näitä!
Ei tarvitse ihmetellä että mitä se kulkee eikä kylillä kilvoitella.
Upea suoritus mutta kuten näkyy ei niiden kymppien ajo niin yksinkertaista ole.

Lisää näitä!
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Nuo oli kyllä hienoja pelejä. Kuuppa on kyllä aika härski kampe. Jotain vesiletkuongelmia taisi olla lopuksi...stanger kirjoitti: Aika mahtava oli myös se "aku ankka" auto..... ilmeisesti joku chevyn lohko remmillä?! (ei vaan tuntunu toimivan)
samoten se wanha chevrolet oli upea.....
Rehtijiin auto oli ennestään tuttu, mutta Volvo kyllä yllätti. Ei kyllä siitäkään päälle päin arvaa miten kulkee

Itekkin ajoin oman ennätyksen 15,13/149km/h (tai siis kaveri ajoi mun autolla, oma paras jäi 15,23/149). Pääasiassa koitin G-techiä testata, mutta oikein kunnollisia aikoja ei tullut. 0,02-0,2 sekunnin päässä oli ajat, loppunopeutta reilusti liikaa. Olisi pitänyt varmaan ajaa vielä toiset 20 lähtöä että olis oppinut oikean asetuksen laittamaan.
juu turhan helposti se tuollainen 1200 suzuki bandiitti keulii... ja ihan vaan omaksi iloksi kokeilin kun perjantaina oikei soittivat ja ilmoittivat milloin menevät ajanotto laitteita laittaan....mese kun on tallissa ihan vaan niinkuin et vaihdellaan parempia kulutus osia paikalle....
Itse tein ja säästin
Tollasen videon tein testipäivästä.
Linkki toimii muutaman päivän. Ottakoot joku talteen ja laittakoon paremmalle palvelimelle.
veskola: Video löytyy nyt:
http://takaisin.fi/ylivieska_15.5.2005.wmv
Linkki toimii muutaman päivän. Ottakoot joku talteen ja laittakoon paremmalle palvelimelle.
veskola: Video löytyy nyt:
http://takaisin.fi/ylivieska_15.5.2005.wmv
niin,tuo volvohan on tosiaan nissan cedricin 2.8 dieselillä. Kuulin
huhua että hepoja ois 330 ja vääntöä yli 500nm.....
ei kannata sitäkään volvoa yrittää ihan perus "kinnerillä" ohittaa
Volvon omistaja kiihdytteli ennen sellaisella 500heppasella fiat mirafiorilla
eipä tuola ois viitsiny omallla "torsolla" käydä,ku kiihytyski ois pitäny mitata
kalenterilla....
huhua että hepoja ois 330 ja vääntöä yli 500nm.....
ei kannata sitäkään volvoa yrittää ihan perus "kinnerillä" ohittaa

Volvon omistaja kiihdytteli ennen sellaisella 500heppasella fiat mirafiorilla

eipä tuola ois viitsiny omallla "torsolla" käydä,ku kiihytyski ois pitäny mitata
kalenterilla....

ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Hienoa videota kiitos siitä...Luntti kirjoitti:Tollasen videon tein testipäivästä.
Kiinnostaisi mihin aikaan se cdi Vito pääsi maaliin

Lisää tietoa: www.skg.fi
- Piirimyyjä
- Vakiokalustoa
- Viestit: 74
- Liittynyt: To 20.11.2003 11:36
- Paikkakunta: Tampere
Morjens,
Hyvä rento meininki oli Ylivieskan kentällä eilen sunnuntaina. Ja erittäin hienoa, että Super-Turboja tuli paikalle. ON NIISSÄ VOIMAA
Rehtijiin auto on kyllä kaikkien aikojen yllättäjä. Sliipperi parhaasta päästä. Sen ekan lähdön sutiminen oli loistava, takarenkaat suti varmaan puoleen rataan asti ennenku kuski hölläs vähän pedaalia
Jorman auto on niiiin siisti ja hieno paketti, että siinä on mallia monelle. Vaikka auto kulkee ihan mielettömästi, niin se ei tarkota sitä että tullaan trailerilla paikalle, availlaan pakoputkia ja vaihdellaan sliksejä pari tuntia. Ei, vaan Jorma kurvas paikalle, anto koneen jäähtyä hetken, ja eikun viivalle ---> 13 sekunnin aika ja loppunopeus yli 180kmh !!!!! Tuohon ei moni pysty, ei bensavehkeellä eikä muillakaan. Jotkut tietty, ja parempaankin, mutta esim. eilen Ylivieskassa tuo oli paras esitys!! HATUNNOSTO!!!
Se Volvo (moottori Nissan Cedric 2.8L?) taisi olla päivän toiseksi nopein auto 13-puolikkailla ajoillaan. Todellinen yllättäjä! Turbotaitoa taitaa omistajalla olla tarpeeksi jos se legendaarinen Mirafiorikin on samasta talosta --> Oulun Tekun autolabran penkkiin ajoi joskus aikoinaan yks Mirafiori ja vaatimattomasti latasi jonku 500 heppaa näytölle !!!!! Liekö siis sama vehje ja tekijä?
Kommentteja muista eilen sunnuntaina siellä Ylivieskan kentällä esiintyneistä ajoneuvoista:
- se valkonen turbo-Suzuki on IlpoV:n kisapyörä. Menee kunnon pidolla jo ysejä (? korjatkaa tarkka aika ketkä tietää/muistaa?). Nyt suti 400m..... lähtisitkö tarakalle kyytiin
- se avo-mallin rodi ("akuankka") on just vasta valmistunu, Chevyn pikkulohko ja bloweri. Tekijä JoneP Oulusta, entinen Comp-SM, ja rakentanu jenkkejä aina. Tuo eilinen avopulkka on ihan kokonaan itse tehty, runko ja kori ihan suorasta tavarasta naputeltu....! Ja tuo rodi on siis ihan tuore, siksi oli vielä hiukka ongelmia, mikä on ymmärrettävää. Ekassa lähdössä petti vesiletkun klemmari, sen korjasivat, ja toisen lähdön poksaus lienee kaasarin/sytkän säädöistä kiinni. Nyt oli vajaitten lähtöjen ajat jotain 16 sek ---> homma etenee, Kalajoella Bracket-ryhmässä nähdään lisää? En tiedä oikeesti, aika näyttää... Uusimmassa V8:ssa oli Jonen toinen rodi esillä, se joka on katulaillinen "retkiauto".
- wanha sininen Chevy-rodi on kans Oulusta, Tapin itse ihan ruostekasasta tekemä, ollu kans V8:ssa. Kuski on aikasemmin omistanu ´55 turkoosinvihreän Classic Chevyn, isolohkolla ja mekaanisella ahtimella (blower/pumppu/"imuilman esilämmitin"
Nuo Tapin molemmat autot on kanssa ollu V8:ssa esillä. Wanha rodi ajoi eilen 17.1s ja se ´55 meni G-techillä alle 13s ---> ei mitään pitoa 
Loppuun erikoiskiitos Luntille: tekemäsi videokooste on aivan loistava!!! Ja nopeastipa editoit homman kasaan, musiikit ja kaikki. Ootko ammatikses noissa hommissa?
Vielä tehoista ja varttimailin loppunopeuksista ja auton painoista:
- suunilleen se menee niin, että 1600kg autossa on noin 300hp oikeata tehoa jos loppunopus on 160kmh (aika katurenkailla yleensä 14-jotain, slikseillä 13-puolelle).
- ja 1600kg ja 400hp ja 180kmh (aika 13s katukumeilla, slikseillä 12-jotain).
Noi on tietty suuntaa antavia eikä tietenkään tarkkoja lausahduksia, tarkempia laskureita löytyy netistä. Mutulla veikkaankin, että Super-Turbot pääsee tänä kesänä kahentoista puolelle.
Keräännytääns taas paikalle seuraavan kerran Kalajoen kisoihin? Ja Vaasa lienee sitä ennen? Kesä on kiva
Hyvä rento meininki oli Ylivieskan kentällä eilen sunnuntaina. Ja erittäin hienoa, että Super-Turboja tuli paikalle. ON NIISSÄ VOIMAA

Rehtijiin auto on kyllä kaikkien aikojen yllättäjä. Sliipperi parhaasta päästä. Sen ekan lähdön sutiminen oli loistava, takarenkaat suti varmaan puoleen rataan asti ennenku kuski hölläs vähän pedaalia

Jorman auto on niiiin siisti ja hieno paketti, että siinä on mallia monelle. Vaikka auto kulkee ihan mielettömästi, niin se ei tarkota sitä että tullaan trailerilla paikalle, availlaan pakoputkia ja vaihdellaan sliksejä pari tuntia. Ei, vaan Jorma kurvas paikalle, anto koneen jäähtyä hetken, ja eikun viivalle ---> 13 sekunnin aika ja loppunopeus yli 180kmh !!!!! Tuohon ei moni pysty, ei bensavehkeellä eikä muillakaan. Jotkut tietty, ja parempaankin, mutta esim. eilen Ylivieskassa tuo oli paras esitys!! HATUNNOSTO!!!
Se Volvo (moottori Nissan Cedric 2.8L?) taisi olla päivän toiseksi nopein auto 13-puolikkailla ajoillaan. Todellinen yllättäjä! Turbotaitoa taitaa omistajalla olla tarpeeksi jos se legendaarinen Mirafiorikin on samasta talosta --> Oulun Tekun autolabran penkkiin ajoi joskus aikoinaan yks Mirafiori ja vaatimattomasti latasi jonku 500 heppaa näytölle !!!!! Liekö siis sama vehje ja tekijä?
Kommentteja muista eilen sunnuntaina siellä Ylivieskan kentällä esiintyneistä ajoneuvoista:
- se valkonen turbo-Suzuki on IlpoV:n kisapyörä. Menee kunnon pidolla jo ysejä (? korjatkaa tarkka aika ketkä tietää/muistaa?). Nyt suti 400m..... lähtisitkö tarakalle kyytiin

- se avo-mallin rodi ("akuankka") on just vasta valmistunu, Chevyn pikkulohko ja bloweri. Tekijä JoneP Oulusta, entinen Comp-SM, ja rakentanu jenkkejä aina. Tuo eilinen avopulkka on ihan kokonaan itse tehty, runko ja kori ihan suorasta tavarasta naputeltu....! Ja tuo rodi on siis ihan tuore, siksi oli vielä hiukka ongelmia, mikä on ymmärrettävää. Ekassa lähdössä petti vesiletkun klemmari, sen korjasivat, ja toisen lähdön poksaus lienee kaasarin/sytkän säädöistä kiinni. Nyt oli vajaitten lähtöjen ajat jotain 16 sek ---> homma etenee, Kalajoella Bracket-ryhmässä nähdään lisää? En tiedä oikeesti, aika näyttää... Uusimmassa V8:ssa oli Jonen toinen rodi esillä, se joka on katulaillinen "retkiauto".
- wanha sininen Chevy-rodi on kans Oulusta, Tapin itse ihan ruostekasasta tekemä, ollu kans V8:ssa. Kuski on aikasemmin omistanu ´55 turkoosinvihreän Classic Chevyn, isolohkolla ja mekaanisella ahtimella (blower/pumppu/"imuilman esilämmitin"


Loppuun erikoiskiitos Luntille: tekemäsi videokooste on aivan loistava!!! Ja nopeastipa editoit homman kasaan, musiikit ja kaikki. Ootko ammatikses noissa hommissa?
Vielä tehoista ja varttimailin loppunopeuksista ja auton painoista:
- suunilleen se menee niin, että 1600kg autossa on noin 300hp oikeata tehoa jos loppunopus on 160kmh (aika katurenkailla yleensä 14-jotain, slikseillä 13-puolelle).
- ja 1600kg ja 400hp ja 180kmh (aika 13s katukumeilla, slikseillä 12-jotain).
Noi on tietty suuntaa antavia eikä tietenkään tarkkoja lausahduksia, tarkempia laskureita löytyy netistä. Mutulla veikkaankin, että Super-Turbot pääsee tänä kesänä kahentoista puolelle.
Keräännytääns taas paikalle seuraavan kerran Kalajoen kisoihin? Ja Vaasa lienee sitä ennen? Kesä on kiva

W202 C 200CDI 2000, vanha taxi, ajoin välin 195000-460000km, hyvä auto oli
W203 C 240V6 4Matic 2003, Kanadantuonti, ajoin välin 65000-230000km, alaväännötön hyvä auto alle 200tkm asti
X156 GLA 200CDI 4Matic 2017, ajoin välin 65000-96000km, yllättävän kova ajomelu / kohinahumina, muuten kiitettävä auto
W205 C 220CDI 4Matic 2020, 31000-->, paras noista
W203 C 240V6 4Matic 2003, Kanadantuonti, ajoin välin 65000-230000km, alaväännötön hyvä auto alle 200tkm asti
X156 GLA 200CDI 4Matic 2017, ajoin välin 65000-96000km, yllättävän kova ajomelu / kohinahumina, muuten kiitettävä auto
W205 C 220CDI 4Matic 2020, 31000-->, paras noista
Tapin tuotokset on silmää, korvaa ja tuntoaisteja hiveleviä - vielä kun sais herran chevyistä super-turbojen pariin - no, hyvä näinkinPiirimyyjä kirjoitti:...Tapin itse ihan ruostekasasta tekemä, ollu kans V8:ssa. Kuski on aikasemmin omistanu ´55 turkoosinvihreän Classic Chevyn, isolohkolla ja mekaanisella ahtimella (blower/pumppu/"imuilman esilämmitin"

Niinpäs taitaa käydä. Näyttää pito-ongelmat vielä isoa osaa varttimaililla. 123 lähti näyttävästi molemmalla renkaalla sutien mutta kyllä nuilla tehoilla pitäisi jo keulan nousta jos pitoa saadaan riittävästiPiirimyyjä kirjoitti:...Mutulla veikkaankin, että Super-Turbot pääsee tänä kesänä kahentoista puolelle.


veskola:
Kiinnostaisi mihin aikaan se cdi Vito pääsi maaliin ?
tarkemmin en viton ajasta tiedä,mutta alle 20sekunnin kuitenkin...
(on muuten fiksu peli se vito....sisällä näky olevan näyttöjä ja nahkapenkit.
piirimyyjä;
"Se Volvo (moottori Nissan Cedric 2.8L?) taisi olla päivän toiseksi nopein auto 13-puolikkailla ajoillaan. Todellinen yllättäjä! Turbotaitoa taitaa omistajalla olla tarpeeksi jos se legendaarinen Mirafiorikin on samasta talosta --> Oulun Tekun autolabran penkkiin ajoi joskus aikoinaan yks Mirafiori ja vaatimattomasti latasi jonku 500 heppaa näytölle !!!!! Liekö siis sama vehje ja tekijä?"
käsittääkseni tuo tiisseli volvon omistaja on melko guru noissa viritykseen liittyvissä asioissa->pitkä kokemus......
minäkin olen kuullut että toi mirafiori ois käyny repäiseen oulun penkissä 513hp
olipa siinä "epäilevillä tuomailla" naamat venähtäneet...
Nuorempana kateltiin joskus kylänraitilla,ku fiiatti kulki kuin ohjus..->oli muistaakseni ihan rekisteröity peli.
Kiinnostaisi mihin aikaan se cdi Vito pääsi maaliin ?
tarkemmin en viton ajasta tiedä,mutta alle 20sekunnin kuitenkin...
(on muuten fiksu peli se vito....sisällä näky olevan näyttöjä ja nahkapenkit.
piirimyyjä;
"Se Volvo (moottori Nissan Cedric 2.8L?) taisi olla päivän toiseksi nopein auto 13-puolikkailla ajoillaan. Todellinen yllättäjä! Turbotaitoa taitaa omistajalla olla tarpeeksi jos se legendaarinen Mirafiorikin on samasta talosta --> Oulun Tekun autolabran penkkiin ajoi joskus aikoinaan yks Mirafiori ja vaatimattomasti latasi jonku 500 heppaa näytölle !!!!! Liekö siis sama vehje ja tekijä?"
käsittääkseni tuo tiisseli volvon omistaja on melko guru noissa viritykseen liittyvissä asioissa->pitkä kokemus......
minäkin olen kuullut että toi mirafiori ois käyny repäiseen oulun penkissä 513hp


Nuorempana kateltiin joskus kylänraitilla,ku fiiatti kulki kuin ohjus..->oli muistaakseni ihan rekisteröity peli.
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
w123
perskeles, mutta näkyi rehtijiin w123 potkivan! siinä on kunnon sleeperi. kone ei kuitenkaan liene om617? 

Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62